אחת מהשאלות הנפוצות אותם נשאל כל נוסע בעת רכישת ביטוח נסיעות היא: האם יש לך מחלות רקע? האם עברת טיפול רפואי ב12 החודשים האחרונים? וכיוצא בכך. גם אם התשובה היא כן, אין צורך להיבהל, עם ביטוח נסיעות לחו"ל שלאחר ניתוח תוכלו לטוס בראש ולב שקט

 

ההיגיון ברכישת ביטוח נסיעות ייעודי

לאחר טיפולים רפואיים מורכבים כמו ניתוחים המצריכים תקופת החלמה הכוללים גם סיכונים גוף האדם זקוק למנוחה ושמירה על מגבלות כאלה ואחרות בכדי לשמור על עצמיכם בצורה הטובה ביותר כך שתוכלו לעבור את התקופה בביטחון ובבריאות. אז סימנתם וי ענק על תקופת ההחלמה ונסיעה לחו"ל עומדת בפתח? אין זה אומר שאתם לא צריכים לנקוט במשנה זהירות ולרכוש ביטוח ייעודי.

פספורט כארד, חברת הביטוחים המשתלמת והנוחה ביותר לכל נוסע באשר הוא מציעה לקהל לקוחותיה פוליסות ביטוח המיועדות למצבים שלאחר ניתוח, הכוללות כיסוי מלא במקרים בהם מופיעים סיבוכים לאור ההליך הניתוחי או מחלה מסוימת שאינה קשורה באופן ישיר, כך שבזמן אמת תוכלו לקבל סיוע יעיל ומהיר ללא הסתבכות עם בירוקרטיה והוצאות כספיות גבוהות במיוחד.

סוכנות ביטוח מקצועית, הסוד לפוליסה מדויקת

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא דבר חשוב, ובפרט בתקופה עדינה מבחינה רפואית כמו זו הבאה לאחר ניתוח, אך הסוד לביטוח יעיל, מותאם והולם נעוץ בפוליסה אותה רכשתם. אין זה אומר שאתם צריכים להתמודד עם הבחירה שעשויה להיות מכרעת במקרים מסוימים, אם יש לכם את 'קשרים' סוכנות לביטוח.

רכישת ביטוח דרך קשרים סוכנות לביטוח תספק לכם ייעוץ מדויק וזמין על ידי צוות שירות הלקוחות המובחר אותה מעסיקה החברה, כך שתוכלו לקבל בסופו של דבר את החבילה הטובה ביותר עבורכם באופן אישי. באתר קשרים סוכנות לביטוח תוכלו אף להשוות בין ביטוחים שונים בצורה קלה, פשוטה וברורה שתחסוך לכם כאב ראש רב, ובעיקר- כסף, ותאפשר לכם בחירה משכלת.

ביטוח בטוח, לנפש שלכם

לעיתים קרובות כל מה שאדם זקוק לו לאחר ניתוח המוגדר כמצב לחץ עבור רבים מאיתנו, הוא חופשה, אף קצרה ויציאה משגרה. חופשה או יציאה משגרה עבור רבים מאיתנו מצטיירת דווקא בחו"ל.

חו"ל מדבר אליכם? חברת הביטוח אשרה לכם ביטוח? אתם לא צריכים לחשוש, ביכולתם לטוס בראש שקט, לנקות את עצמיכם מתלאות התקופה האחרונה ולשוב לארץ ולשגרת החיים שלכם בכוחות מחודשים על ידי כמה פעולות פשוטות: רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח , ייעודי ומותאם, דרך סוכנות הביטוח קשרים, ואתם בידיים טובות. סעו ותהנו, ובעיקר- שמרו על עצמיכם וזכרו כי במקרה הצורך אתם לא לבד.

אם הגעתם עד כה, כנראה שאתם מבינים את חשיבות הביטוח ובפרט את מידת התאמתו אליכם, הן בריאותית והן כלכלית. זכרו, בחירה נכונה מתחילה בייעוץ מקצועי אותו תוכלו לקבל ב'קשרים', לאורך כל הדרך.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…