הרכב הפרטי שבו אנו משתמשים שוב ושוב כבר מזמן אינו מותרות. הוא מאפשר לנו להגיע לכל מקום במהירות, מונע מאתנו איחורים מביכים, חוסך לנו שפע של זמן ומספק לנו את הנוחות והעצמאות שאנו כל כך רוצים. אבל כל בעל רכב יגיד לכם שהרכב דורש השקעה כספית לא מעטה. ולא מדובר רק בתחזוקת הרכב, אלא בביטוח שלו שצריך לחדש מדי שנה בשנה. למרבה המזל, בימינו לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא את הביטוח המשתלם ביותר

 

משווים ביטוח רכב דרך WOBI

כשיש לכם דרך טובה ומהירה להשוות מחירי ביטוח לרכב, אין סיבה לדאגה. wobi ביטוח רכב הוא המקום שיאפשר לכם למצוא את הביטוח המשתלם ביותר. קבלו את כל היתרונות שניתן להפיק מחיפוש ביטוח דרך WOBI:

אתם חוסכים זמן, והרבה.

כבר לא צריך להתקשר לכל חברה וחברה כדי לרשום לעצמכם את הנתונים ולהשוות ביטוחים. בעזרת מנוע החיפוש של אתר WOBI אפשר לבצע השוואת מחירים במהירות ובקלות ולדעת איזה ביטוח הוא המתאים לכם ביותר. במקום אחד תוכלו לקבל הצעות מחברות ביטוח גדולות שמציעות לכם פוליסות אטרקטיביות.

עובדים עם חברות ביטוח גדולות.

באתר תמצאו מגוון רחב של חברות ביטוח גדולות ואמינות שמשתלם לעבוד איתן, כמו כלל, הפניקס, שירביט, מנורה מבטחים, הביטוח החקלאי, שלמה ביטוח ועוד. רכישת ביטוח לרכב דרך חברות אלה בטוחה יותר, שכן מדובר בחברות ותיקות שעובדות במשך זמן רב כדי לספק לכם את הביטוח הטוב ביותר.

לא מביעים דעה.

WOBI הוא אתר עצמאי שאינו קשור לאף אחת מחברות הביטוח. הוא מספק לכם מידע אובייקטיבי, ומאפשר לכם להחליט מה טוב לכם, מבלי להשפיע עליכם בדרך זו או אחרת. כך שניתן לקחת את הזמן, לגלוש באתר ולמצוא את הביטוח המתאים לכם ביותר בלי לחץ.

ממלאים את הטפסים במקום אחד.

בכל פעם שאתם צריכים לעשות ביטוח חדש לרכב, אתם מוצאים את עצמכם מתעסקים בטופסיאדה שלמה: ממלאים את הטופס הזה, חותמים פה ושם ולפעמים קצת מאבדים את הצפון. מזל שבאתר WOBI ניתן למלא את כל הטפסים ממקום אחד.

רוכשים את כל סוגי הביטוחים.

כל מי שיש לו רכב יודע שבישראל קיימים 3 סוגי ביטוחים. הראשון הוא ביטוח חובה, שכשמו כן הוא, חובה לרכוש אותו. הביטוח השני הוא ביטוח צד ג' המכסה נזקים במקרה שבו הם נגרמים על ידי צד שלישי. הסוג השלישי הוא ביטוח מקיף, שמכסה סוגים שונים של נזקים (בהתאם לסוג הפוליסה). אלה יכולים להיות נזקים שנגרמו בעקבות תאונה, רעידת אדמה, שריפה ועוד. על כל פנים, את כל סוגי הביטוחים האלה אפשר לרכוש במקום אחד – באתר WOBI.

יש לכם שאלות? יש את מי לשאול.

גם כשאתם מחפשים ביטוח באופן עצמאי, אתם אף פעם לא לבד. לרשותכם עומד צוות של שירות לקוחות שנכון לעזור לכם בכל מצב.

ממלאים פרטים ויוצאים לדרך

רכישת ביטוח באתר WOBI קלה וידידותית למשתמש. בשלב הראשון אתם נכנסים לאתר ובוחרים את הביטוח המתאים ביותר. לאחר מכן, אתם ממלאים את הפרטים של הרכב. דוגמאות לפרטים אלה הן מספר רישוי, מערכות מיגון ועוד. אחר כך אתם ממשיכים לבצע רישום באתר תוך מילוי הפרטים האישיים שלכם. לאחר ההרשמה ומילוי כל הפרטים הנחוצים, תופיעה עבורכם רשימה של תוצאות החיפוש. ניתן ללחוץ על כל פוליסה ולקבל עליה מידע רלוונטי: המחיר הכללי של הפוליסה, מחיר ההשתתפות העצמית, כיסויים לביטוח וכדומה. בשלב הבא ניתן ללחוץ על הביטוח הרלוונטי ולרכוש אותו.