אם אתם נמנים בין בעלי העסקים ששואפים להצליח בגדול, להרחיב את העסק ולהרוויח יותר – הכתבה הבאה היא במיוחד בשבילכם!

כלים
שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי

אין ספק שבעידן הדיגיטלי של ימינו כל בעל עסק חייב שיהיה לו אתר דיגיטלי מקצועי ומרשים שיקדם את העסק שלו ברחבי הדיגיטל. בתכל'ס, יכול להיות שיש לכם עסק נהדר שמציע מוצרים ושירותים שעשויים לסייע להרבה מאוד אנשים, אבל אם אף אחד לא יודע אודותיו – אז מה הוא שווה?

בין אם אין לכם אתר אינטרנט או שיש לכם אתר אינטרנט שהוא מעין "אנדרטה" שלא מניבה תוצאות ואין בה תנועה של מבקרים - חשוב שתשקיעו בתשתית הדיגיטלית, כי היא זו שתקדם את העסק שלכם בעשרות מונים ותגדיל את מעגל הלקוחות שלכם – כך שאתם תרוויחו יותר בשורה התחתונה.

בכתבה הבאה ערכנו ראיון מרתק עם יניב שרון, מנכ"ל חברת דיגיטל פרטנרס, שסיפר לנו אודות פעילות החברה והחשיבות של נוכחות דיגיטלית בימינו. לדבריו: "אם אתם עדיין משווקים רק באופן המסורתי והמיושן - זה בהחלט לא מספיק. אם הלקוחות שלכם שואלים שוב ושוב למה אין מידע אודות העסק שלכם באתר, ואתם נאלצים לשלוח חומרים ללקוחות במייל במקום להפנות אותם לאתר - כאן אתם יודעים שהעסק שלכם אינו מייצג באופן הולם את השירותים והמוצרים שלכם והוא עלול גם לפגוע בתדמית העסקית שלכם - זה מצביע על הצורך ביצירת תשתית שיווקית דיגיטלית יציבה התייעלות אסטרטגית".

למידע נוסף ובניית אסטרטגיה שיווקית עם המומחים של דיגיטל פרטנרס לחצו כאן.

תספר לנו, מהי חברת דיגיטל פרטנרס?

"החל משנת 2005 ליווינו מאות עסקים להצלחה בדיגיטל", מספר יניב שרון ומדגיש: "אנו עוזרים לבעלי עסקים להגיע לאתר שמייצר הכנסות באופן שוטף, זאת באמצעות צוות מומחים אשר לומד את העסק שלכם מ-א' ועד ת' ומייצרים את העיצוב, השפה והתוכן לעסק. צוות המקצוענים שלנו כולל מעצבים, בוני אתרים, מתכנתים, אנשי שיווק ותוכן, מקדמי אתרים בגוגל ומומחים בכירים לכל תחומי הדיגיטל".

"אנו למעשה השותפים הדיגיטליים של הלקוחות שלנו, הצוות הדיגיטלי שלנו מעניק מענה הוליסטי לכל צורכי הדיגיטל ומשמש כמחלקת דיגיטל מקצועית לעסקים. החל משלב מיתוג עסקי, דרך יצירת תכנים, עיצוב אתרים וכן בניית אתרים מקצועיים ועד לקמפיינים מנצחים בכל ערוצי הדיגיטל הרלוונטיים לעסקים. אנחנו למעשה דואגים לרכז את הכל עבור לקוחותינו ולוודא ביצוע מוקפד, מהיר ובזמינות מלאה".

"דיגיטל פרטנרס נבנתה באופן שהיא יכולה לתת מענה לבעלי עסקים, אשר לעיתים חווים תסכול משירותי הדיגיטל שהם מקבלים מספקים שונים, שיודעים לתת מענה אחד מתוך המענה הרחב והשלם שעסק צריך לקבל, על מנת להימנע ממצבים שבו בעל העסק מרגיש שהוא מחמיץ את זירת הדיגיטל, מכיוון שהנוכחות בזירה האינטרנטית דלה ואין תנועה ופניות מהאתר".

מהי המומחיות של דיגיטל פרטנרס וכיצד נכון להיכנס לזירה הדיגיטלית?

שרון: "המומחיות שלנו היא לאפשר לבעלי עסקים להתמקד בעשייה השוטפת מתוך מקסימום שקט נפשי, לנהל עבורם בצורה מיטבית את כל תחום הדיגיטל, ולבנות להם נכסים דיגיטליים שמייצרים תזרים באופן שוטף".

"כניסה נכונה לזירת הדיגיטל לא מתחילה בבניית אתר, אלא בבניית תוכנית מיתוג לצמיחה עסקית ובניית אסטרטגיה שיווקית. אתרי אינטרנט שנבנו ללא אסטרטגיה שיווקית הפכו ל"אנדרטה", כלומר לאתרים שאין בהם תנועה של גולשים ויחס ההמרה שלהם הוא נמוך במיוחד".

שרון: "לכן דיגיטל פרטנרס בונים אתרים רק במערכת הקוד פתוח של וורדפרס, זאת הודות לכך שהיא מגיבה מיידית לכל שינוי טכנולוגי, יש לה אפשרות להתממשק מול כל מערכת ניהול עסק ומערכת פרסום, והיא מובילה את השינויים הטכנולוגים בעולם בניית האתרים ומאפשרת לפתח קוד עצמאי מיוחד שנותן פתרון מותאם לכל אתר ואתר".

דיגיטל פרטנרס: מובילים בקידום ומיתוג דיגיטלי

אז אם נמאס לכם להישאר מאחור ואתם רוצים לקדם את העסק שלכם, לתת לו את התדמית הראויה ולהרוויח הרבה יותר - צרו קשר עוד היום עם המומחים של דיגיטל פרטנרס לקביעת שיחת ייעוץ ראשונית ללא תשלום 08-9970907, בהצלחה!