את התוצאות של בוגרינו המדהימים אנו חושפים מזה רבעון דרך הרשת החברתית ואתר אדרנלין כושר קרבי, אם זאת, בנוסף לכל אלו במאמר זה בחרנו להעלות את מכתבי התודה החמים להם זכו מדריכי הצוותים השונים, הרכזים המחוזיים, ארבעת אגפי ההכשרה האקסקלוסיביים והסגל הבכיר באדרנלין שהתחייבו והצליחו שוב ליצור מציאות שרק מועמדינו זוכים לה, מספרים לא מבוטלים של לוחמים חדשים במערך היחידות המיוחדות הצהליות, כמפורט להלן

כלים
תמונה : אדרנלין כושר קרבי מאת הצלמת עדי אבלס
תמונה : אדרנלין כושר קרבי מאת הצלמת עדי אבלס

 

מכתבי תודה – סיירות העלית

א' אדרנלין כושר קרבי באר שבע – סיירת מטכל

רציתי לומר לך תודה על ההשקעה וצומת הלב הבלתי ניתנים למדידה שהענקת לי.
נער שקט ומופנם אותו החלטת לקחת כפרויקט  אישי אחרי שביקש לוותר באימון הקבלה הראשון באדרנלין כושר קרבי כדי להטמיע בו הרבה מעבר.
ביטחון עצמי, נוכחות, נקודות מבט שמאפיינות אנשים חוצי גבולות והידיעה שאני לא פחות כי אם יותר.
אני יודע שאתה תאמר לי שהכל בזכותי ואתה היית לא יותר מיד מכוונת, אבל זה כי תמיד תשאר צנוע כפי שאתה, אישיות של ממש, תודה רבה לך על הכל, וכפי שאתה תמיד אומר, תרימו את הראש ולא את האף, דרך ארוכה היא לפניכם ואנחנו נמשיך לצעוד בה יחד, ואני כהרגלי אחזיר לך " מצפה לכך בקוצר רוח אח גדול"

ל' אדרנלין כושר קרבי חיפה – שייטת 13

הגעת אלינו כרעם ביום בהיר ושאלת מי מאיתנו מבקש להפוך ללוחם סיירת.
הם צחקו עלי אחרי שהרמתי את היד בהססנות ואתה שחתכת את כולם בשאגה שנחרטה בזיכרוני עד היום כדי למסור להם שצוחק מי שצוחק אחרון.
הם רצו אליך אחרי שירדת מהבמה ואתה שצעדת דרוך ונכון לכיוון אדם אחד בלבד כדי ללחוץ את ידו  ולהודיע לו היכן תפגשו בעוד יומיים.
הליך הכשרה ייחודי ורב גווני אותו עברתי תחתיך ואיתו קוים מנחים שהפכו אותי לאדם מוביל דרך עליו אחרים הסתמכו על לכדי שמגבשי השייטת עצמם הועילו בטובם לתחקר אותי מהיכן רכשתי אישיות ייחודית שכזו ואני בתגובה מסרתי את שמך ומהי הזכות לעבוד תחתיך.
ביקשתי ממך להפוך להיות כמוך ואתה חייכת והודעת לי שיגיע יום ואהפוך לטוב ממך, תודה שעמדת במילותך!

ש' אדרנלין כושר קרבי ירושלים – שלדג

תודה רבה שפיתחת בי את היכולות להתמודד עם כל נקודת שבירה אפשרית.
נער חלש אופי שנגרר אחרי החברה והיה בורח מכל מכשול שנקרה בדרכו כדי שאדם אחד בלי פחד או עצם בלשון יעמיד אותו במקומו ויראה לו בדיוק לאן פניו מועדות אם ימשיך בצורת הנהלות זו.
אימוני שגרה, שיחות נפש לתוך הלילה, סימולציות קשות מנשוא ובכל אלו היית שם ללחוץ לי על הנקודות הכואבות ובאותה נשימה להעניק לי תמיכה ויד דוחפת.
תודה שידעת לשלב בן השניים, תודה שידעת לקרוא אותי כמו ספר פתוח, תודה שלא וויתרת שאחרים אמרו נואש, תודה לך שהיית כמו אבא, אח גדול וחבר נפש, תודה המאמן.

מ' אדרנלין כושר קרבי תל אביב – יחידת 669

לא האמנתי שאדם כמוני יכול לעבור ובהצטיינות תוכן סזיפי כיום סיירות וגיבוש היחידה שהגיע מיד לאחריו.
לא האמנתי שתצליח להחזיק מעמד עם וותרנות כשלי אפילו אחרי שהתחייבת לא לברוח כמו אחרים שהגיעו וניסו את מזלם לפני.
מהימים החמים בשנה ועד הקרים שבה, לפנות בוקר ועד אחרי השקיעה, היית שם לרוץ לצידי כדי להוכיח לי כל פעם מחדש מהם גבולות ואיך לפרוץ אותם.
בלעדיך שום דבר מזה לא היה קורה, בלעדיך לא הייתי הופך בחודשים בודדים לאדם בעל רף יכולות פיזי שניפצו כל מיתוס אפשרי.
אני מחכה לך על הפסגה שאגת לי בתחילת הדרך, אני מחכה שתכבוש אותה ממני, וכך בדיוק קרה, לפחות הצעד הראשון שלי לכיוונה, תתכונן אני מגיע וישירות אליך

מהו הליך ההכשרה שעברו בוגרי אדרנלין

מדובר בפיתוח מערכת הכנה ייעודית ופורצת דרך של קורס הכנה לצבא אשר הורכב ע"י ארבע אגפי הכשרה יוקרתיים שהפכו את הקערה על פיה ובפעם הראשונה מקום המדינה הצליחו לפענח את הקריטריונים בהם תדרשו לעמוד במיונים הקדם צהליים ולבנות מסלול הכשרת לוחם הסיירת שאחריהן.

הליך הכשרה רב גווני בו יעבדו משתתפינו פעילות שיגרה בלתי נמדדת, ימי סימולציה ודמה מדוייקים, סאגות מקצועיות, סדנאות וסדרות צהליות בעלות תוכן מסווג ואלו תחת איתור קדם צהלי של היחידות המדוברות העובדות בשיתוף פעולה מלא מול אדרנלין בעקבות סיפורי הצלחה חסרי תקדים ואחוזי מעבר לא מבוטלים של בוגרינו לשורותיהן.

קורס ייעודי בו נמקסם את רף יכולות המשתתף ע"י ארגז הכלים עליו זה עתה קראתם והאגף הרביעי באדרנלין אשר אחרי על פיתוח טכנולוגיה מתקדמת שיודעת לבצע התאמה מלאה בן המועמד לסיירת המתבקשת, וכל אלו על קצה המזלג.

משהבנתם את קווי היסוד שלנו, ומי שמסוגלים להעניק לכם את ההתחייבות שאין אחר שהיה מוכן לה, שירות ביחידות החוד של צבא ההגנה ישראל, כל שנותר לכם הוא להזין את פרטיכם האישיים בטופס הנמצא למולכם ולחכות לשיחה אחת בודדת שתשנה עתיד שלם, את שלכם.

אתם סיפור ההצלחה הבא

אלו הם מכתבי התודה של בוגרי אדרנלין כושר קרבי וקורס ההכנה הבלעדי לכנה לשירות משמעותי ליחידות העלית של צהל וגופי הביטחון שלאחר השירות

אם אתם מכירים שאתם סיפור ההצלחה הבא ואתם רק זקוקים לאדם אחד שיהיה שם למענכם ולאורך כל הדרך, אנחנו כאן בשבילכם.

לתיאום אימון קבלה ( נסיון ) ללא עלות הזינו פרטים בטופס שלמולכם ורכזינו יעלו למולכם להסבר מלא בהקדם