מי אמר שבחורף חייבים להישאר בבית? נכון שהבית מעניק לנו הגנה מושלמת מהגשמים והקור ששוררים בחוץ, אבל אין זה אומר שבמהלך חודשי החורף מוכרחים להפסיק לצאת ולבלות כמו שאנחנו אוהבים. בין אם הילדים רוצים לצאת מהבית ולבלות בכיף, או שאתם המבוגרים רוצים למצוא פעילויות כיפיות שיתאימו לגיל שלכם, המאמר הנוכחי יעשה לכם סדר בהכל ויוכיח לכם שגם בחורף אפשר לבלות וליהנות למרות מזג האוויר הקריר.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

אטרקציות בחורף? יש דבר כזה!

בחורף מזג האוויר הא לרוב קריר, גשום ולעיתים עם רוחות חזקות ואף סערות שלא מפסיקים לדבר עליהן בחדשות. יחד עם זאת יש לזכור כי אנו חיים במדינת ישראל, מדינה עם אקלים חם במשך רוב ימי השנה ולכן עונת החורף בארץ היא מתונה יחסית ולחלוטין מאפשרת בילויים מחוץ לבית.

למעשה, בחורף יש לא מעט ימים שמשיים לסירוגין ללא גשמים ורוחות ולכן אלו הם ימים מושלמים לצאת מהבית ולבלות קצת בחוץ. נכון לומר כי בחורף הימים מתקצרים והלילות מתארכים, אך אין זה אומר שכבר בשעה חמש בערב צריך להישאר בבית ולחכות לשעת השינה. אז מה אפשר לעשות בחורף ואילו פעילויות יכולות להיות מושלמות למזג האוויר הקריר? בפורטל קרמל תוכלו למצוא מגוון אפשרויות ורעיונות, שעל חלקן נרחיב בשורות הבאות:

טיולים בטבע – דווקא בעונת החורף

טיול בחיק הטבע הוא תמיד פעילות כיפית ומהנה לכולם, לא משנה אם היא נערכת בקיץ או בחורף. טיולים בחורף יכלים דווקא להיות נעימים הרבה יותר מהקיץ, כי אין עומס חום שיכול להכביד על הטיול וההליכה הרגלית, וכן גם במסלולי טיול עם נחלים אפשר למצוא זרימות מים חזקות ומרתקות שמתרחשות רק בחורף.

גם אם מזג האוויר בחוץ גשום ולא מאפשר טיול רגלי בטבע, אפשר לצאת לטיול שטח עם רכבי שטח סגורים שמשדרגים את החוויה של הטיול. טיול כזה נחשב להרפתקני ומאתגר יותר עם המון מים ובוץ במהלך המסלול, אותם רכבי שטח ייעודיים יכולים לצלוח בקלות.

חשוב לזכור כי בחורף מזג האוויר יכול להיות תמיד בלתי צפוי, ולכן יש לבחור בקפידה את מסלול הטיול שרוצים לצאת אליו ולשים לב לאזהרות שקיימות מפני סכנת שיטפונות במקום.

קטיף עצמי עם הילדים

פעילות נוספת וחווייתית שמתאימה לימי החורף היא אטרקציה משפחתית חינוכית ומהנה, בה ילדים ומבוגרים מבלים יחד בשטחים חקלאיים וקוטפים במו ידיהם ממיטב הגידולים של הארץ. בחורף יש לא מעט פירות וירקות שגדלים בשיאם בימים הקרים בשנה כמו אפונה, גזר, בצל, כרוב, ברוקולי וכמובן פירות שכולם אוהבים כמו תפחים, בננות, קיווי, אפרסמון, אבוקדו וכמובן תות השדה האהוב על כולם.

ג'ימבורי לילדים

גם פעוטות וקטנטנים יכולים ליהנות מחוץ לבית בעונת החורף, עם מתחמי משחק בטוחים ומאובזרים בדיוק לגיל שלהם. מתחמים אלו נקראים ג'ימבורי והם נמצאים בכל רחבי הארץ ומציעים שלל מתקנים, משחקים ומקומות כיפיים לזחול, לרוץ, לטפס, לקפוץ ולשחק איתם לבד, עם חברים או עם ההורים שמלווים.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…