במידה ואתם עומדים בפני אירוע חשוב בעתיד הקרוב ונראה לעין, בין אם מדובר בבר מצווה, חתונה, ברית וכן הלאה, ייתכן כי אתם מחפשים אחר המיקום האידיאלי עבור הפקת האירוע הקרוב שלכם. במידה וזהו אכן המצב, ניתן לומר באופן חד משמעי כי לאחר פרק זמן קצר במיוחד תוכלו להגיע להבנה כי לא מדובר בבחירה פשוטה, זאת במיוחד לאור מגוון גני האירועים השונים המוצעים במרכז, גני אירועים הנבדלים זה מזה במספר מאפיינים שונים ועשויים לגרום לא פעם ולא פעמיים לבלבול בקרב האנשים השונים. על מנת לעשות לכם סדר בבלאגן ולוודא כי אתם אכן בוחרים בגן האירועים האידיאלי מבין המבחר הרחב של גני אירועים במרכז, ריכזו עבורכם את כלל הדגשים שחשוב לקחת בחשבון טרם הגעתם אל מעמד הבחירה.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

גודל גן האירועים

בעת בה אתם מחפשים אחר גני אירועים במרכז, ההמלצה המרכזית תהיה לקחת בחשבון את העובדה כי כלל גני האירועים מגיעים בגדלים שונים שכן, במטרה למצוא את גן האירועים האידיאלי ביותר עבור האירוע שלכם, מוטב כי תבחנו לעומק את גודל גן האירועים לצד התייחסות לכמות האורחים ולאופי האירוע אותו אתם מתכננים. הרי ניכר כי אין כל טעם בהזמנת גן אירועים גדול בעת בה מדובר על אירוע קטן ומצומצם וכן, בעת בה מדובר על אירוע המכיל לא מעט אורחים - ההמלצה המרכזית תהיה לבחור בגן אירועים בגודל המתאים.

הגישה אל גן האירועים

בין אם מדובר על גני אירועים במרכז תל אביב ובין אם מדובר על גן אירועים בצפון תל אביב, חשוב לוודא כי הנגישות לגן האירועים עליו שמתם עין תהיה קלה, בין אם מדובר על נגישות לכלי רכב פרטיים ובין אם מדובר על ציבוריים. נוסף על כן, מומלץ לשלוח לכלל המוזמנים הוראות הגעה מפורטות המציגות הסבר שידריך אותם להגיע אל גן האירועים וכמו גם, לוודא עוד בשלב בחירת גן האירועים כי מדובר בגן אירועים שקל לאתר. לא משנה באיזה אירוע מדובר, ככל הנראה כי כלל האורחים של האירוע שלכם לא מעוניינים בבילוי שעות הערב שלהם בחיפוש ארוך ומתיש אחר גן האירועים וכמו גם, בהגעה למקומות מבודדים ומרוחקים מדי.

עלויות כספיות

מיותר לציין כי ההוצאות על אירועים כאלו ואחרים עשויות להגיע לעשרות עד מאות אלפי שקלים בקלות. הוצאה על גן אירועים בלבד מהווה הוצאה משמעותית שכן, באמצעות השוואת מחירים ומחקר מעמיק טרם בחירת גן האירועים - תוכלו לאתר את גן האירועים האידיאלי ביותר עבור התקציב האישי העומד לרשותכם. ההמלצה המרכזית תהיה לא לחרוג מהתקציב אותו הקצבתם עבור השכרת גן האירועים, אך באותה נשימה לוודא כי אינכם מוותרים על טיב איכות גן האירועים. תוכלו לעשות זאת גם באמצעות פנייה למספר גני אירועים במקביל במטרה להבין את קשת המחירים הרחבה בתחום וכך למעשה, לגבש דעה סולידית יותר בכל הנוגע לגן האירועים בו אתם מעוניינים בהתאם לעלויות השונות. טיפ נוסף יהיה לציין את העובדה כי ישנן תקופות מסוימות כדוגמת עונת הקיץ, אשר נחשבת לשיא עונת החתונות, יהיו תקופות הכרוכות בהשקעות כספיות גבוהות יותר ביחס לתקופות אחרות במהלך השניה, כדוגמת חודשי החורף.
לסיכום, ניתן לומר באופן חד משמעי כי כל גן אירועים מציע דברים שונים, ישנם גנים אינטימיים וייחודיים במיוחד, ישנם גני אירועים גדולים ואלגנטיים ועוד, כך שתוכלו להיות בראש שקט כי לאחר מחקר מספק, תוכלו למצוא את גן האירועים המתאים ביותר עבור האירוע הקרוב שלכם.