כל אחד רוצה בכך שהגינה שלא תיראה מטופחת ויפה. במדינה קטנה כמו שלנו שבה השטח אינו רב, כל גינה היא נכס של ממש, ולכן כדאי לשדרג ולטפח אותה כמו שצריך. יש אנשים שמגדלים בגינה פירות וירקות ואחרים הולכים דווקא יותר על צמחי נוי. אבל באופן כללי כולם מסכימים שאין כמו הוספת אבני מדרך לגינה. רק אבנים מעוצבות וטבעיות כאלה מוסיפות לגינה את היופי שלה.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

אילו סוגי אבני מדרך קיימים?

מי שמחפש אבני מדרך עבור הגינה שלו, מגלה שיש מגוון רחב של סוגים. למעשה, אבני מדרך מחיר תלוי רבות בסוג שבחרתם בסופו של דבר. קבלו הצצה לכמה מן הסוגים הבולטים יותר של אבני המדרך:

  • אבני צפחה – מדובר באבנים בעלות מראה עדין המגיעות בצבעי חום-אפור ייחודי.
  • חלוקי נחל מקסיקו אפור – אבנים מיוחדות אלה הן בעלות מראה עגלגל וצבע אפור אחיד, לאוהבי השלמות.
  • חלוקי נחל חוף גרנוליט – ומי שאוהב להוסיף יותר צבע לגינה שלו יוכל ליהנות מאבני נחל חוף גרנוליט המגיעות בצבעים עדינים.
  • חלוקי נחל מיקס פוליש – אבנים צבעוניות נוספות בעלות מראה משובב עיניים שעברו ליטוש.
  • חלוקי נחל בלאק אנג'ל – אבנים בעלות מראה מיוחד ויוקרתי – אפור עם פסים לבנים.

היתרונות שבאבני מדרך

ראינו כמה סוגים וסגנונות של אבנים ולכל אחד מהסגנונות של אבני מדרך מחיר משתנה. על כל פנים, חשוב להכיר ביתרונותיהן של אבני המדרך. דבר ראשון, הן מאפשרות לכם לתחם את הגינה ולערוך בה סדר. גינה הכוללת שבילים מלאכותיים שנוצרו באמצעות אבנים מעוצבות מקבלת מראה מסודר ונקי יותר. אתם אלה שקובעים כיצד ייראו השבילים והכין הם יעברו. נוסף על כך, האבנים יכולות לשמור על השתילים בגינה ולמנוע מהרוח לפזר רגבי אדמה לכל עבר. ומעל לכל, אבני המדרך שתבחרו תורמות רבות למראה המיוחד של הגינה. תוכלו להגדיל לעשות ובמקום להסתפק בסוג אחד של חלוקי נחל, לשלב בין סוגים שונים.

גם אתם רוצים להכניס לגינה שלכם אבני מדרך איכותיות ולשדרג את המראה? גם אתם מעוניינים לקצור מחמאות על הגינה היפהפייה שלכם? אבני מדרך מחיר ומידע נוסף ניתן לקבל באתר של גן האבן.