כמה פעמים קרה לכם שהייתם עסוקים מאוד, חזרתם מהעבודה מאוחר א פשוט שכחתם שאתם צריכים עבור דרך חנות החיות שלכם כדי לקנות דבר מה לחיית המחמד? ובכן, הפתרון פשוט מאוד. כול שעליכם לעשות הוא להגיע הביתה, להתרווח בנוחיות בכיסא המחשב שלכם, הספה או המיטה, להיכנס לאתר ורק ללחוץ על הכפתור. כן, ככה פשוט. במאמר זה נרחיב מדוע עדיף לרכוש באופן מקוון.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

חסכון בכסף

כמה פעמים נכנסתם לאתר כלשהו, וצצה לפניכם מודעה שבה כתוב שאם תשאירו את פרטי המייל שלכם תקבלו הנחה? שיטה זו נועדה למשוך את הלקוחות להשאיר את הפרטים שלהם, לרוב כדי שאותו בעל עסק יוכל לדוור את הלקוח באופן חוקי. אתם מצידכם זוכים פעמיים בעת הרישום: פעם אחת אתם זוכים בהנחה ופעם שנייה בדיוור אשר מעדכן אתכם לגבי הטבות ומבצעים שגם הם חוסכים לכם כסף.

היצע רחב

כמה נפלא לשבת בבית בשיא הנוחיות ולגלול עם העכבר על המוצרים השונים. אינכם בלחץ, אין שום עומס רק אתם והמחשב. כעת, שאתם נינוחים אתם יכולים לערוך סקירה מלאה לגבי המוצרים השונים באתר. חשוב שתזכרו שפעמים רבות האתר יציע מוצרים שאינם קיימים בחנות הפיזית. הדבר משתלם במיוחד משום שאתם יכולים לקנות את אותו המוצר בלחיצת כפתור קלה.

יתרון נוסף הוא שבאתר אתם יכולים לראות את המוצרים השונים כתמונות בודדות של כול מוצר ומוצר לעומת החנות שלעיתים מרוב חפצים קשה לראות מה יש בה.

כמו כן, במלאי שרוצים לחסל תוכלו למצוא הנחות נפלאות המיועדות אך ורק לקנייה דרך האתר המקוון.

הסבר מפורט

באתרים רבים מקפידים לפרט על מגוון המוצרים השונים. למשל אם אתם מחפשים אוכל לכלבים תוכלו למצוא מפרט מקיף של הרכיבים שממנו הוא מיוצר, מידע על סוג המזון הספציפי הזה, למי הוא מיועד (גור או כלב בוגר) סוג המותג ולעיתים אף תוכלו למצוא ביקורות של לקוחות אחרים שניסו את המותג ומה דעתם עליו. ביקורות אלו יכולים לסייע לכם עד מאוד, משום שדרכן תוכלו להבין אם זה מזון שאתם רוצים לנסות או לא. כך תוכלו להימנע ממצב שבו אתם רוכשים שקית מזון שתצטערו שהזמנתם.

מחירים זולים

פעמים רבות תוכלו למצוא באתר מחירים זולים יותר מאשר בחנות. הבדלי המחירים נובעים מכך שאת החנות הפיזית יש לתחזק הכוונה היא שיש לשלם עליה שכירות, משכורות לעובדים, חשמל והוצאות נוספות. לעומת זאת החזקתו של אתר אינטרנט אינה מתקרבת לעלויות אלו ואתם המרוויחים!

משלוחים עד הבית

עוד יתרון לא מבוטל שיש לרכישה באתר של חנות חיות היא המשלוחים שמגיעים עד הבית. איזה כיף להזמין מוצרים שונים ולקבלם עד פתח הדלת. כך אינכם צריכים לצאת בחום, בקור או בגשם, ואתם נהנים משירות משלוחים מסור.