שלום, שמי אדם והמקצוע שלי הוא כתיבת עבודות אקדמיות. בהשכלתי סיימתי תואר ראשון בחשבונאות ב2011 והתחלתי כתיבת עבודות אקדמיות ב2013. את העבודות אני כותב בעצמי באופן אישי מלא, והעבודות שלי באיכות מאוד גבוה.

כלים

 

אני יכול להבטיח לכל תלמיד ציון מאוד גבוה בעבודה שאני מספק לו. לכן אני לוקח תשלום רק לאחר קבלת ציון, עד כדי כך אני בטוח באיכות העבודה. ראו הודעות ששלחו לי תלמידים על עבודות שנעשו בעבר:

כאן אני משתף עצות לכתיבת עבודות אקדמיות:

הדבר הראשון לעשות בכתיבת עבודה אקדמית היא לבנות את היסודות שעליהם נשענת עבודת המחקר. זה יוודא שהתלמיד יודע היטב על מה מתבסס עבודת המחקר ויעזור בבניית טענות בהמשך העבודה. עם זאת, הבסיס הכי חשוב לכל מחקר היא שאלת המחקר. כדי להקל מאוד בהמשך העבודה ולייצג את עבודת מחקר בצורה הכי טובה זה הכרחי שיהיה שאלת מחקר טובה ומדויקת. שאלת מחקר טובה צריכה להיות מנוסחת לאחר ביקורת עמוקה של התלמיד על הנושא האקדמי שעליו נכתב. בדרך כלל שאלת מחקר מבוססת על משתנה תלוי ומשתנה בלתי תלוי, חשוב להבין היטב את הקשר בין המשתנים האלה מכיוון שאם אין הבנה טובה בקשר בין המשתנים זה עלול לגרום לטעויות בהמשך העבודה.

לאחר שיוצר שאלת מחקר בצורה טובה ונכונה צריך לכתוב את השערות המחקר. השערות המחקר מהוות את הבסיס לניתוח המחקר בחלק של הממצאים. השערות אלה בעצם המסקנות שאנו רוצים להוכיח במהלך המחקר, השערות אלא יהיו מבוססות על יסודות המחקר שקבענו בתחילת העבודה.

לאחר שקבענו את יסודות המחקר, שאלת המחקר ואת השערות המחקר אפשר להתחיל לכתוב את העבודה. חשוב להתחיל בלהראות לקורא איזה ידע כבר קיים בנוגע לנושא המחקר, נעשה זאת בכתיבת סקירה ספרותית. על מנת לכתוב סקירה ספרותית איכותית חשוב לדעת את הרקע הכללי של הנושא של העבודה, נעשה זאת באמצעות קריעת מאמרים ומחקרים באנגלית ובעברית. בנוסף יש חשיבות למבנה של כתיבת הסקירה הספרותית. המבנה האופטימלי הוא מבנה של המשפך. במבנה הזה מתחילים לכתוב מהכלל הרחב עד לפריט הממוקד של המחקר שלנו. בנוסף חשוב מאוד שיהיה קשר בין הפרקים השונים בסקירה הספרותית ושיהיה מעבר טבעי ביניהם. בסיום כתיבת הסקירה הספרותית צריך להוביל את הנושא להשערות המחקר שאותם נבדוק בחלק של הממצאים ותוצאות של המחקר.

לאחר צריכים לכתוב את המתודולוגיה של העבודה, כאן צריכים להציג את המבנה השיטתי של ניתוח הממצאים של המחקר. זה מוביל את הקורא לממצאים של המחקר, כאן חשוב להציג את כל תוצאות המחקר וגם את הניתוח הסטטיסטי של תוצאות אלא. מכאן נכנסים לסיכום ודיון של העבודה, חשוב לציין מדוע קיבלנו את התוצאות האלה וחשוב להשוואת אותם לתוצאות ממחקרי עבר.

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.