המיקום המרכזי שלה, המחסור בשטחים פנויים לבנייה חדשה, הביקושים הגבוהים ומחירי הדיור שרק מטפסים כלפי מעלה, כל אלו ועוד הופכים את רמת גן לאחת מהערים המובילות ביותר בישראל בתחום ההתחדשות העירונית. בין השנים 2005 ל-2020, ניתנו ברמת גן היתרים ל-355 פרויקטים שונים בתחום ההחדשות העירונית בסדר גודל כולל של 9,681 יחידות דיור, שמתוכם, 4 מתחמי מגורים המיועדים לפינוי בינוי בסדר גודל של 923 יחידות דיור, וזאת לצד היתרים שניתנו ל-13 מתחמי פינוי בינוי במסלול מיסוי בסדר גודל של 3,042 יחידות דיור.

קרדיט לתמונות " קבוצת בולד"
קרדיט לתמונות " קבוצת בולד"

 

הביקושים הגבוהים לפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ברמת גן, הובילה את עיריית רמת גן ומשרד הבינוי והשיכון, להקמתה של משתדר"גים, המנהלת להתחדשות עירונית ברמת גן, הפועלת למטרות קידום כלל הפרוקיטים בתחום ההתחדשות העירונית בשטחי העיר, תוך סנכרון מלא בין כלל הגורמים הרלוונטיים, לרבות, עירייה, יזמים ותושבים.

פרויקטים אחרונים בתחום ההתחדשות העירונית ברמת גן

במהלך השנתיים האחרונות, מקודמים פרויקטים חדשים בתחום ההתחדשות העירונית ברמת גן, וביניהם:

הרחבת שכונת רמת עמידר - השכונה מתשערת על פני שטח כולל של כ-440 דונם וקיימות בה נכון להיום כ-3,100 יחידות דיור. התוכנית המוצעת מיועדת לצרכי תופסת של כ-3,300 יחידות דיור ותופסת שטחי מסחר בסדר גודל של 3,000 מ"ר בנוסף ל-3,300 מ"ר שטחי המסחר הקיימים בשכונה. פינוי בינוי במתחם בית חורון - המתחם מתשרע על פני שטח כולל של 6 דונם והוא ממוקם בין הרחובות בית חורון, מעלה הצופים ומעלה הצבי. במסגרת התכנית תתבצע הריסה של 9 מבני מגורים ישנים בני 3 ו-4 קומות בהיקף של 116 יחידות דיור קיימות, ובמקומם ייבנו 2 מגדלי מגורים בני 23 קומות לצד 2 מבני מגורים בני 9 קומות בסדר גודל כולל של 343 יחידות דיור. פינוי בינוי במתחם הרא"ה – המתחם משתרע על פני שטח כולל של 1.8 דונם, כאשר הפרויקט מתייחס להריסה של 2 מבני מגורים ישנים בני 3 קומות בהיקף של 29 יחידות דיור, ובמקומם מתוכנן מגדל בן 20 קומות בסדר גודל כולל של 90 יחידות דיור.

וזאת לצד עשרות פרויקטים נוספים בתחום התחדשות עירונית ופינוי בינוי ברמת גן המצויים בשלבי תכנון, קבלת היתרים וביצוע.

BOLD GROUP - קבוצה מנצחת בתחום ההתחדשות העירונית גם ברמת גן

אנחנו בקבוצת בולד עוסקים ומתמחים בתהליכי ניהול וליווי של פרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית בכל רחבי הארץ, ולאורך השנים היינו מעורבים בעשרות פרויקטים בתחום פינוי ובינוי ברמת גן. לרשותנו, ניסיון מעשי וידע מקצועי נרחב בכל הנוגע להובלת פרויקטים למגורים בתחום ההתחדשות העירונית, כאשר המטרה המרכזית העומדת לנגד עינינו לאורך הדרך היא ייצוג הולם ומיטבי של בעלי הזכויות בפרויקט המיועד.

ניהול הפרויקט באמצעותנו, חולש על כל השלבים המרכזיים בתהליך, החל מגיבוש בעלי הזכויות ומינוי נציגות דיירים, דרך ניהול תהליכי מכרז לצורך בחירת יזמים ועד למסירת מפתח. כחברה מנהלת בתחום ההתחדשות העירונית בישראל, אנו שמים דגש מקצועי על שקיפות מלאה מול בעלי הזכויות, תוך הגנה על מלוא זכויותיהם, וזאת לצד קידום מיטבי של הפרויקט אל מול כלל הגורמים הרלוונטיים. לפרטים נוספים בנושא ניהול וליווי תהליכי פינוי ובינוי ברמת גן, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…