לפעמים החיים מזמנים לנו תקופות פחות טובות, תקופות של התמודדות עם אתגרים שלא חשבנו שנצטרך להתמודד איתם. לכן, יש חשיבות גדולה מאד לאנרגיה החיובית שלנו, שאותה נשדר כמובן החוצה. מחפשים תכשיט העצמה לאנרגיה חיובית? קבלו את הטבעת המושלמת הזו.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

טבעת אטלנטיס – איך הכל התחיל?

טבעת אטלנטיס היא טבעת העצמה שהתגלתה איי שם בסביבות שנת 1860 בקבר במצרים. מומחים שחקרו את הטבעת טוענים שהיא משמשת להעצמה וככלי לאיזון והרמוניה של בני האדם. בנוסף, תפקידה היה גם לפתח את האינטואיציה של בני האדם. הטבעת עצמה מעוצבת על פי החוקרים בהשראה של הפירמידות במצרים. העיצוב עצמו כולל שש פירמידות, שלושה מוטות, שני משולים שווי שוקיים, ארבעה חורים וחריטה אחת פנימית בצורה של גלים.

תכשיט יוקרתי להעצמה ואנרגיות טובות

בתוך טבעת העצמה, העיצוב בא לידי ביטוי במתן אנרגיה למי שעונד אותה. פירמידות הזהב שעל הטבעת קולטות את האנרגיה הקוסמית ופולטות אותן בצורה של תנודות אלקטרומגנטיות. המוטות המקשרים בין כל הפירמידות הם אלה שיוצרים רשת המהווה את מרכז האנרגיה ומפזרת אותה בצורה שווה ומאוזנת לכיוון המשולשים. דרך החורים של המשולשים האנרגיה החיובית זורמת פנימה אל תוך הגוף, מפרה אותנו ומעצימה אותנו. תפקידם של הגלים שחרוטים על הטבעת הוא להכפיל את גלי האנרגיה החיוביים ולא פחות חשוב מזה, להרחיק את האנרגיה השלילית מאיתנו.

עיצוב מושלם והרמוני

מעבר לעובדה שהטבעת הזו משמשת ככלי להעצמה, היא גם יפה מאד מבחינה עיצובית. כל האלמנטים שעל הטבעת משתלבים בצורה הרמונית ומעניקים תחושה של שלמות. נכון, הטבעת הזו כוללת לא מעט אלמנטים עיצוביים ועם זאת, היא לא גסה ולא באה על חשבון תכשיטים אחרים על הגוף, שזה היתרון המשמעותי שלה. השילוב המושלם של המתכות כסף 950 וזהב 18 קראט, מביאות את יתרונות הטבעת לרמה אופטימלית. היא אמנם תגנוב את ההצגה ולא תוכל להשאיר את הסובבים אתכם אדישים, אך היא לא יוצרת רושם של תכשיט גס שמשתלט על האווירה.

בחרו את המידה המתאימה

היתרון של ננו תכשיטים בא לידי ביטוי בגיוון ובאופציות להתאמה אישית של התכשיט. בתוך כך, הטבעת הזו מגיעה בלא פחות מ- 17 מידות לבחירה. זה כמובן יאפשר לכם לבחור את המידה הנכונה על מנת שהטבעת תשב על האצבע שלכם בצורה מושלמת. בסופו של דבר, אנחנו רוצים שהטבעת הזו תלווה אתכם לכל מקום שאליו תלכו ותעניק לכם את האנרגיה החיובית שאתם כל כך זקוקים לה. לכן, חשוב לנו שהיא תהיה נוחה לכם.

לסיכום, אם אתם מחפשים תכשיט העצמה שיעניק לכם אנרגיות טובות ויעלים את הרעות, אנחנו ממליצים לכם להתרשם מטבעת אטלנטיס מבית ננו תכשיטים, טבעת יוקרתית שמעוצבת בצורה מושלמת.