פריוריטי היא מערכת ממוחשבת התומכת בתהליכים העסקיים השונים בחברות שהחליטו לעשות את הצעד המתבקש ולהטמיע אותה במחשבים שלהן. בכל חברה – גדולה וקטנה, ישנם מהלכים ניהוליים המפוזרים בין המחלקות השונות וממשקים שונים, כך שאם מדובר במערכת ישנה זו עלולה לקרוס בשל עומס רב

כלים

המערכת הנ"ל נוצרה במטרה לאגד את כל אותם מהלכים שוטפים בחברות והעסקים במקום אחד, להצליח לעמוד תחת עומס הנתונים הרב ואף מאפשרת לשלב נתונים שונים ממספר מקורות מידע על מנת להפוך את העבודה ליעילה אפילו יותר מבחינת בקרה ושליטה.

יתרונות תוכנת פריוריטי עבור עסקים גדולים וקטנים כאחד

פונקציונליות – פריוריטי מוכרת בזכות הפונקציונליות הרחבה שלה, העובדה שהיא הופכת את התהליכים העסקיים לידידותיים ופשוטים יותר עבור המשתמש, וכך מקפיצה את היעילות של העבודה הכללית בחברה. בנוסף על כך, כל לקוח יוכל להוסיף מודולים שונים על פי צרכיו האישיים, בהתאמה לתהליכים הקיימים בחברה. התאמה לצרכי הלקוח – כאמור, לכל חברה תהליכים שונים שמניעים אותה. על מנת שלא להפוך את תהליך השדרוג למסובך יותר, המטרה היא רק לייעל את התהליכים הקיימים, כלומר להתאים את התוכנה החדשה והמתקדמת לצרכי הארגון ודרישותיו. ידידותיות וקלות השימוש – המערכת נחשבת לפשוטה וידידותית למשתמש הקצה, כשעיצוב תצורת המסך תלויה בהעדפותיו האישיות, מתן הרשאות על פי דרגים, פונקציונליות פר משתמש עד לרמת הדקות הקטנה ביותר ועוד. התפריטים ברורים ואינטואיטיביים וכלי הניווט מאפשרים לכל אחד מהעובדים במחלקות השונות לבצע פעולות במהירות ובקלות. מידע ניהולי מפורט – זקוקים לדו"ח מסוים כאן ועכשיו? אין שום בעיה. הפריוריטי כוללת מערכת מידע ניהולי שתסייע למקבלי ההחלטות בארגון להגיע למסקנות הנכונות ולפעול בהתאם, כשזו תומכת גם במערכות ארגוניות שונות כגון Outlook, Excel, Word ועוד. להישאר מעודכנים מכל מקום – המנהל נמצא בדיוק ביום חופש אבל קרה מקרה חירום במקום העבודה? אל דאגה, מערכת פריוריטי מאפשרת להישאר מחוברים מכל מקום ובכל זמן, כך שהגורם הרלוונטי תמיד יהיה זמין לפתור בעיות.

עלות מול תועלת

שדרוג המערכות בארגון הוא בהחלט צעד דרמתי הדורש זמן והשקעה של משאבים רבים. כיום, אין ספק כי פריוריטי צברה את המוניטין שלה מסיבות מעולות, הכוללות בעיקר שורה ארוכה של לקוחות מרוצים שכבר התקדמו ושידרגו את המערכות בארגון. זוהי מערכת המייצגת באופן מושלם את יחסי העלות מול תועלת כלפי הלקוח, שמעוניין בסך הכל – כמו כל בעל עסק אחר – להביא את העסק שלו למקום הגבוה והטוב ביותר שאפשר.

ההטמעה לא תתבצע מיד, נציגי פריוריטי ייפגשו אתכם על מנת להבין מהם הצרכים והדרישות שלכם, כיצד מתנהלים התהליכים במקום ועוד, הכל כדי להתאים את הפריוריטי לארגון בצורה המושלמת והאידאלית ביותר. אז למה אתם מחכים? זו ההזדמנות שלכם להיפרד לשלום מערימות הניירת והקלסרים, ולהתקדם לניהול עסקים בעולם החדש.