ימי גיבוש בעבודה, הפכו זה מכבר למוסד של ממש. חברות רבות משתמשות באופציה זו בשביל לספק לעובדים חוויה יוצאת דופן, אפשרות לצאת מהשגרה ומאזור הנוחות המוכר להם במקום העבודה, וכמובן בשביל להכיר אחד את השני לעומק ולייצר קשרים חברתיים גם מחוץ לשעות העבודה. אפשר לייצר יום גיבוש רגיל וסטנדרטי בסגנון ארוחה משותפת, סרט, הרצאה, סדנה, או דברים אחרים שיכולים להיתפס על ידי העובדים במקום, כמשעממים וחסרי עניין. הרי כל אחד מהדברים הנ"ל, העובדים יכולים ולרוב גם עושים, בלי קשר למקום העבודה וליום גיבוש. עם בן או בת זוג, ילדים, חברים ואחרים.

קרדיט תמונה ברית דיזיין
קרדיט תמונה ברית דיזיין

 

לנו יש הצעה בשבילכם אך לייצר פעילות שנקראת יום גיבוש עד אליכם , סוג הפעילות הוא כזה שיכול לספק חוויה יוצאת דופן לעובדים שלכם, באמצעות הפעלות שאי אפשר לעשות בכל מקום וזמן, וכל זה, במקום בו אתם תבחרו לערוך אותו.

מה אנחנו מציעים לכם?

אנחנו מספקים שירות איזי ריידר עד אליכם. כלומר, אתם תקבעו איפה תרצו לערוך את יום הגיבוש, ואנחנו נדאג לספק לכם את כל מה שאתם צריכים, כשבמוקד אנו מציעים לכם אפשרות לערוך טיולי איזי ריידר בכל מקום בו תבחרו. טיולי איזי ריידר, הם טיולים הנערכים באמצעות כלי רכב חשמלי המזכיר במראה שלו טרקטורון קטן ומתאים, הן לטיולי שטח והן לטיולים בעיר. מדובר על כלי שאפשר לנהוג עליו במהירות של עד 40 קמ"ש והוא מתאים לבני 16 ומעלה. קל מאוד להשתמש בו, קל מאוד לנייד אותו, הוא נחשב לכלי בטוח ואיכותי. חשוב לציין, הטיולים שלנו בנויים ממסלולים שונים בהתאם לדרישת הלקוח. אתם יכולים להזמין מסלול איזי ריידר רגיל, קרי דרכים נוחות ורגועות, וכן אפשר להזמין מסלול אקסטרים המאפשר לעובדים להרגיש את הכלי בצורה אמיתית. מדובר על מסלול הרבה יותר מיוחד, ספורטיבי, ומלא חוויות.

היתרונות של השירות שלנו:

ראשית, אנחנו באים עד אליכם. זאת אומרת שאתם לא צריכים לארגן הסעות לעובדים שלכם, אתם לא מוגבלים מבחינת מיקום, ואתם גם לא צריכים להתפשר. אנחנו מגיעים לכל מקום, עם כל הציוד וכל הדברים שצריך בשביל טיולי איזי ריידר, בשטח או בעיר. ביחד נבחן באילו מסלולים אפשר לערוך את הטיולים ונדאג לארגן אותם בהתאם לרצונכם.

שנית, אנחנו מספקים את כל מה שאתם צריכים. אתם צריכים רק לומר לנו כמה אנשים אמורים להשתתף ביום הגיבוש, מה בדיוק אתם רוצים ומצפים, ואנחנו נדאג לספק לכם את כל מה שאתם מצפים וצריכים בשביל ליהנות מהחוויה.

שלישית, כשאתם מזמינים אותנו לארגן עבורכם יום גיבוש במקום שאתם רוצים, זו יציאה מהקופסא. במקום לקחת את העובדים שלכם אל אותם מקומות ואותן פעילויות שהם מכירים מזה שנים רבות, כאן אתם מספקים להם אפשרות ליהנות מחוויה יוצאת דופן, כזו שהם לא בהכרח יוכלו ליהנות ממנה בזמנם החופשי, בין אם מדובר בבילוי משפחתי או בילוי עם חברים.

ארבע, מעבר לעובדה שהעובדים עצמם נהנים מהחוויה, הרי שזה מפחית את הלחץ על המארגנים מתוך החברה. במקום שהם יצטרכו להתעסק עם אינספור פרטים שקשורים לארגון, אנחנו לוקחים על עצמנו הכל. מעצם זה שהעובדים לא צריכים בהכרח להגיע אל מקום מסוים, אלא אנחנו באים אליכם, כבר יכול להפחית חלק משמעותי מתהליך הארגון.

לא רק איזי ריידר

מלבד ארגון טיולי איזי ריידר בכל מקום שתבחרו, אנחנו יכולים לארגן עבורכם עוד שורה ארוכה של פעילויות באמצעות אנשי מקצוע ואמצעים שעומדים לרשותנו. כל מה שעליכם לעשות זה לבחון אילו הפעלות מתאימות לעובדים שלכם, ואנחנו נדאג לארגן לכם אותם בכל מקום שתבחרו.

הנה מספר דוגמאות לפעילויות והפעלות שאנחנו יכולים לארגן בשבילכם:

לייזר טאג – מדובר על משחק המדמה שדה קרב, כשהעובדים מתחלקים לשתי קבוצות, מקבלים רובי לייזר בעזרתם אפשר לירות אחד בשני (בצורה בטוחה) וציוד נוסף.

אנחנו נבנה עבורכם מתחם מתאים בכל מקום בו זה אפשרי. נספק לכם את כל הציוד וכל החומרים הרלוונטיים, וכך העובדים שלכם יוכלו ליהנות מחוויה ייחודית ומקורית.

בסגנון דומנה אנחנו יכולים לבנות עבורכם מתחם פיינטבול. במקום רובי לייזר, העובדים שלכם יקבלו רובים שיורים כדורי צבע ושכפ"צים מתאימים להגנה.

סדנאות ODT – אנחנו מעסיקים צוותים מקצועיים שמתמחים בארגון סדנאות ODT, קרי סדנאות בשטח. אנחנו נספק לכם את כל הציוד והאמצעים הנדרשים לכך ונבנה עבורכם סדנאות מתאימות על פי הצרכים שלכם ומה שאתם מחפשים עבור העובדים בחברה.

טיולי אופניים חשמליים – מי שמעדיף במקום טיול איזי ריידר, יכול להזמין טיול אופניים חשמליים במסלולים המותאמים לכך. אנחנו נספק את האופניים ואת הציוד הרלוונטי על מנת שהעובדים שלכם יוכלו ליהנות מחוויה יוצאת דופן של רכיבה במהירויות שונות. הרכיבה נמשכת שעה-שעה וחצי, ויכולה לכלול גם עצירה בנקודות תצפית שונות.

טיולי ג'יפים – מדובר על הפעלה שנחשבת לקלאסיקה בקרב חברות המארגנות לעובדים שלהם ימי גיבוש בשטח. מדובר על טיול אשר נערך באזורים שונים ברחבי הארץ, כשהמטרה היא לנסוע במסלולים שונים ואטרקטיביים וליהנות מהנופים המרהיבים של ארץ ישראל.

לאן אנחנו מגיעים?

בעיקרון, לכל מקום שיזמינו אותנו. ישנן חברות המבקשות לארגן ימי גיבוש וכיף לעובדים שלהם קרוב לבית העסק. אז אנחנו בוחנים את האופציות הרלוונטיות שיכולות להתאים לארגון יום גיבוש באזור.

כמו כן, אם חברה מבקשת לערוך את יום הגיבוש במדבר יהודה, בנגב, בצפון הרחוק ובכל מקום אחר, אנחנו עומדים לרשותה, בודקים את ההיתכנות, ואיך אפשר לארגן עבור העובדים שלה יום כיף בהתאם לתנאי השטח ולצרכים של העובדים. לכל מקום אליו מזמינים אותנו אנחנו מוכנים להגיע עם כל הציוד והאמצעים הרלוונטיים.

להזמנת יום גיבוש עד אליכם התקשרו:

050-538-2500

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…