בתור התחלה, אנו ממליצים לשאול את עצמך את השאלות הבאות:

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מה ניקוד האשראי שלי?

ציון אשראי הוא ביטוי מספרי המבוסס על ניתוח ברמה של קבצי האשראי של אדם, כדי לייצג את כושר האשראי של אדם. ציון אשראי מבוסס בעיקר על מידע על דוחות אשראי שמקורם בדרך כלל בלשכות אשראי. ציוני אשראי משמשים מוסדות פיננסיים כדי לקבוע את זכאותו של אדם למוצרי אשראי, כמו הלוואות וכרטיסי אשראי, כמו גם את התנאים של אותם מוצרים. בעלי הדירות עשויים להשתמש בהם גם כחלק מתהליך המיון לדיירים. ציון אשראי טוב בדרך כלל אומר שאתה לווה בסיכון נמוך, ולכן יש סיכוי גבוה יותר לקבל הלוואות וסוגי אשראי אחרים. עם זאת, אם יש לך ציון אשראי נמוך, ייתכן שעדיין תוכל לקבל מימון מכמה מלווים, אך ייתכן שתצטרך לשלם ריביות גבוהות יותר או להעמיד בטחונות. שיפור ניקוד האשראי שלך הוא המפתח לקבלת התנאים הנוחים ביותר בהלוואות עתידיות. ישנם מספר דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את ציון האשראי שלך, כולל תשלום החשבונות שלך בזמן, שמירה על יחס חוב לאשראי טוב וגיוון סוגי חשבונות האשראי שלך. אתה יכול גם לקבל עזרה משירות ייעוץ אשראי מקצועי אם אתה מתקשה לשפר את הציון שלך בעצמך.

מהם הנכסים וההתחייבויות שלי?

לפני קבלת החלטת השקעה כלשהי, חשוב להבין תחילה את מצבך הפיננסי האישי. משמעות הדבר היא לבחון מקרוב את הנכסים וההתחייבויות שלך. הנכסים שלך הם כל דבר שבבעלותך שיש לו פוטנציאל לייצר הכנסה. זה יכול לכלול מזומנים, השקעות, נכסים ואפילו עסקים. מצד שני, ההתחייבויות שלך הן כל דבר שעולה לך כסף. זה כולל דברים כמו חוב בכרטיס אשראי, משכנתאות והלוואות לרכב. ברגע שיש לך הבנה ברורה של הנכסים וההתחייבויות שלך, אתה יכול להתחיל לקבל החלטות השקעה מושכלות. רק אם תדע היכן אתה עומד מבחינה כלכלית תוכל לעשות בחירות שהן לטובתך.

מה מטרת ההלוואה?

לפני שאתם יוצאים ומבקשים הלוואה, יש כמה דברים שאתם צריכים לזכור. קודם כל מה מטרת ההלוואה? האם אתה מחפש לגבש חובות, לממן רכישה גדולה או לכסות הוצאות חירום? ברגע שאתה יודע למה אתה צריך את ההלוואה, אתה יכול להתחיל לחפש את האפשרות הטובה ביותר. ישנן מגוון הלוואות זמינות, לכן חשוב להשוות בין ריביות, עמלות ותנאי החזר לפני קבלת החלטה. חשוב גם לחשוב כמה אתה יכול להרשות לעצמך ללוות. לקיחת חובות רבים מדי יכולה להיות הצעה מסוכנת, אז הקפידו ליצור תקציב ולעמוד בו. אם תפנו את הזמן למחקר ולבצע בחירות חכמות, תוכלו להבטיח שתקבלו את ההלוואה המתאימה לכם.

כמה אני יכול להרשות לעצמי להחזיר בכל חודש?

הרבה פעמים שואלים אותי מהם כמה דברים שכדאי לזכור בעת רכישה גדולה. התשובה שלי תמיד זהה - זה לא על מחיר הרכישה, זה על ההחזרים החודשיים. כמה אתה יכול להרשות לעצמך להחזיר כל חודש? זו עלות הבעלות האמיתית. אם אינך יכול לעמוד בהחזרים החודשיים, אינך יכול לעמוד ברכישה. זה פשוט כמו זה. ישנם דברים נוספים שיש לקחת בחשבון כמובן, כמו הריבית ואורך ההלוואה, אך אלו משניים לסכום ההחזר החודשי. אז כשאתה חושב על רכישה גדולה, וודא שאתה יודע כמה זה יעלה לך בכל חודש, וודא שאתה יכול להרשות זאת לעצמך. אחרת, אתה עלול למצוא את עצמך בצרות כלכליות בהמשך הדרך.

מהן הריביות והתנאים שמציע המלווה?

לפני שאתם מחליטים לקחת הלוואה , יש כמה דברים שאתם צריכים לזכור. ראשית, עליך לשקול את שיעורי הריבית והתנאים המוצעים על ידי המלווה. ודא שאתה מבין את לוח התשלומים ואת העלות הכוללת של הלוואה לפני שאתה מסכים למשהו. שנית, עליכם לוודא שיש לכם מטרה ברורה ללקיחת ההלוואה. האם אתה צריך את הכסף עבור הוצאה חירום? או שאתה לוקח הלוואה להשקעה לטווח ארוך? הידיעה כיצד תשתמש בכסף תעזור לך לבחור את סוג ההלוואה המתאים. לבסוף, ודא שאתה מרגיש בנוח עם הסיכונים הכרוכים בכך. נטילת הלוואה עלולה להיות הצעה מסוכנת, אז וודאו שאתם מוכנים להשלכות האפשריות לפני שאתם חותמים על הקו המקווקו.

ביחד, השאלות הללו יכולות לעזור לתת לך מושג טוב יותר אם הלוואה בערבות מדינה מתאימה לך. אז שאל את עצמך את השאלות הללו ולאחר מכן דבר עם כמה מלווים לפני קבלת ההחלטה הסופית שלך.

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…