ריהוט רחוב הוא חלק בלתי נפרד מהתכנון העירוני. רחוב שיש בו ריהוט מתאים, שמספק צל ומקומות לישיבה ולמנוחה, הוא רחוב מזמין שנעים לשהות בו. שחם אריכא היא חברה המתמחה בייצור של ריהוט אורבני מכל הסוגים, בעיצוב חדשני ואיכותי

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

תכנון עירוני טוב הוא כזה שלוקח בחשבון את הצרכים של כל מי שמשתמש ברחוב: כלי תחבורה לצד הולכי רגל בכל הגילאים. רחוב שמתוכנן בצורה מיטבית צריך לכלול ריהוט שמשרת את הולכי הרגל, כמו פרגולות ציבוריות, ברזיות ציבוריות, ספסלי עץ ועוד. המטרה של ריהוט ציבורי היא להפוך את השהיה ברחוב לנעימה יותר, לספק מקומות מנוחה להולכי הרגל ומקומות שבהן ניתן לייצר אינטראקציה חברתית-קהילתית.

מהו ריהוט רחוב?

ריהוט רחוב, או ריהוט אורבני, הוא הגדרה המתייחסת לכל סוגי הרהיטים שמוצבים ברחוב ומיועדים לשימוש ציבורי. בין היתר, הכוונה היא לספסלי עץ, ספסלי בטון, אשפתונים, אדניות מבטון ועוד. ריהוט רחוב משמש גם בתור ריהוט מוסדי, במקומות כמו בתי חולים, אוניברסיטאות ומשרדים ממשלתיים.

החברה שלנו מייצרת ריהוט רחוב איכותי בעיצוב חדשני ומתקדם, שנעשה בו שימוש בכל רחבי הארץ. חטיבת ריהוט הרחוב שלנו דוגלת בקדמה ומחשבה עיצובית מתוחכמת, תוך שימוש בחומרים איכותיים ועמידים. לצד זאת, חשוב לנו לשמור על הסביבה - ולכן רבים מרהיטי הרחוב של החברה שלנו מיוצרים מבטון ממוחזר.

למה חשוב להשקיע בריהוט רחוב?

ריהוט רחוב הוא חלק אינטגרלי מהרחוב. הוא צרכים בסיסיים עבור העוברים ברחוב, כמו צל ונקודות שבהן ניתן לעצור, לשבת על ספסל ולשתות מים מברזיה. ריהוט רחוב הוא חשוב במיוחד עבור אוכלוסיית הקשישים ועבור ילדים. עבור בני הגיל השלישי, ספסלי רחוב מהווים מקום מפגש חברתי, ואדניות רחוב הופכות אותו למקום שנעים יותר לשהות בו. עבור ילדים, ריהוט רחוב מאפשר סביבה בטוחה שמעניקה להם עצמאות. הצללה של המרחב הציבורי לצד ברזיות ציבוריות מאפשרות לילדים לשחק בחוץ בסביבה בטוחה ונעימה יותר. שכונה שיש בה ריהוט רחוב איכותי היא שכונה שנעים יותר לחיות בה. קיומו של ריהוט רחוב מאפשר יותר מקומות מפגש וחיזוק של קשרי הקהילה.

שחם אריכא - מהפכה בתחום רהיטי הרחוב

חברת שחם אריכא קיימת כבר מעל ל-80 שנה, אך היא לא עומדת במקום. את הניסיון העצום שיש לנו בייצור רהיטי רחוב אנחנו משקיעים בפיתוח ועיצוב של רהיטי רחוב מודרניים, בעלי עיצוב מתקדם ומהפכני. את המוצרים שלנו ניתן למצוא באינספור רחובות ופארקים בכל רחבי הארץ, ואנחנו שמחים להמשיך לפתח פתרונות טכנולוגיים חדשניים לייצור רהיטי רחוב. חשוב לנו לשמור על הסביבה, ולכן אנחנו מקפידים להשתמש בחומרים איכותיים ועמידים, לצד שימוש בבטון ממוחזר. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם אדריכלי נוף ועם רשויות מקומיות ברחבי הארץ, במטרה לספק ריהוט רחוב חדשני, מעוצב ואיכותי.

בקרו באתר הבית: שחם אריכא ריהוט רחוב