כולנו מכירים את תחושת ההמתנה המתסכלת לקבלת שירות על הקו. בית העסק מבטיח להתפנות אלינו עוד כמה רגעים כיוון שהוא מטפל בפניות קודמות ואנחנו מיואשים מההמתנה הממושכת. יצא לכם מתישהו לחשוב מה גורם לכם להישאר על הקו? באלו מקרים אתם נוטשים את הקו ובוחרים לגשת לאיש מקצוע אחר? ולמה בכלל יש את התור הכל כך ארוך הזה?

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

ג'ינגל עסקי הוא כלי מיתוגי שימושי במיוחד שיכול לשכנע את הלקוחות שלכם, בדיוק כמו אתכם, להישאר על הקו ממש עוד מספר רגעים. הג'ינגל נותן תחושה שירותית ואמינה שממתגת את בית העסק אבל חשוב לא פחות – יכולה לקצר אפילו את התור. אז מבלי להתעכב יותר מידי, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל ליצור את הג'ינגל העסקי המושלם.

איזה מידע נשים בג'ינגל?
ג'ינגל עסקי נועד בראש ובראשונה להיות שימושי ולכן, חשוב שיכלול מענה לשאלות נפוצות של הלקוחות – שעות הפעילות של בית העסק, כתובת בית העסק, דרכים נוספות ליצור קשר והפריטים או השירותים שהעסק מציע. חשוב לא פחות, תוכלו לשלב את הסלוגן של בית העסק, מידע מסקרן או משמעותי שימשוך את הלקוח להישאר על הקו ודברים שמייחדים אתכם – שירות שקשה למצוא, מחירים אטרקטיביים במיוחד, מבצעים, הגרלות ועוד ועוד.

כמה זה בכלל עולה?
הקלטה של ג'ינגל עסקי כיום היא יחסית זולה ועומד לרוב על כמה מאות שקלים. חשוב לזכור – השקעה בג'ינגל עסקי היא חד פעמית ומנגד, מדובר בכלי שעוד ישמש אתכם שנים רבות. טווח המחירים משתנה כתלות באיש המקצוע שאחראי על ההקלטות ובמורכבות הפרויקט – לצורך העניין, ג'ינגל עסקי בשפה הרוסית יעלה כמובן יותר מאשר ג'ינגל בעברית.

איפה בכלל מוצאים את השירות?
כיום אולפנים רבים מציעים שירותי הקלטה של ג'ינגל עסקי, אבל האמת היא שזה הרבה פחות הכרחי מפעם. כיום תוכלו ליצור ג'ינגל אישי לבית העסק שלכם ממש אונליין, מבלי לצאת מהבית. האתר ג'ינגלד מציע שירותי הקלטה של ג'ינגל עסקי אונליין. בפורמט של האתר תוכלו לבחור את שפת הג'ינגל, מגדר הקריין, מוזיקת הרקע שתלווה את הדברים, התוכן של הג'ינגל ופרטים משמעותיים נוספים.

לא רק בקו הטלפוני?
על פלאפל מוסקו יצא לכם לשמוע? בשנת 2011 יצא קמפיין שיווקי בתחנות הרדיו לדוכן פלאפל מסתורי בשם "פלאפל מוסקו", שאף אחד לא הכיר. השיח על הדוכן הלך והתגבר עם הזמן כיוון שהדוכן המסתורי, התגלה כדוכן לא קיים. הקמפיין התגלה כקמפיין פיקטיבי שיצרה השמ"פ – ארגון שירותי פרסומת מאוחדים, על מנת להוכיח את כוחו של ג'ינגל איכותי וטוב ככלי שיווקי. עם הלחן הנכון והמילים הנכונות – הכלי השימושי הזה יכול להועיל לכם גם במיתוג בית העסק באינטרנט וברדיו. בהצלחה!