היום יש תחרות גדולה בכל ענף שהוא. בשביל להפוך לטובים ביותר בענף העסקי שלכם אתם צריכים ללמוד את כל הכלים השיווקיים אשר עומדים לרשותכם. אחד הכלים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא מיתוג מעסיק, כלי שבהחלט הופך את העסק שלכם למקום בו כולם רוצים להיות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מיתוג מעסיק.

כלים
קרדיט תמונה Depositphotos
קרדיט תמונה Depositphotos

מה זה מיתוג מעסיק?

מיתוג מעסיק הוא היחס של העובדים בנוגע למקום בו הם נמצאים. זאת אומרת, חוות הדעת של עובדי העסק היא למעשה עוד אסטרטגיית שיווק. בדרך הזאת תוכלו לקבל שיווק אשר נוצר מפה לאוזן בזמן בו העובדים בעסק יכירו בעסק שלכם כעסק משתלם, נקי וכן הלאה. מלבד לכך, ברגע בו מיתוג מעסיק נמצא ברמה גבוהה זה יגרור עוד עובדים שונים אשר ירצו לעבוד בעסק שלכם דווקא, ולאו דווקא בגלל השכר. בסופו של דבר, היום חברות רבות רודפות אחרי עובדים חדשים, לא משנה על איזה ענף מדובר. מה שיקבע אם עובד יבחר דווקא במקום העבודה שלכם לא תלוי רק בשכר, אלא בתנאים הכלליים שיש בעסק. זאת אומרת, יהיו לא מעט עובדים אשר יעדיפו לבחור במקום בו נוח להם לשהות בו, יש שם תנאים סוציאליים ברמה גבוהה, מאשר עסק אשר מציע לכם שכר גבוה, אבל כל בוקר הם קמים בתחושת חמיצות.

היום יש לכל עובד חברה השפעה גדולה מאוד על מיתוג העסק שלכם, בין אם מדובר על שיווק מפה לאוזן ובין אם מדובר על רשתות חברתיות. אתם לא תאמינו עד כמה העובדים שלכם יכולים להשפיע על ההכנסה שלכם, לא רק בשעות העבודה. לכן, ישנו ערך שיווקי של מיתוג מעסיק והוא חשוב לא פחות מכל כלי שיווקי אחר. כאשר עובד מטעם החברה ללא אינטרס מביע את דעתו על החברה באופן חיובי, זה ישר תורם לצמיחת העסק שלכם.

איך זה עובד?

אפשר לראות איך מיתוג מעסיק עובד באופן מושלם בחברות הייטק שונות. כאשר אנחנו רואים פרסומים על חברות הייטק הדבר הראשון שעולה בראש שלנו ובדימיון שלנו הוא התנאים בהם עובדי החברה נמצאים. אפשר לראות שפייסבוק מציעה בייביסיטר לילדים, אפשר לבוא עם כלבים, יש אוכל טוב והמון גיבושי חברה. כל אלה מעידים על חברה חזקה שתורמת לעובדים שלה. בדרך הזאת אותה חברה גם תהיה מבוקשת מצידם של אנשי הייטק חדשים בתחום וגם מיתוג העסק שלה יגבהה.

האם זה עובד?

כדי שנוכל לבדוק האם מיתוג מעסיק עובד אצלנו בחברה עלינו לייצר קמפיין אשר יש לו מטרות מוגדרות. הדרך הטובה ביותר לבחון האם הפרויקט החדש שלנו עובד הוא באמצעות פידבק מעובדי החברה. הרשתות החברתיות, תגובות, מודעות דרושים, בלוגים או כל תוכן אחר. כמו כן, תוכלו לבדוק עם היצע קורות החיים אשר נשלחים אליכם גדל באופן משמעותי. במקרים כאלה, אתם יכולים להיות שמיתוג המעסיק שלכם עובד כמו שצריך.

היום יש תחרות גדולה בכל ענף שהוא. בשביל להפוך לטובים ביותר בענף העסקי שלכם אתם צריכים ללמוד את כל הכלים השיווקיים אשר עומדים לרשותכם. אחד הכלים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא מיתוג מעסיק, כלי שבהחלט הופך את העסק שלכם למקום בו כולם רוצים להיות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מיתוג מעסיק.

מה זה מיתוג מעסיק?

מיתוג מעסיק הוא היחס של העובדים בנוגע למקום בו הם נמצאים. זאת אומרת, חוות הדעת של עובדי העסק היא למעשה עוד אסטרטגיית שיווק. בדרך הזאת תוכלו לקבל שיווק אשר נוצר מפה לאוזן בזמן בו העובדים בעסק יכירו בעסק שלכם כעסק משתלם, נקי וכן הלאה. מלבד לכך, ברגע בו מיתוג מעסיק נמצא ברמה גבוהה זה יגרור עוד עובדים שונים אשר ירצו לעבוד בעסק שלכם דווקא, ולאו דווקא בגלל השכר. בסופו של דבר, היום חברות רבות רודפות אחרי עובדים חדשים, לא משנה על איזה ענף מדובר. מה שיקבע אם עובד יבחר דווקא במקום העבודה שלכם לא תלוי רק בשכר, אלא בתנאים הכלליים שיש בעסק. זאת אומרת, יהיו לא מעט עובדים אשר יעדיפו לבחור במקום בו נוח להם לשהות בו, יש שם תנאים סוציאליים ברמה גבוהה, מאשר עסק אשר מציע לכם שכר גבוה, אבל כל בוקר הם קמים בתחושת חמיצות. 

היום יש לכל עובד חברה השפעה גדולה מאוד על מיתוג העסק שלכם, בין אם מדובר על שיווק מפה לאוזן ובין אם מדובר על רשתות חברתיות. אתם לא תאמינו עד כמה העובדים שלכם יכולים להשפיע על ההכנסה שלכם, לא רק בשעות העבודה. לכן, ישנו ערך שיווקי של מיתוג מעסיק והוא חשוב לא פחות מכל כלי שיווקי אחר. כאשר עובד מטעם החברה ללא אינטרס מביע את דעתו על החברה באופן חיובי, זה ישר תורם לצמיחת העסק שלכם.

איך זה עובד?

אפשר לראות איך מיתוג מעסיק עובד באופן מושלם בחברות הייטק שונות. כאשר אנחנו רואים פרסומים על חברות הייטק הדבר הראשון שעולה בראש שלנו ובדימיון שלנו הוא התנאים בהם עובדי החברה נמצאים. אפשר לראות שפייסבוק מציעה בייביסיטר לילדים, אפשר לבוא עם כלבים, יש אוכל טוב והמון גיבושי חברה. כל אלה מעידים על חברה חזקה שתורמת לעובדים שלה. בדרך הזאת אותה חברה גם תהיה מבוקשת מצידם של אנשי הייטק חדשים בתחום וגם מיתוג העסק שלה יגבהה.

האם זה עובד?

כדי שנוכל לבדוק האם מיתוג מעסיק עובד אצלנו בחברה עלינו לייצר קמפיין אשר יש לו מטרות מוגדרות. הדרך הטובה ביותר לבחון האם הפרויקט החדש שלנו עובד הוא באמצעות פידבק מעובדי החברה. הרשתות החברתיות, תגובות, מודעות דרושים, בלוגים או כל תוכן אחר. כמו כן, תוכלו לבדוק עם היצע קורות החיים אשר נשלחים אליכם גדל באופן משמעותי. במקרים כאלה, אתם יכולים להיות שמיתוג המעסיק שלכם עובד כמו שצריך.