אנחנו חיים בעידן שהמותג ו/או המוצר האהוב עלינו
הוא לא בהכרח המוכר ביותר, אלא אותו אחד שנגע לנו
בלב, פגש אותנו בכאב דומה, חלק איתנו חזון משותף של עולם טוב וירוק יותר!
עולם הרשתות החברתיות הביא למהפך אסטרונומי
בעולם השיווק שהכרנו עד כה וסוף סוף שם סוף ל:
״רק אם יש לך מספיק כסף לפרסומת זהב
באמצע תוכנית ריאליטי ״
אז יכירו את המוצר או החברה שלך.
אנשים שאולצו להפסיק את עבודתם בפתאומיות הפכו להיות אנשי ה״גם וגם״ ונולדו מחדש דרך הזום או דרך מקצוע חדש לחלוטין תרתי משמע, ואיתם גם כל החברות אותם הכרנו במבנה הישן שלהם עברו שיפוץ כללי ונבנו מחדש כחברות שעושות לא רק משהו אחד.
במילים אחרות- התכנסנו לסגר ״פנימי״ לא רק בעולמנו האישי, אלא גם בעולמות הקריירה בכל המישורים ונאלצנו באמת
להביט במראה ולהבין למה אנחנו באמת עושים את מה שאנחנו עושים? ואיזה ערך באמת חשוב לי להעניק במוצר שאני מוכר או בשירות שאני נותן?
היום אין עצמאי שלא מכיר את המושג ״ברטר״ , ״קהילה״ , ו/או שיתופי פעולה , שום דבר כבר לא נשאר סטטי ונתון לשליטה, וכנראה שאף אחד כבר לא ישים את כל ״הביצים באותה סלסלה״
אחת החברות המיוחדות שנוצרו בשוק השיווק וההשקעות בהקשר השיתופי משפחתי הוא ״ויוה לה מוזס״-
חברת השקעות יזמות ושיווק משפחתית בעלת ניסיון עשיר במגזרים שונים ומגוונים, שהשמועות מספרות של״קהילת ויוה לה מוזס״ לא נכנסים אם לא חולקים איתם את החזון הירוק והשמירה על הכדור שלנו.
המבנה המיוחד והמשפחתי של ״ויוה לה מוזס ״ מאפשר לה לדעת
לייצר את הפתרון והכלים השיווקים הספציפים עבור הלקוח מאחר והיא חולקת איתו ערכים דומים ומכאן גם נולדת שפה משותפת .
מעבר לזה - העובדה כי ״ויוה לה מוזס ״ היא גם חברת השקעות אפשרה לה לייצר פלטפורמה בתוכה צמחה השיטה המודרנית שרצה חזק בשנים האחרונות שיטת ״שיווק שותפים״ שמאפשרת חשיפה אותנטית ואיכותית תוך טרגוט קהל היעד הרלוונטי עבורך ועבור החברה/המוצר שלך!
״רגע רגע , שיטת שותפים?? איך כמה למה? ״
בואו נסתכל על זה כמו משחק המחשב הידוע ״פקמן״.
אתם ״פקמן״ ואתם במבוך ה״לקוחות הנכונים״
איתכם מסתובבים ה״רוחות״, החברות המתחרות
שרוצות לתפוס לפניכם את הלקוח! ( הגולגולת )
זוכרים את גלולות הכוח שמחכות לפקמן בפינות כדי לייצר עבורן את הייתרון היחסי שהוא מחפש וצריך כדי להשיג את ה״רוחות״?
אז הנה לכם שיטת שיווק השותפים- בתהליך הזה ישנם ארבעה גורמים שמסתנכרנים :
לקוח שרכש את המוצר או השירות המפרסם ( בלוג, עסק, משפיען או ידוען ) שדרכו המוצר נרכש(באמצעות הטבה/קישור מיוחד) השותף - העסק/חברה שמהם הלקוח קנה. וחברת שיווק שהיא -לא רק- חברת שיווק שבה מתאפשרת
בכלל רשת השותפים שיוצרת את החיבור הזה ודואגת שהכל יתנהל בצורה המקצועית ביותר,החל מהפרסום וכולל המישור הטכני יצירת הקודים, גובה העמלה המדוייקת והעברת הכספים/מוצרים.
רק לחברה שהיא גם וגם יש את האפשרות להשתמש במשאבי הכח וההון האנושי האיכותי והירוק שיש לה כחברה שהיא הרבה מעבר לחברת שיווק כך שהיא מייצרת שיתופי פעולה חכמים בין לקוחות קיימים שלה דרך זרועות ״התמנון״ המשפחתי של החברה שמגיעות לכל תחומי המסחר השונים.
בשל שינוי חוקי המשחק השיווקים , היום ברור שכשניגש לבחור חברת שיווק נרצה לבחור כזו שיש לה מקסימום ידע וגיוון תודעתי אם נרצה למקסם אופטימית את החשיפה הנכונה והמדוייקת עבור המוצר/חברה שלנו.
אנחנו יודעים היום, גם מהנסיון שלנו בכובע ״הלקוח״ וגם מרשימת ״עשרת המותגים האהובים״ לשנת 2022 שפירסם עיתון כלכליסט-
שאנחנו ״מתאהבים״ לאו דווקא במוצר/חברה החזקה/העשירה/המפורסמת ביותר- אלא בזו שהצליחה במהלך הדרך המקצועית שלה לגעת לנו בלב דרך סיפור אותנטי , או ערך דוממינטי שמוביל אותה למען הסביבה! במילים אחרות , רק חברה/מותג שמצליח לגרום ללקוח להרגיש שהוא הרבה יותר מרק ״לקוח״ וכי החברה רואה בו כשותף למסע שלה עצמה תצליח לייצר סביבה קהילה איכותית מקצועית וכלכלית איתנה אנחנו רואים אותך הרבה מעבר ללקוח, אנחנו רואים אותך כשותף.
ואם כבר פתחנו פה את ״השולחן המשפחתי שלנו״ אנחנו מזכירים לכם שחברת ויוה לה מוזס מחפשת להשקיע בעוד עסקים ירוקים שחולקים איתנו ערכים דומים ומחפשים להגביר את החשיפה, להגדיל את קהל הלקוחות שלהם וכתוצאה ישירה מכך את והיקף ההכנסות שלהם!
חושבים שאתם מתאימים לנו? אנחנו מזמינים אותכם להצטרף ולהיות חלק מקידום עסקים דרך האתר שלנו . השאירו לנו פנייה ובמידה ותמצאו מתאימים ניצור איתכם קשר חם מהיר ומחבק.