נתח קצבים הינו נתח בקר הממוקם בסמוך לצלעות הפרה בעל טעם מיוחד ומעודן. בשל צורתו הסיבית מומלץ להשתמש בו בהכנה של גריל למידת עשיה של מדיום כדי לשמור על עסיסיות הנתח. ניתן בנוסף גם להשתמש בו על מחבת פסים עד למידת עשיה מדיום. פיקניה הינו נתח בשר מובחר ואיכותי בעל שכבת שומן ועסיסי. טעמו בשרי ועמוק וצורת ההכנה המומלצת בעבורו היא צלייה על הגריל בנתחים פרוסים דק או פרוסות נדיבות ועבות. ניתן גם לעשנו במעשנה בנתח שלם. מומלץ להשאיר את שכבת השומן בעת הצלייה כדי לשמור על עסיסיות הנתח.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

איזה נתח קצבים כדאי לבחור?

  • נתח קצבים שיושן באופן מקצועי ומספק
  • נתח קצבים מבקר ישראלי טרי ומשובח המיוצר בחוות גידול מבקר הגדל בשטחים פתוחים וטבעיים
  • נתח קצבים מחנות קצבים אמינה ובעלת שם

את איכות היישון של הנתח קצבים  ניתן לבחון בלחיצה על נתח הבשר, אם במקום הלחיצה נותר חור אשר עולה לאט סימן שהבשר יושן כהלכה, באם הבשר קופץ למעלה לאחר הלחיצה, זהו סימן שהוא אינו מיושן מספיק. כדאי להתרשם מצבעו של הבשר ולחפש מראה טרי אדום ועסיסי. דרכי היישון של הבשר נעשות באופן מקצועי ומבוקר בתנאים מיוחדים המצרכים ידע וניסיון רב.

כאשר הבשר מגיע מבקר ישראלי הרועה בשטחי טבע פתוחים, הדבר משבח את טעמו ואיכותו בצורה משמעותית ביותר. בכל מקרה יש לשאוף לקנות את הבשר איכותי העומד בתקני היגיינה ומנוהל בידיים מקצועיות.

ניתן למצוא את הנתח במחירים של 140 ₪ לקילו שזהו מחיר סביר ביותר לנתח איכותי ברמות שתאורו למעלה. כמו כן ניתן למצוא אותו בחנויות קצבים אינטרנטיות כמו גם נתחים וסוגי בשר נוספים.

קנייה מקוונת של בשר חוסכת זמן יקר לקונה וחוסכת גם בעלויות. ניתן לקנות בכל זמן ומכל מקום מכל מחשב ומהנייד. הדבר מאפשר לעשות את ההזמנה באופן חופשי ללא תלות בשעות פעילות מסוימות. כמו גם הקנייה מאובטחת והאתרים נוחים וקלים להתמצאות.

אורך החיים האינטנסיבי עמוס וישנן מטלות רבות. מן הכרח הוא לעבור לקנייה מושכלת וחכמה מהאינטרנט. וכאשר מדובר בבחירת נתחים משובחים במחירים השווים לכל כיס. עם משלוחים המגיעים לכל מקום בארץ ולעיתים גם המשלוח הוא בחינם. זוהי אופציה מצוינת לחסכון בזמן ההתעסקות בסיפוק הבשרים לבית. כמו דרך קלה יעילה ותורמת לחיסכון כלכלי בהוצאות של קניית הבשר המשפחתית.

מומלץ לקנות נתח קצבים כמו גם בשרים נוספים כדוגמת נתח בשר פיקניה, בשמו הארגנטינאי. המגיע עם שכבת שומן התורמת לעסיסיות ולטעם הבשר בצלייתו. לבחון את רמת האיכות ואת רמת השירות והמחירים. מומלץ לעשות שיחת יעוץ ראשונית או להזמין הזמנה חד פעמית, להתרשם מהטעם מהשירות ומזמני הגעת המשלוח ואז להחליט מהיכן קונים באופן קבוע שיקל על ההתנהלות הבית השגרתית.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים