הלוואה בערבות של המדינה היא מערך מיוחד של הסכמים אשר חתמה עלייה המדינה באמצעות מספר מלווים שונים כמו, בנקים, ארגונים שהם חוץ בנקאיים וגם קרנות פרטיות. המשמעות שיש להסכם היא האופציה שקיימת במקום להביא את הערבים הפרטיים, המדינה משמשת בתור ערב. הערבות היא לשבעים אחוז מהגובה של ההלוואה. סכום ההלוואה הכי גדול אשר ניתן לקבל הוא כחצי מיליון שקל או שמונה אחוזים מן הגובה של המחזור השנתי הקודם אם המחזור של העסקאות שלכם גבוה מסכום של - 6.25 מיליון שקלים. ההלוואה של הקרן אורכת עד חמש שנים, הבנק אשר מלווה את הכסף יקבע את הגובה של הריבית. יחד עם זאת, חשוב מאוד לזכור שאין דבר כזה מתנות שהם בחינם. העובדה שישראל באמת ערבה לכם מקלה על הקבלה של ההלוואה, אבל במקרה אשר בו הערבות ממומשת והמדינה היא זאת שמשלמת במקומכם את החוב, אתם תאלצו להגיע אל הסדר של תשלומים מוסדרים מול המדינה.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מי זכאי אל הלוואה?

המטרה בעצם של הקרן להלוואה בערבות של המדינה היא לעזור גם לעסקים קטנים וגם לעסקים בינוניים, וזה בדיוק מי שבאמת זכאי להגיש את הבקשה להלוואה. עמותות, חברות, עוסקים מורשים ובנוסף גם שותפויות אשר מחזור המכירות שלהן לא מתקרב אל מאה מיליון שקל. הלווה חייב להוכיח שיש לו עבר פיננסי תקין ולהציג את התוכנית העסקית המסודרת שלו. הלווה צריך להביא מספר בטחונות של עד כעשרים וחמישה אחוז מהסכום של ההלוואה. חשוב לזכור של הלוואה בערבות של המדינה יש מספר שלבים לתהליך, וחשוב מאוד להגיע מוכנים אל כולם.

בדיקת היתכנות ראשונה

את הבדיקה הזאת כדאי לכם מאוד לעשות עוד טרם הגשת הבקשה אל קרן. ניתן לעשות אותה באמצעות יועץ פיננסי מכספכם, או להיעזר בכלל ביועץ מטעם עמותות שונות, אשר מספקות את הבדיקה במחירים מאוד זולים. כדאי לכם להכין לפגישה הזאת דפים מסודרים של ריכוזי יתרות האשראי אשר מפיקים באתר של נתוני האשראי, דו"ח של העובר ושב מהחשבון בנק של העסק שלכם ותיעוד מלא של כל ההתנהלות העסקית הארוכה או קצרה שלכם. הלוואה בערבות של המדינה תאושר ברוב המקרים אם הגוף אשר מפקח בקרן יהיה ממש משוכנע שאתם באמת יכולים ומסוגלים להחזיר את ההלוואה.

בדיקה עם הגוף המתאם

לאחר ההגשה של הטפסים, הקרן להלוואה בערבות של המדינה תעביר כמובן את הבקשה אל BDSK, שזה הוא הגוף אשר מתאם בין הקרן אל המלווים. BDSK יקבעו פגישה איתכם, יבחנו את כל ההתנהלות של העסק, יחשבו ויחליטו אם לאשר את הבקשה שלכם או לא. כמה שההתנהלות שלכם תהיה שקופה יותר והמסמכים אשר הצגתם יהיו תקינים ויעידו על התנהלות עסקית שהיא כמובן תקינה, ככה גם עולה הסיכוי שהבקשה שלכם להלוואה בערבות של המדינה תהיה מאושרת. לאחר הקבלה של האישור מ-BDSK, זה הזמן לפנות אל בנק או לגוף מלווה אשר יש לו הסכם חתום עם הקרן להלוואה בערבות של המדינה.

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp בניית  קידום פרסום אתרים.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…