אחד האירועים המרגשים ביותר בחייו של כל אדם הוא כמובן אירוע החתונה שלו. כל זוג שמחליט להתחתן, רוצה לעשות זאת בצורה המיוחדת ביותר ובמקום המרגש ביותר שמתאים לאירוע כל כך גדול וחשוב.

כלים

 

אם אתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה ייחודית ובלתי נשכחת וחשבתם על העיר ירושלים, כדאי שתבחרו את המקום הנכון בעיר. עיר הבירה של ישראל, מכילה מגוון אתרים שונים מיוחדים ומרגשים שניתן לערוך בהם חתונה חלומית. במאמר הבא תקבלו רעיונות מיוחדים למקומות שכדאי להתחתן בהם בירושלים.

לוקיישנים מנצחים לחתונה בירושלים

הנה כמה אולמות וגני אירועים לחתונה בירושלים:

מלון מצודת דוד- אם בא לכם לשלב בין ישן לחדש, בין יוקרה לאוכל גורמה ובעיקר אם אתם מעוניינים להתחתן במקום מיוחד בירושלים שממנו נשקף נוף היסטורי, מרגש ועוצר נשימה,  ין כמו מלון מצודת דוד עבורכם. מהמלון ניתן להשקיף על חומות העיר ואין דבר מרגש יותר מלהגיד את הפסוק: : "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני" בחופה על רקע מעין זה. מעבר לכך, האווירה במקום מדהימה, האוכל איכותי וטעים והמקום לא פחות ממושלם עבור חתונה.

טור סיני- אם אתם מחוברים מאוד לטבע ואתם מחפשים לוקיישן כפרי וקסום בירושלים, כדאי שתכירו את החווה האורגנית טור סיני. מדובר על חווה ששוכנת בלב עמק הארזים, היא עטופה בעצי אורן ועדרי צבאים. המקום דוגלת בהשתלבות עם הטבע במינימום התערבות והבחירה במקום המדובר תאפשר לכם לקבל את האווירה של העיר ירושלים שהיא ללא ספק אווירה מיוחדת, בשילוב עם חווית כפר מדהימה. אם אתם רוצים שהחתונה שלכם תהיה כפרית ומיוחדת, אך בד בבד אינכם רוצים לוותר על החוויה הייחודית של חתונה בירושלים, זה המקום הנכון עבורכם.

הכותל- הכותל הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. אם חשוב לכם להתחתן במקום עם ערך סנטימנטלי ועם חשיבות רבה לעם היהודי, זה בדיוק המקום הנכון עבורכם. ניתן לארגן חופה בכותל ולאחר מכן את האירוע עצמו לערוך בגן אירועים או אולם אירועים בירושלים,  או אפשר למצוא מקום סמוך לכותל שבו לאחר החופה ניתן להמשיך את החגיגות. אין ספק שחופה על רקע הכותל היא דבר מיוחד ומרגש מאין כמותו.

החאן- מדובר על תיאטרון ירושלמי שמהווה גם אתר לחתונה. מדובר על מקום עם סטייל מיוחד, עם נוף מרהיב ועם עיצוב מדהים.

העיר העתיקה- גם במקרה הזה מדובר על אחד האתרים המיוחדים ביותר ירושלים. להתחתן דווקא במיקום כלשהו בעיר העתיקה, זה ללא ספק חווית אירוע אחרת לחלוטין מכל חוויה של אירוע אחר. הנוף המיוחד, האווירה הקדושה והמיוחדת, ההרגשה של לעמוד בליבה של ירושלים תחת החופה ולאחד את חייכם במעמד חשוב זה, הם ללא ספק דבר מדהים שיבדל את האירוע שלכם מכל אירוע חתונה אחר ויאפשר לכם לחוות את היום המיוחד בחייכם בצורה מדהימה.

אם בא לכם ללכת על חתונה מיוחדת  בירושלים, תוכלו לבחור חתונת רחוב בעיר. אין כמו האוכלוסייה של ירושלים, מרכז העיר, האווירה הטובה והמיוחדת ובעצם כל מה שקשור לעיר עצמה. חתונה מעין זאת בהחלט תהיה אירוע בלתי נשכח.

אם בא לכם להתחתן במקום מסודר יותר, תוכלו לבחור כיום במגוון גני אירועים שונים באזור ירושלים. ניתן למצוא כיום גני אירועים יוקרתיים ומיוחדים, המעוצבים בסגנון עוצר נשימה. גני האירועים הללו יאפשרו לכם להנות מהאווירה של העיר ירושלים ולא פעם גם לצפות מהם בנוף של העיר. כל שעליכם לעשות זה למצוא את גן האירועים שמתאים לחתונה שלכם מכל הבחינות ולסגור את התאריך בו.