לאחרונה אתם שומעים את הילדים שלכם מתלוננים על כך שהשיניים שלהם לא ישרות? אתם תוהים מה אפשר לעשות בנידון? חשוב שתבינו: זה לא מסוג אותם הדברים שיכולים להסתדר ככה סתם מעצמם. ההפך הוא הנכון. ככל שתדחו את הטיפול ואת יישור השיניים של הילדים, המצב עלול להיות חמור ומורכב יותר. בנוסף, בימינו, כשיש כל כך הרבה שיטות של יישור שיניים, חבל יהיה לוותר על האפשרות הזאת. בימינו יש כבר טכנולוגיה מאוד מתקדמת בתחום הזה. לכן, אם גם אתם תוכלו לדאוג לטיפול יעיל של יישור שיניים לילדים שלכם, למה בעצם לחשוב פעמיים?

כלים
קרדיט : freepik
קרדיט : freepik

שיטה ששומרת על הדיסקרטיות של המטופל

כולנו יודעים שחלק מהסיבות שבגללן אנשים, ילדים ונערים, דוחים את האפשרות של יישור השיניים, זו שאלת האסתטיקה. אף אחד לא רוצה, ובטח שלא בגיל מבוגר, להסתובב עם גשר בשיניים. זה אומנם משהו שמתאים יותר לילדים, אך מי שלא עשה טיפול כזה בגיל צעיר עלול להרגיש מובך לעשות זאת בגיל שלושים. זה נשמע לכם מוכר? גם אתם בעצמכם הייתם שמחים לעשות טיפול כזה, אך לא עשיתם אותו בזמנו ואתם בטוחים שעכשיו כבר מאוחר? הגיע הזמן לדעת שזה לא כך. היום, עם שיטת אינויזליין אתם יכולים לעשות יישור של השיניים בלי שא, אחד יידע. לכן, בין אם אתם מחפשים פתרון לעצמכם ובין אם אתם מחפשים טיפול לילדים, שיטת אינויזליין היא האופציה הנכונה.

מהם היתרונות של השיטה?

יצא לכם לשמוע על אנשים שעשו יישור שיניים בשיטת אינויזליין? לא לגמרי ברור לכם למה הם בחרו בכך? חשוב לדעת שיש כמה יתרונות לאופציה הזאת. ראשית, מדובר על שיטה שמתאימה בדיוק לצורת הפה והשיניים של כל אחד מהמטופלים שבוחרים לעבור את הטיפול הזה. שנית, מטבע הדברים, בגלל שהטיפול נעשה עם פלטות שקופות, החוויה אחרת לגמרי. אף אחד לא יודע שאתם עושים יישור לשיניים ואתם לא צריכים להרגיש כל כך חשופים. לכן, אם האופציה הזאת קיימת ואם היא יכולה להתאים אפילו לילדים מגיל 8, למה לדחות את הדברים? נסו זאת גם אתם ותראו שתאהבו מאוד את תוצאות הטיפול.