אם אתם קוראים את זה ונאבקים עם המערכת הישנה שלכם, אתם בטח כבר שמעתם על יישום העתיד של מערכת ERP בעסק שלכם, אבל הנה הסימנים לכך שאתם בהחלט צריכים ERP החל מהיום:

כלים
מקור:PIXAPAY
מקור:PIXAPAY
  • אתה מתמודד עם מערכות שונות: ככל שהטכנולוגיה משתנה, אתם שמים לב שהמערכות השונות שלכם לא עובדות טוב ביחד. ייתכן שתבחינו שתוכנת הנהלת החשבונות החדשה שלכם אינה תואמת למערכת משאבי אנוש הישנה שלכם, ונמאס לכם לבזבז זמן ומשאבים בניסיון למצוא לזה פתרון.
  • אתם לא יכולים לעמוד בציפיות הלקוחות: אם הצוות והלקוחות שלכם ניידים והמערכת שלכם לא עונה להם על הצרכים, הגיע הזמן להשקיע באחד שעונה על הצרכים של כולם. אם אתם מרגישים שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם להשקיע בעמידה בציפיות של הלקוח שלכם, ואתם לא מוכנים לתת לצוות שלכם את הכלים הדרושים להם כדי להצליח, תאבדו אותם לעסק מתחרה פשוט ומהר.

מדוע עסקים מסוימים חוששים לאמץ הטמעת ERP

למרות כל האפשרויות שיש, חברות מסוימות עדיין מהססות לגבי הטמעת ERP. יכולות להיות סיבות רבות לכך, אבל איפה שיש פחד, יש פתרון.

  • איך אני יודע שאני בוחר בפתרון ה-ERP המתאים לעסק שלי?
    אתם לא צריכים למצוא את פתרון התוכנה המושלם כדי לתקן הכל. ERP אמור להיות מסוגל לקחת את המיטב מהתהליכים העסקיים שבהם אתם משתמשים כעת ולרכז אותם תחת מערכת אחת, תוך מתן אפשרות לכל אחד בארגון שלכם לראות את אותו המידע. זה המקום שבו הבחירה שלכם בשותף טכנולוגי חשובה.
  • אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו תשלום גבוה עבור מערכת ERP
    פתרון לא חייב להיות הצעת יישום הכל או כלום. ניתן לרכוש מודולים של פתרונות תוכנה בנפרד בהתאם לצרכי העסק. זה יעזור לצוות שלכם להיכנס לחלק מיישום של ERP וזה יחסוך צורך להשקיע בהתקנת תוכנה גדולה מבלי לדעת אם הפונקציות שאתם מוסיפים ישתלמו או לא.
  • אנחנו לא רוצים לאבד את המערכות שיש לנו עכשיו.
    כפי שציינו, כל פתרון ERP שתבחרו צריך לעבוד עם מה שאתם משתמש בו עכשיו, אבל גם לכלול תכונות שיכולות לעזור בצמיחה העתידית שלכם. לדוגמה, אם התוכנה שברשותכם מטפלת בעיקר בצדדים הפיננסיים, שרשרת האספקה ​​והייצור של העסק שלכם, אולי תרצו לחפש פתרון שיביא מרכיב חזק של בינה עסקית.