מחקרים מדעיים מוכיחים שנעליים אינם רק פריט אופנתי, שעוזר לנו להתגונן מפני רטיבות, אבנים ושאר גורמים שנקלים לנו בדרכנו. נעליים הם גם אביזר שעוזר לשמור על בריאות הרגל שלנו, בריאות הגב שלנו (באמצעות שיפור היציבות) ואת שיווי המשקל שלנו.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

שמירה על יציבה בריאה חשובה עד מאוד, בשל העובדה שבעיות ביציבה עלולות להקרין ולפתח בעיות של כאבי גב, עמוד שדרה, כתפיים, פגיעה בפעילות מערכת העיכול ואפילו החמרה בכאבי המחזור. בשל כך חשוב מאוד לבחור נעל שתתאים עבורכם באופן מושלם ותאפשר לכם לנוע ממקום למקום, תוך כדי שמירה על בריאות כף הרגל, הרגל, הגב והכתפיים.

לכן חשוב לבחור נעל בהתאם לייעוד שלה, למידה שלכם ולצרכים שונים של הגוף שלכם. בחירת הנעל הנכונה אינה רק עונה על הצורך האופנתי שלכם, היא חייבת להתייחס גם לדרישות היציבות והנוחיות של הגוף שלכם.

בשל כך היינו רוצים להמליץ לכם על חנות נעליים מקוונת, שמכילה את כל פתרונות ההנעלה הבריאים, לכף הרגל שלכם ולשאר הגוף שלכם.

אז מה צריכות לכלול נעליים טובות

נעל טובה אמורה קודם כל להתאים למידת הרגל שלכם, על מנת לוודא שהנעל תעטוף את הרגל ותספק את התמיכה הדרושה באופן מושלם. לאחר מכן יש לשים לב לצרכים שלנו, האם אנו סובלים מנפיחות כרונית ברגליים, או שיש לכף הרגל שלנו צרכים מיוחדים. כל אלה יעזרו לכם להתאים באופן מושלם את הנעל שתשמור על בריאות כף הרגל שלכם, לאורך זמן רב. נקודה חשובה נוספת היא העיצוב של הנעל שבא לידי ביטוי באמצעות גורמים שונים כמו למשל, אופן סגירת הנעל, מבנה הסוליה ועוד. לרכישת נעליים שלא יגרמו לנזק לכף הרגל שלכם מומלץ לפנות לחנות שמתמחה בנעליים בריאותיות.

שוז סטור – חנות נעליים חכמה

ברגע שכף רגליכם דורכת על הכביש, המדרכה או המרצפות במשרד, פועלים חיישנים של מערכת העצבים שלנו לאורך כף הרגל עד הצוואר. חיישנים אלו מעבירים מידע למוח שבעזרתו יכול המוח לקבוע את האופן בו נלך, כך שיתאים לתנאים בהם אנו פוסעים, על הצד הטוב ביותר. בשל העובדה שהנעליים שלנו משמשות איזור חיץ בין הרגל לקרקע היא סופגת ומשפיע על פעילות המוח, ובמיוחד על האופן שהוא מתאים את צורת ההליכה והיציבה שלנו. בשל כך חשוב לרכוש נעליים רק מחברות ששמות דגש על איכות ההליכה והיציבה שהנעליים שלהן מספקות.

חנות הנעליים של שוז סטור הינה חנות מקוונת מתקדמת מסוגה, בה תוכלו למצוא מגוון נעליים בריאותיות שישמרו על הרגל ובריאות הגוף שלכם.
שוז סטור הינה חנות נעליים ששמה דגש חזק על תחום בריאות כף הרגל והיציבה ומחזיקה את מיטב הדגמים של חברות איכותיות ומוכרות בתחום. יש שלל דגמים המותאמים לגבר, לאישה, לנוער ולתינוקות.