הליכי גירושים הם פעמים רבות הליכים משפטיים מורכבים וארוכים, אשר גוזלים מהמעורבים בהם זמן יקר, כמו גם כספים רבים. בהליכים אלו לרוב ישנן כמה אבני מחלוקת מרכזיות, וביניהן ניתן למנות את חלוקת הממון, הרכוש, והנכסים המשותפים, המשמורת והסדרי השהייה של הילדים המשותפים, כמו גם תשלומי המזונות. אם בעבר היה נהוג כי בלי קשר להסדרי השהייה האב ישלם מזונות בסכום קבוע, כיום המצב גמיש יותר ושופטים קובעים תשלומי מזונות בהתאם להסדרי השהייה ולהפרשי פוטנציאל ההשתכרות של ההורים. עם זאת, לעיתים עדיין נופלות טעויות בקביעת דמי המזונות ובהם ניתן להגיש בעזרתו של עורך דין מומחה לדיני משפחה בקשת הפחתת מזונות, תחת נימוקים רלוונטיים כמו יכולת ההשתכרות של האדם ונסיבות נוספות.

כלים
קרדיט: Freepik.com
קרדיט: Freepik.com

 

להגיש תביעה

ההתמודדות עם מקרי רשלנות רפואית היא ללא ספק מורכבת וסבוכה, משום שבנוסף להחלמה הקשה של האדם בעקבות המקרה, והפגיעה שנגרמה לו בעקבות הרשלנות הרפואית אשר עלולה להישאר עימו גם בעתיד ואף לגרום לנכות לצמיתות, גם הגשת תביעת רשלנות רפואית היא איננה משימה פשוטה. עם זאת, בעזרתו של עורך דין מומחה היא אפשרית – עורך הדין ינחה אתכם אילו בדיקות כדאי לעבור ומסמכים לשמור, על מנת להוכיח כי הפגיעה ממנה אתם סובלים היא כתוצאה מהרשלנות הרפואית שעברתם. בנוסף, עורך הדין יסייע לכם להגיש תביעה אל הביטוח הלאומי ולחברת הביטוח במקרים מסוימים, כמו גם ייצג אתכם בבית המשפט אל מול בית החולים, קופת החולים או הרופא שמקרה הרשלנות הרפואית היה באחריותו ויפעל ללא חת על מנת שתקבלו את הפיצוי שמגיע לכם.

לפנות אל המומחים בתחום המשפט

בסופו של יום, התנהלות בבית משפט, בין אם מדובר על בית המשפט לתביעות קטנות, בית המשפט לענייני משפחה, בבית הדין לענייני לעבודה וכמובן בבית משפט השלום, המחוזי והעליון, היא מורכבת וכוללת שפה ייחודית אשר רק עורך דין מנוסה ומיומן יוכל לשלוט בה על בוריה. לכן, כשאתם מתמודדים עם הליכים משפטיים מכל סוג חשוב לפנות אל עורך דין ותיק ובעל ניסיון רב אשר מכיר את לשון החוק ואת הפסיקות התקדימיות ויוכל לייצג אתכם עם הצד הטוב ביותר ולהביא לתוצאה מיטבית בעבורכם. משרג עורכי הדין בטש - רוטנברג הוא משרד עורכי דין גדול ומוכר אשר מתמחה במגוון תחומים משפטיים כמו דיני משפחה, דיני נזיקין ודיני עבודה, אשר ישמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך ולהעניק לכם ייעוץ וייצוג משפטי מהשורה הראשונה. לפרטים נוספים חייגו 0544-705733.