אחד הכללים החשובים במשחק פוקר הוא להכיר את השחקנים שיושבים יחד אתכם, או לפחות לנסות לקרוא אותם ככל האפשר. הסיבה לכך היא שפוקר הוא משחק של סודיות, עבודה בעיניים, הכל כדי להצליח בסופו של דבר להגיע ליד המושלמת שתביא לכם את הניצחון. עם זאת, ההבנה של סוגי השחקנים שלוקחים חלק במשחק, יכולה לסייע לכם עד מאוד שכן תדעו כיצד לעמוד מולם ואולי אפילו לחזות את הצעד הבא שלהם. במאמר זה, נפרט 4 סוגי שחקני פוקר שאפשר לפגוש כמעט בכל שולחן.  

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

4 שחקני פוקר שאתם צריכים להכיר

  • השחקן השמרן – ישנם שחקני פוקר שמרנים מאוד. אלו, כמעט ולא נכנסים לשום יד, אלא במצב שבו היד שלהם באמת חזקה מאוד. המשמעות היא שמדובר בשחקנים שקל "להבריח", ומצד שני כדאי לזכור שאם הם כן מחליטים להיכנס, כדאי להתכונן ליד חזקה במיוחד.
  • השחקן המבלף – אלו כנראה השחקנים המסוכנים ביותר בעולם הפוקר. עם זאת, כשלומדים איך לשחק מולם הם יכולים להפוך למכרה זהב ברגע אחד. הם מאופיינים ברמת סיכון גבוהה, ללא פחד. גם אם הם לא הרוויחו כלום או לא קיבלו יד חזקה במיוחד, הם לא מפחדים לסכן את הכסף שלהם, גם כשמדובר בסכומים גדולים. אל תפחדו מהם, נצלו את הרגע כדי להפתיע אותם עם יד טובה שתצליח להפיל להם את הלסת לרצפה!
  • השחקן שנהנה להמר – קשה מאוד שלא ליפול לקטגוריה הזו, בעיקר כשחקנים מתחילים שממש במקרה נפלו על יום מלא במזל. אלו שחקנים שלא באמת למדו כיצד לשחק, אלא שהם נכנסים בכל הכוח ללא אסטרטגיה, ומקווים לטוב. הם לא מפחדים מכלום ותמיד מוכנים להיכנס, גם אם במקרה קיבלו את היד הגרועה ביותר במשחק. מבחינתם, תמיד יש סיכוי שינצחו. ההמלצה היא לנסות להימנע מעימותים ופשוט להמתין ליד חזקה מספיק שתאפשר לכם לעמוד מולם.
  • הרציונלי – ישנם שמעדיפים (וכנראה בצדק) להסתמך על ההיגיון, על הסתברויות ומתמטיקה בכדי לנצח בפוקר. הם מבצעים חישובים ומשווים בין הידיים שלהם ביחס למצב הקופה, ומחליטים על בסיס הנתונים והמסקנות הללו, מתי כדאי להם להיכנס ומתי פחות. בדרך כלל שחקנים כאלו לא לוקחים הימורים מסוכנים מידי, כך שאם עולים מספיק הם עלולים לחשוב שמצב הקופה לא לטובתם, ואתם תרוויחו מכל הסיטואציה.
  • שחקנים אחרים – חשוב לציין שישנם שחקנים שדוגלים גם בשיטות אחרות, ואף מערבבים בין הגישות הללו. אלו שחקנים מנוסים יותר שמכירים היטב את עולם הפוקר ומתמצאים בו מאוד.

פשוט להתחיל בזהירות

אין ספק שהדבר הראשון שרוצים לעשות כשמתחילים לשחק פוקר זה לקפוץ למים ולתת את כל מה שיש לכם. אנחנו ממליצים דווקא להתחיל בזהירות; לשחק עם שחקנים ברמה שלכם, לגשש וללמוד מהלכים וגישות למשחק. אצל 7XL מחכים לכם מדריכים שילמדו אתכם כיצד לגשת למשחק, וגם לנצח!

Tags:

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…