המחשבה הראשונה על סורגים היא שהם פוגעים בנראות של הדירה. זוהי אולי הסיבה הכי נפוצה שבגללה אנשים נמנעים מלהתקין סורגים בדירתם. עם זאת המציאות מלמדת אותנו כי התקנת סורגים מפחיתה בצורה דרסטית את כמות הפריצות למבנה. אז האם אתם צריכים להימנע מהתקנת סורגים? התשובה היא לא. יהיה עליכם לבחון כל מיני אופציות שונות שיאפשרו לכם להצניע את הבעייתיות הזאת. סורגים מתקפלים הם הפתרון לכל אותם האנשים שרוצים להתקין סורגים בדירה מבלי לפגוע בנראות. על מה בדיוק מדובר ולמי הסורגים האלה מתאימים?

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

מהם סורגים מתקפלים?

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים כדי להבין את המשמעות של סורגים מתקפלים. מדובר על סורגים כפי שאתם מכירים אותם, רק שניתן יהיה לסגור ולפתוח אותם במידת הצורך. בשונה מסורגים רגילים שהם סורגים קבועים, כאלה שלא תוכלו לשחק איתם. מה שאומר שהסורגים נשארים באותו המקום כל הזמן מבלי שתוכלו לעשות דבר. הסורג המתקפל הפך להיות פופולארי בגלל שהוא מביא איתו חוויה קצת אחרת. מדובר על חוויה שבה הכוח נמצא בידיים שלכם, ולא תצטרכו לקבל תכתיבים שונים שלא תמיד יתאימו לכם.

למי מתאימים סורגים מתקפלים?

סורגים מתקפלים מתאימים לכל אותם האנשים שלא רוצים שהם יהיו קיימים כל הזמן. אותם אנשים שסובלים מפריצות לדירה כל הזמן, ומחפשים מענה שיספק את הסחורה. מדוע סורג מתקפל הוא הבחירה הנכונה לאותם אנשים? כי הם יכולים לפתוח את הסורגים רק כאשר הם נמצאים מחוץ לבית. כך יהיה אפשר ברוב שעות היום לקפל את הסורגים ולמנוע מהם להפריע לנראות של הבית. אתם יודעים כי אף אחד לא הולך להיות בבית בשעות הקרובות? בקלות תוכלו לפתוח את הסורגים כדי לקבל הגנה אפקטיבית. כמו שבכל אותן מסגריות תקבלו עבודה בהתאמה אישית, כך בדיוק גם כאן.

סורג מתקפל פחות יעיל מהסורג הרגיל?

ממש לא! המחשבה כי הסורג המתקפל עושה עבודה פחות טובה מהסורג הרגיל היא מחשבה מוטעית. סורגים מתקפלים עושים עבודה מעולה כל עוד הם עשויים מחומרי הגלם המתאימים. תוכלו למצוא סורג מתקפל שיספק לכם הגנה מלאה מפני פריצות, גם מפני פורצים מתוחכמים במיוחד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא את המקום הנכון לרכוש ממנו. בדיוק כמו שלא רוכשים מכל מסגריה מבין מסגריות שונות, כך גם לא רוכשים מכל חברה שמוכרת סורגים. יהיה עליכם לחפש חברה שתבטיח לכם מוצר איכותי שישאיר את הדאגות מאחור.