אין כמו צמידים לשדרג את ההופעה במיוחד באביב כאשר הטמפרטורות במגמת עלייה והשרוולים מתקצרים. סוף סוף אפשר להפגין לראווה צמידים יפים ומסוגננים שיגרפו מחמאות מכל הכיוונים. המותג צופה TZUFA מעצב עבורכן תכשיטי יוקרה לנשים במחירים ברי השגה מחומרי גלם איכותיים בשלל עיצובים, כך שכל אחת תוכל לבחור את התכשיט המועדף עליה – עגילים, שרשראות, טבעות וצמידים. מעוניינות להכיר? אז לפניכן הכרות קצרה עם קולקציית הצמידים של צופה לאביב הקרוב. בואו נסכם: יש למה לחכות! והרי התחזית –

כלים

 

כסף סטרלינג או ציפוי זהב במגוון דגמים

נתחיל מפירוט חומרים של סוגי צמידים בTZUFA. אתן יכולות לדעת שאתן בידיים הטובות ביותר תרתי משמע. חברה ששמה דגש על חומרים איכותיים ובעלת תודעת שירות גבוהה וגם צמידים שיחבקו את פרק כף היד לאורך זמן ויעטפו בעיצובים מרשימים שעשויים מכסף סטרלינג 925 המסמל 92.5% כסף טהור או 925 בציפוי זהב או 18 קראט (הקראט מתאר את טוהר הזהב של הציפוי).
חומרים שנבחרו בקפידה בשל העמידות וכמובן המראה הנכסף שתורם לאסתטיקה המדויקת של התכשיט. התכשיטים היפו אלרגניים ללא ניקל ובמגוון מידות, כדי שתוכלו ליהנות מהם לאורך זמן וללא חשש.

מה בשבילך: עדין או דומיננטי?

אין ספק שהסגנון קובע וכל אחת יכולה למצוא את הצמיד האולטימטיבי עבורה לפי טעם אישי או סגנון הלבוש ואופי האירוע. קיימים צמידים בקווים נקיים חפים מאלמנטים לצד צמידים מאסיביים ודרמטיים יותר. הטקסטורה משחקת תפקיד – חלק או במרקם מחוספס יותר וכן הגימור, מבריק או מאט, מעודן או נוצץ, אתן מחליטות בין אם החלטתן לענוד צמיד אחד או לשלב ביניהן.
אפשר לראות בקולקציה הקרובה נוכחות של צמידי גורמט עבים או דקים עשויים מכסף ומבחינת מרקם, צמידים בעלי אפקט של סריגה מככבים ובגדול. כמו גם חיתוך הלייזר האהובים.
בצופה משלבים אלמנטים משדרגים שונים בצמידי האביב כמו למשל, זירקונים מכסף או זירקונים צבעוניים שמוסיפים ממד מעניין לכל צמיד ותליוני פנינה בשלל גוונים רכים או דרמטיים יותר. ישנם אלמנטים מינימליסטיים או מאורכים.

האלמנטים שעושים הבדל גדול

באביב הקרוב בצופה מתכננים לכן עושר רב של פנינים שלא עזבו מעולם את עולם האופנה, אך זוכות לפרשנות עיצובית מרעננת כל פעם מחדש. צמידים עם פנינים בשלל גדלים, פנינים קטנטנות או פנינים גדולות או מגוון גדלים בצמיד אחד במראה אסימטרי בעל אפקט מעניין במיוחד.
שיבוצי הכסף אף הם בולטים בנוכחות לרבות שיבוצי כסף בדמות כוכב הצפון או לב אוהב, מעוין משובץ כסף או נוצה קלאסית.
לקראת פתיחת עונת הרחצה נראה גם את הקונכיות זזות לקדמת הבמה בשלל גדלים ומעטרות את נבחרת הצמידים במסגרות יוצאות דופן כמו למשל, תלוי ממסגרת עיגול כסף. לא על הכסף לבדו ובצופה מציגים גם צמידים עם כדורים בציפוי זהב, פס זירקונים, לבבות חלקים, חמסה ואיך אפשר בלי – כוכבים קסומים.

סצנת המוטיבים בקולקציית האביב של צופה תפתיע ותרגש אתכן גם בצמידים עם עין וצמידי מטבע כולל צמידי מטבע כפול וכן אפקטים מעניינים כמו צמיד מושחר ומי שחובבת את הצמידים הקשיחים, תמצא את מבוקשה בדמות צמידי כסף קשיחים עם ניטים מכסף, קונכייה ואפילו עיגולים. ניתן גם להזמין עם חריטה אישית וכמובן ליהנות מטווח מחירים רחב. בצופה מציגים תמונות של הצמידים ומפרט טכני המתאר את פרטי הצמיד. שימו לב שהצמידים מוצעים במגוון אורכים לפי בחירה ואפשר להוסיף שרשרת הארכה והם גם מגיעים עם אחריות לשנה. אז למה אתן מחכות? תתחדשו לכן.