קידום ממומן בפייסבוק, הוא אחד הערוצים החזקים שיש היום בשוק השיווק הדיגיטלי ולא בכדי.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

כבר מספר שנים שפייסבוק משנה את צורתה. מחד מתרחקת מהנוער הצעיר שמבלה את זמנו יותר ויותר בפלטפורמות חדשות צעירות יותר, ומאידך, נהיית מקום לקהל יותר מיושב בוגר ומחושב. פייסבוק היום, נחשבת לאימפריה דיגיטלית חברתית מהגדולות בעולם, עם קרוב לשישה מליון גולשים בארץ, וקרוב לשני מיליארד מכל העולם.

שיווק בדיגיטל מותאם קהל יעד

אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה.
כן, אנחנו כולנו כבר יודעים ובוכים את חוסר האנונימיות בעולם הדיגיטלי המתקדם בו אנו חיים. אבל אם כבר האלגוריתמים המתוחכמים שמפותחים היום עשו לנו ניתוח אופי צורה גנטיקה דת גזע מין ואולי גם רמת משכל... בואו נמנף את זה לטובתנו.
סוכנויות השיווק לדיגיטל, בעזרת האלגוריתמים השונים ומאגרי המידע שיש בפייסבוק, יתאימו את הפרסום ללקוחות פוטנציאליים על פי פרטים יבשים כמו גיל, מגדר, מגזר, מיקום גאוגרפי, מצב משפחתי, בשילוב של תחומי עניין נוספים. כך לדוגמא בגדי נשים ישווקו לנשים בעוד אדם שנמצא הרבה בטיולים ימצא בדף שלו יותר ציוד מחנאות וכדומה.

תקשורת עם הלקוח בקידום ממומן בפייסבוק

כשיש לנו עסק חדש לפרסם, לא תמיד נדע בדיוק איך, מה, ובאיזה אופן. יש הרבה כיוונים ואופציות, וחשוב מאוד להיות במעקב. אחד היתרונות הגדולים בשיווק הדיגיטלי בפייסבוק הוא המעקב שזה מאפשר לנו על הפרסום שעשינו, הן מבחינת ידע יבש, מי ראה, כמה ראו, כמה התעכבו. והן מבחינת פידבק אישי יותר מי אהב ועשה לנו לייק מי הגיב ומי שיתף. כשעושים את הפרסום בפייסבוק באופן נכון, חשוב לתת מענה לפידבקים. גם מבחינה אנושית אישית, וגם להשגת המטרה, לקוחות עשויים להגיב לשאול לפרגן, חשוב לדעת למה לתת מענה, איזה ואיך.

הפרסום בפייסבוק מקדם את עצמו מחדש

במידה ועבדנו עם סוכנות שיווק דיגיטלי טובה לפרסום בפייסבוק והרמנו פרסום טוב מרגש, מצחיק או נוגע בכל אופן שהוא, הגולשים כבר יכולים להמשיך לנו את העבודה והפרסום כבר עשוי לפרסם את עצמו לבד ולשלוח גלים חוזרים. זה קורה ע"י תגובות לפוסט, שיתופים, לייקים ואפילו שהייה על הפוסט, וזה אחד הדברים המרשימים בפייסבוק. אפשר לומר שלח פרסומך על פני הפייסבוק כי ברוב הימים תמצאנו, והוא כבר ימצא אותך.

 

פרסום ממומן בפייסבוק- גרפיטי עם מחק.

הדפים בפייסבוק נקראים "Wall" -"קיר" בעברית, ולא סתם. הפייסבוק הוא בעצם עולם שלם של קירות עם פוטנציאל של ביטוי עצמי ופרסום של מה שתרצו. דמיינו לכם מתחם קירות עצום מלא מקום לגרפיטי מכל המינים, אומנות של אנשים, רצונות, שאיפות, אמרות ערך ופרסומים. צריך רק לדעת לקחת את השטח, ולהשאיר אותו מוגן בידיים שינהלו אותו נכון.
בשונה מאומנות הרחוב גרפיטי באומנות הפרסום בפייסבוק יש את האופציה לגמישות פרסומית, לא צריך טיפקס- קיר ענק ולא מחק מיוחד. אפשר בפשטות בקלות ובמהירות למחוק לשנות להוסיף ולדייק את הפרסום לפי מה שלמדנו מהלקוחות ומהשטח, לפי מבצעים וקמפיינים מיוחדים או שינויים אחרים.

העסק שלך רוצה סוכנות שיווק דיגיטלי, ואתה לא צריך להיות מיליונר.

כולם רוצים פרסום, כולם רוצים שיווק, אבל לא כולם יודעים איך, ואם הם יכולים "להרשות לעצמם" את זה. עסקים קטנים רבים לא יודעים מאיפה להתחיל לגשת לעניין חלוקת תקציב הפרסום ונופלים בבחירה לא נכונה של חלוקת המשאבים, לכן בכל עניין השיווק הדיגיטלי, חשוב מאוד קודם כל לבחור את סוכנות השיווק הנכונה לעסק, נקודות חשובות לבדוק בבחירת סוכנות שיווק טובה הן:

  • אמינות הסוכנות
  • תיק עבודות טוב
  • הבנה של העסק שלנו
  • הבנה וחלוקה של התקציב מראש
  • וכמובן הבנה נרחבת של הערוצים הנכונים לשיווק העסק

אז מה לגבי המחיר?

אחד היתרונות הגדולים של הקידום הממומן בפייסבוק הוא יחס המחיר לתמורה. מה שיפה בפרסום בפייסבוק הוא שאפשר להנות מכל היתרונות הרבים שפרסנו למעלה בלי לשבור את הכיס או למשכן את העסק, ואפשר להתחיל כמעט מכל מחיר.
הדבר החשוב ביותר הוא לבחור באנשי מקצוע מהשורה הראשונה שיבטיחו כי ההשקעה הביאה לתוצאות להן אנחנו מקווים. פעמים רבות שווה להשקיע בבעל מקצוע עם ניסיון וידע, גם אם המחיר נדמה גבוה בתחילה, ההשקעה תהיה שווה את זה בסופו של דבר.