בעבר, גברים נהגו לענוד תכשיטים בתדירות גבוהה יותר מנשים, ובעיצובים יוקרתיים יותר. במיוחד המלכים אהבו להתהדר בתכשיטים שלהם, וגברים עשירים ענדו הרבה יהלומים ואבני חן. אבל הזמנים השתנו והיום הנשים עונדות יותר תכשיטי יהלומים מגברים.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

 

מאמר זה מציג את מה שגברים צריכים לדעת כשהם מחפשים תכשיטי יהלומים כלל וסוגים שונים של שרשראות יהלומים לגבר בפרט.

אילו סוגי תכשיטים גברים עונדים?

גברים צעירים רבים מאמינים ששעונים הם האביזר היחיד שהם יכולים לענוד. אבל למרות ששעון מסוגנן הוא בהחלט תוספת נהדרת לסגנון הלבוש, יש הרבה אפשרויות שונות של יהלומים לבחירה להשלמת המראה, כמו למשל טבעות מעוצבות וטבעות נישואין.

יחד עם זאת, גברים מודרניים יודעים שהרשימה אינה מסתיימת כאן, וגברים עונדים היום גם צמידי יהלומים או שרשראות יהלומים לגבר.

שרשראות יהלומים לגבר? האם גברים באמת עונדים אותן?

במילה אחת ישר ולעניין: כן! כמובן! קודם כל, יש את העיצובים המסורתיים, אבל גברים עונדים גם שרשראות מעוצבות בסגנונות ייחודיים.

שרשראות יהלומים לגבר הם התכשיטים הכי שמחים שאפשר למצוא בקטגוריית התכשיטים לגברים, ואין זה נדיר לראות גברים מתהדרים עם שרשראות משובצות יהלום אחד או יותר. אחרי הכול, היהלום מייצג כוח ומעמד, ולגברים רבים חשוב להתהדר בסמלי סטטוס. שרשראות יהלומים לגבר זמינות בחנות תכשיטים בכל מיני סוגים וצורות.

יהלום סוליטר עוצמתי או מצבור יהלומים

שרשראות יהלומים לגבר זמינות בעיצובים של יהלום סוליטר אחד גדול, או בעיצובי שיבוצים של כמה יהלומים. אבל יש גם גברים שמעדיפים משהו פחות ראוותני, והם יכולים לבחור טבעות יהלום שחור. המראה החזק והיציג הוא משהו שגברים רבים יכולים להשיג עם שרשראות יהלומים לגבר, עם חיתוכי יהלומים בסגנונות שונים.

כך, למשל, חיתוך יהלום מרובע נחשב לפופולרי ביותר במבחר היהלומים לגברים, וניתן לראות שכמעט כל חיתוכי היהלומים המרובעים או הזוויתיים עובדים היטב בתכשיטי יהלומים לגברים.

שרשראות יהלומים לגבר זמינות במגוון עיצובים

יהלומים גדולים הם סגנונות העיצוב הפופולריים ביותר בתחום שרשראות יהלומים לגבר, והן זמינות גם בעיצובים בהתאמה אישית. גברים עונדים היום תכשיטים יוקרתיים בגאווה, ובוחרים שרשראות או טבעות עם שיבוצי אבנים יקרות כגון יהלומים או אבני חן.

בחלק מהמקרים, כשהתכשיט מגיע בירושה, ניתן לקחת אותו למעצבי תכשיטים בחנות תכשיטים שיש לה מוניטין מצוין בתחום, ולבקש לשבץ את היהלום על תכשיט חדש. עיצובים רבים של שרשראות יהלומים לגבר מזכירים את העיצובים המסורתיים, עם שיבוץ יהלום אחד, מקבץ יהלומים או אפילו מספר רב של שורות יהלומים, בדגמים נהדרים לאירועים רשמיים וחשובים.

תכשיטי יהלומים נוספים לגברים

לא חשבתם שתכשיטי יהלומים לגברים כוללים רק שרשראות, נכון? מלבד הסגנונות השונים של השרשראות, גברים יכולים למצוא גם תליוני יהלומים לגברים, ואפילו עגילי יהלומים שהיו פופולריים בעבר והיום עושים קאמבק, ממש במהלך כתיבת שורות אלו.