הקפה הוא משקה המלווה את האנושות במשך אלפי שנים. טעמו המיוחד, הניחוח המשכר וייחודיותו הפכו אותו לאחד המשקאות הפופולריים ביותר בעולם. גם העובדה שקל מאוד להכין אותו מסייעת לנושא. במאמר זה נדון בהרחבה על קפסולות הקפה ויתרונן.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

קפה טרי או קפסולה?

ישנן אנשים שאוהבים את הקפה שלהם טחון עם פולי קפה טריים וישנם אנשים שאוהבים את הקפה שלהם מקפסולות. הקפה הטרי אומנם מאפשר טעמים שונים אך הבלנדים מוגבלים. קפה מפולים טריים עשוי מפולי ערביקה או פולי רובוטסה כאשר לכול אחד מהזנים יש טעם אחר וניתן לשלב ביניהם.

לעומת זאת בקפסולות הקפה תוכלו למצוא מגוון טעמים רחב שאינו מגביל אתכם. טעמי וניל וקרמל, אגוזים, נטול קפאין, שוקולד וכדומה.

אם חשקה נפשכם בטעמים ייחודים תוכלו למצוא קפסולות אספרסו בטעמים של אקלר וניל, קרמל קרם ברולה, טרפלס קקאו ועוד.

ההבדלים בהכנה של קפה טרי וקפסולות

הכנה של קפה מפולים טריים מחייבת אתכם במטחנת קפה או מכונה המשלבת מטחנה שתוכל לעשות זאת, לאחר הטחינה יש להעביר אבקת הקפה למכונת פילטר או למכונת אספרסו מקצועית. הדבר יגזול מכם זמן לא מבוטל, כמו כן יש לדעת כיצד לטחון נכון את הפולים כדי לא לגרום נזק למכונת הטחינה. בנוסף הטחינה יוצרת לא מעט לכלוך. לעומת זאת הכנה של קפה מקפסולה אינה מצריכה ידע מיוחד. כול שעליכם לעשות הוא להכניס את הקפסולה למכונה וללחוץ על הכפתור שמפעיל את המכונה. תוך מספר שניות תראו את זרם הקפה יוצא מן המכונה ישר אל הכוס שלכם. תוכלו להוסיף למכונה שלכם מקציף אשר תפקידו לחמם או להקציף את החלב ולהתענג על קפוצ'ינו נפלא כפי שאתם שותים אותו בבית הקפה, רק שהפעם זהו הקפוצ'ינו הביתי שלכם.

דרגות חוזק שונות

לחובבי הקפה הצורכים קפה בדרך קבע, יש העדפה קבועה לגבי חוזקו של הקפה שהם שותים. הן בשתיית קפה שעשוי מפולים טריים והן משתיית קפה שמגיע מקפסולות תמצאו דרגות חוזק שונות שיתאימו בדיוק לסגנונכם האישי. בקפסולות הקפה תמצאו דירוג חוזק הנע מאחת שהיא דרגת החוזק החלשה ביותר וככול שהמספרים עולים כך גם חוזקו של הקפה.

קפה עד הבית

בזכות אתרי האינטרנט השונים אינכם צריכים להסתובב ולכתת רגליים כדי לקנות את קפסולות הקפה האהובות עליכם. כיום תוכלו להיכנס לכול אתר שמוכר קפסולות קפה, לבחור את הטעמים האהובים עליכם בדרגות החוזק המועדפות עליכם ובלחיצת כפתור פשוטה לבצע הזמנה.

המשלוח יגיע עד לפתח ביתכם, ואתם תוכלו ליהנות מכוס קפה חמה ונפלאה בדיוק כפי שאתם אוהבים.

לסיכום, אם אינכם רוצים להתעסק עם הכנת הקפה שלכם, תוכלו לשתות קפה מצוין מקפסולות, ליהנות מהכנה קלה ופשוטה ולהיפתח לעולמות חדשים של מגוון טעמים חדשים.