אם חושבים על זה קצת לעומק, ניתן לומר כי המעמד הבינוני הגבוה במדינת ישראל מחשיב את אירוע החתונה בכיוון של הגדרה עצמית. בני הזוג חושבים שמדובר בהזדמנות פז, שיכולה לתת לידי ביטוי להחצנת ההעדפות והאישיות שלהם. אלו אשר אינן דומות במובהקות לאחרים. האקססוריז לחתונה קשורים לבגדים. אבל לא רק. המשימה הראשונה כרוכה במציאת השמלה לכלה המנצחת, ובחליפה מרהיבה לחתן. האקססוריז נועדו להוסיף נגיעות אישיות לשם השלמת נראות במיטבה ביום האירוע. מעבר לבגדים, לתסרוקות, ולנעליים יש את האקססוריז הכי חשוב בחתונה, שנועד לשזור נגיעות סנטימנטליות ואישיות. אחת הדוגמאות לכך היא הפרחים. בין אם מדובר על פרחי בר מקומיים, ובין אם מדובר על פרחים מלאכותיים מבד. כבודם במקומם מונח.

כלים
קרדיט לתמונה: FREEPIK
קרדיט לתמונה: FREEPIK

מה האקססוריז הכי חשוב בחתונה?

כל מי שחולם כיום על יום החתונה שלו, תר אחר הדרכים הכי מוצלחות להיות כמה שיותר מקוריים. עם כל הרצון למקוריות, אי אפשר להתעלם מסוגיות של טעם ושל אופנה. אותן סוגיות אשר מכתיבות תסריט בנלי שחוזר על עצמו. עד כמה שבני הזוג יבחרו בדרך של פשטות, כל האידיאל של המקוריות ינתב אותם "לעוף עם הדמיון", ובסופו של יום – לשלם הרבה על יום החתונה שלהם. כשבני הזוג תרים אחר השאלה - מה האקססוריז הכי חשוב בחתונה? הם צריכים להתמקד באקססוריז שיחסוך להם כמה שיותר זמן וכמה שיותר הוצאות כלכליות. הם צריכים למצוא את הדרך ולאזן בין האקססוריז המתאימים והמחמיאים ליום הכי חשוב בחייהם. ושוב נציג כדוגמה את הפרחים – על בני הזוג לבחור זר פרחים ייחודי, שלא יהיה משמים ובנלי, ושיחמיא ללוק שלהם ולנראות הכללית של מקום האירוע.

התרומה של זרי פרחים מלאכותיים לחתונה

ניתן לומר בוודאות, כי זרי פרחים מהווים את האלמנט הכי משמעותי בלבוש של הכלה. כדי קצת להתחכם, שוו בנפשכם שכל הכלות ייראו עם אותו זר פרחים. מגוחך, הלא כן? על כן, לא רצוי לקנות זר פרחים, כי אם להכין אחד כזה. זר פרחים שיהיה נצור בזיכרון של בני הזוג לנצח. אין כמו יצירה עצמית, עבודת מלאכה ששייכת רק לכלה. עבודת של יצירה שמכניסים אליה את כל המאוויים ואת הנשמה. בלי כל עוררין על כך, תחושו המון אמוציות, עוצמות של אנרגיה מלווה באושר ובשמחה. לא חייבים לרכוש זר פרחים חי. תנו מקום של כבוד לזר פרחים מלאכותי. קיים המיתוס כי פרחים מלאכותיים שונים מהחיים בשל הנראות שלהם. יש המאמינים כי הם נראים זולים מדי, לא חיוניים או שאינם טבעיים. אך זה ממש לא נכון. על מנת להפריך את המיתוס הזה, נספר לכם כי זר פרחים מלאכותי מיוצר בפרט באירופה, תוך כדי הקפדה על בקרת איכות מחמירה, בעזרת הטכנולוגיות הכי עכשוויות, ותוך כדי התאמה ספציפית לצבעים ולצורות של הפרחים האמתיים. מעבר לכך מדובר בחומרים ידידותיים לסביבה שלא מסבים ליצירת אלרגיות, וצבעם לא דוהה לטווח הרחוק.

האם יש רק סוג אחד של זר כלה?

כאשר דנים בנושא של זר כלה, מתכוונים לזר פרחים מאוד אישי. כל כלה חפצה בזר פרחים אחר. יש מי שמעדיפה שהזר כלה ייצג את האישיות הכובשת שלה. יש כאלו שמעדיפות זרים פשוטים, שיעידו על מידת הצניעות שלהן. יש כלות שמעדיפות זרי פרחים ססגוניים למדי, שיעידו על האישיות פורצת הדרך שלהן. יש ויש... ניתן למצוא כיום זרי פרחים ברוח התקופה. ולמה הכוונה? ובכן, זרי פרחים מתוך השראה של דפוסים שאינם שגרתיים, השראה של סגנון או של רעיון, או לחלופין עיצוב זרים בלי כל צורה גיאומטרית מסוימת. ולמה כלות בוחרות באופציה זאת דווקא? מכיוון שזרי פרחים אלה מייצגים את האינדיבידואליות של כלת השמחה, והם אופטימליים לחתונה שנערכת בסגנון קוסמופוליטי מתוחכם למדי. מדובר על זרי פרחים פשוטים, אבל אי אפשר להתעלם מן החינניות שבהם, ועם הערך המוסף של עיצוב א סימטרי.