בזמן האחרון, מתחשק לכם לעשות משהו מגניב ודי בצדק. נמאס ללכת לקולנוע, וממש לא מתחשק לכם לעמוד בתורים הארוכים של נתב"ג. למרבה המזל, אתם מודעים היטב ליתרונות של טיול בארץ. כעת, הצעד הבא יהיה להכין כוס קפה טובה, להתיישב מול המחשב בנוחות ולהתחיל לחפש מסלול טיול בצפון שיסדר לכם את החופשה. זה יכול להיות מסלול הליכה ארוך ומאתגר, או מסלול המחבר בין נקודות תצפית אליהן ניתן להגיע ברכב. הכל תלוי בכם, בצרכים שלכם ובסגנון החופשה המבוקש.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

מסלול טיול בצפון לטיול עם ילדים

החופש הגדול מתקרב לסיומו, וזה בדיוק הזמן להעמיס את הילדים ולצאת צפונה. כעת, נכיר לכם כמה אופציות של מסלול טיול בצפון שיתאים גם לכם וגם לילדים, כך שלא יתלוננו וימצאו הנאה רבה ביציאה אל הטבע:

טיילת הירדן – זהו מסלול קליל וקסום שעובר לאורכו של נהר הירדן. המסלול מאפשר הליכה במים, או הליכה על מסלול למי שמעוניין להישאר יבש. ההליכה נוחה ומתאימה אף לעגלות, כשאורך המסלול הוא בסך הכל קילומטר וחצי – הלוך וחזור וכמובן, תלוי במספר העצירות. עם נקודות עניין מרהיבות ופסוקים מהתנ"ך שמלווים את המסלול ומלמדים על האזור, זה גם מסלול עם ערך מוסף! נחל שניר – או בשמו הנוסף, "החצבני" אם תרצו. נחל שניר זורם לכל אורך השנה כשבאופן טבעי, זרימתו חזקה יותר בימי החורף. השמורה מציעה אופציה נהדרת לחיבור בין הטבע והילדים, בשמורת עצי דולב מרהיבה וקירות העשויים מנטפי נחלים. בנוסף, הילדים יוכלו ליהנות מפארק החושים הנמצא בשמורה, שבו מותר לגעת ולחוש כל דבר! נחל עמוד עליון – זהו אחד המסלולים היפים ביותר בצפון, כשהמסלול עצמו נוח וידידותי מאוד לילדים. האתגר היחיד שלו הוא הירידה בהתחלה, שעליה תצטרכו לחזור בכל מקרה בדרך חזרה שכן המסלול מעגלי. מדובר בערך בעשר דקות של ירידה או טיפוס, בהתאם. כי למה לא להכניס קצת אתגר במסלולים שלכם?! לאחר מכן המסלול הופך לנוח במיוחד, בהליכה של 3-4 שעות בלי אתגרים כלל, כשהמסלול מתפתל בין תעלות מים ועצים, ומציע פינות מוצלות רבות שבהן אפשר לנוח ופשוט לבהות בטבע המרהיב שלפניכם. שמורת נחל עיון – למרחיקי לכת, נחל עיון המהמם מחכה לכם במטולה. זהו ערוץ עמוק שעובר בין קירות סלע, וזרימת המים באביב יוצרת מסלול טיול שנחשב למרהיבים ביותר באזור הגליל. לאורך המסלול תיתקלו בלא פחות מארבעה מפלים, נקודות מוצלות ונעימות, ועוד.

להרגיש בחו"ל בלי לצאת מהארץ

מסלול טיול בצפון הוא הדרך שלכם להרגיש בחו"ל, מבלי להתאמץ. במרחק נסיעה קצר (יחסית) מחכים מפלים ברמת הגולן או מסלולי טיפוס בגליל, לצד יקבים מיוחדים ואטרקציות שכל ילד יתאהב בהן. האפשרויות בצפון הן בלתי נגמרות וכל מה שאתם צריכים זה רק לבחור את אלו שעונות בדיוק על הצרכים שלכם!

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…