בתור בעל עסק אתה בוודאי יודע שיש הרבה תהליכים ופעולות שהיו יכולים להיות יעילים ונוחים יותר. אם רק היית מצליח לייעל כמה מהם היה מתפנה לכם הזמן לענייני הליבה, לניהול הפיננסי, לשיפור המענה ללקוחות וכדומה. אז כדאי שתדע שאחת האפשרויות המתקדמות שחוסכות לך זמן, טרחה וכאבי ראש, וגם חוסכות בכסף, היא חתימה דיגיטלית על מסמכים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מה זה חתימה דיגיטלית

חתימה דיגיטלית משמעה שלא צריך יותר לחתום פיזית על מסמכים וטפסים, כי הכל נעשה אונליין דרך מכשירים. למשל, תוכל להחתים עובדים שלך על טפסים דיגיטליים כגון טופס 101, טופס שיוכים לקופות גמל או חוזה העסקה, וגם תוכל להחתים לקוחות וספקים על הסכמים, לחתום על הצעות רכש וכדומה. כל מה שצריך לעשות הוא להשתמש במערכת חתימה דיגיטלית מומלצת לעסקים, שאליה אפשר להעלות את הטפסים שכרגע נמצאים על המחשב שלך או בענן. המערכת תמיר אותם מייד לטופס דיגיטלי ומכאן והלאה תוכל לשלוח אותם לכל מי שתרצה – החל מאדם אחד ועד לכמויות גדולות בו זמנית.

למה זה חוסך לך כאבי ראש?

תחשוב על זה: עם מסמכים דיגיטליים נחסכת ממך, מהעובד, מהלקוח, הספק או אנשי משאבי האנוש כל הפרוצדורה של הדפסת מסמכים, איסוף שלהם מהמשרד, סריקות, מילוי ידני וחתימות, תיוקים ידניים וכן הלאה. כלומר אתה חוסך לעצמך המון זמן. אבל יותר מכך: אתה יכול לחתום על מסמכים מכל מקום ובכל זמן דרך הנייד או הסמארטפון, וכך גם כל גורם שאליו שלחת טופס דיגיטלי.

בנוסף, בטפסים האלו המערכת כופה מילוי שדות חובה, פותחת וסוגרת שדות לפי פרטים שמולאו, מאפשר להוסיף אישורים נלווים גם בצילום מהנייד, ועוד. כך אתה חוסך המון התעסקות מיותרות על טעויות אנוש ופרטים חסרים במילוי הטפסים, והם גם לא נרטבים, מתקמטים או הולכים לאיבוד – אלא פשוט נכנסים אוטומטית לתיק שפתחת במערכת.

ואיך זה חוסך לך כסף?

זה חוסך כסף לעסק מפני שאתה עושה צעד משמעותי להקטנת השימוש בנייר. זה אומר שתחסוך בעלויות על קניית הנייר, בעלויות על בלאי, תיקונים וקניות מחדש של מדפסות וסורקים, על דיו וטונרים, על תיקיות וארוניות וכן הלאה. זה בהחלט יכול להגיע לאלפי שקלים בשנה. בנוסף, אתה חוסך בשטח משרדי כי הכל נשמר ברמת אבטחה גבוהה ועם גיבוי בענן. כל זאת, בנוסף לחיסכון בשעות העבודה שלך ושל עובדי העסק, מה שאומר פריון גבוה יותר שמשפר את הרווחיות.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…