עומדים לפני אירוע משמעותי שעומד להתרחש בשטח הפתוח? לא יודעים במה להתחיל בשביל כל הלוגיסטיקה הכרוכה בכך? במקום להתבלבל, קבלו את כל הכלים, להשכרת שירותים מפוארים לאירועים, כאלה שישאירו את האורחים המשתתפים באירוע, הרבה יותר משבעי רצון.

אז איך עושים את זה?  

קרדיט תמונה יח"צ
קרדיט תמונה יח"צ

 

קודם כל נקי!

כאשר מדובר על השכרת שירותים ניידים לאירוע בשטח הפתוח, חשוב מאד לשים לב לרמת הניקיון. רמת הניקיון, היא זו שבכלל מכריעה, אם האורחים המשתתפים באירוע, אכן ישתמשו בחדרי השירותים ואף ייהנו מהם, או שהם ינסו להימנע מלהיכנס אליהם. מסיבה זו, השימוש בשירותים כימיים שהיה מקובל בעבר, כלל אינו מומלץ. כיום קיימים בשוק, שירותים ניידים מפוארים לחתונה או אירועים, עם מערכת ניקיון אוטומטית, שמופעלת על ידי וואקום, בשיטה חדשנית, בדיוק כמו באופן, בו פועלים חדרי השירותים במטוס.

שירותים ניידים מפוארים – זה אפשרי?

בציבור התקבעה התזה, כי חדרי שירותים מפוארים, יכולים להיות רק חדרי שירותים קבועים, ולא ניידים. אך למעשה, קיימים שירותים ניידים, אשר מעוצבים ברמת פאר והדר, שמתחרה בקלות, עם שירותים קבועים במלונות הכי מפנקים בארץ. ולא פלא... את השירותים הניידים הללו, עיצבו גדולי המעצבים בארץ, מחומרי איכות, כמו קרמיקות וכלים סניטריים איכותיים. בנוסף, השכרת השירותים המפוארים לאירועים , יכולה להגיע במגוון סגנונות עיצוביים, שיכולים להציג חדרוני שירותים שמתאימים בול לקונספט העיצובי של האירוע.

איך מתמודדים מול מזג האוויר?

כאשר מדובר על אירוע או חתונה המתרחשים בשטח הפתוח, מאליה צפה דילמת מזג האוויר, אשר חייבת התמודדות מולה, כזו שתוביל לאיזון הקור או החום ששוררים בשטח הפתוח בדרך קבע. וגם בהיבט של השכרת שירותים מפוארים לאירוע, ניתן בהחלט לפתור את העניין, בדרך מתוחכמת וחדשנית, אשר כוללת בתוכה מערכת מיזוג אוויר מתקדמת, בתוך חדרי השירותים הניידים. כך, גם בעת קור קיצוני, השוהים בחדר השירותים, ייהנו ממזג אוויר חם ונעים. וכן להפך, בעת שבחוץ חם, כמו שרק בישראל יכול להיות.. השוהים בחדרי השירותים הניידים, ייהנו ממזג אוויר נעים, קריר וממוזג קלות.

השכרת שירותים מפוארים לאירוע – עם אווירה

בלתי אפשרי להתעלם מן הנתון החשוב ביותר בכל אירוע – האווירה המרכזית, שהיא זו שתקבע בסופו של דבר, את רמת שביעות הרצון של האורחים באירוע. גם חדרי השירותים הניידים, מגויסים לטובת העניין, וכוללים בתוכם כלים לאווירה שאין לה תחליף. כיצד? בעזרת כמה אלמנטים מקבילים. האלמנט הראשון – הוא האלמנט השמיעתי. מוזיקת רקע מלווה כל העת את השוהים, כאשר המוזיקה יכולה להגיע בבחירה אישית, ואף להיות ממורת בהשמעת חדשות רלוונטיות. האלמנט השני הוא אלמנט חוש הריח: חדרי השירותים וגם חדרי ההמתנה אליהם, מכילים מערכת התזה אוטומטית של בישום אוויר ריחני ומשכר, שתורם כמובן גם לאווירה. ואיך אפשר בלי חוש הראייה? אי אפשר... ולכן, השכרת שירותים מפוארים לאירועים, כוללת עמה גם מסכים, עם סרטונים קצרים, המנעימים על הממתינים, ומאפשרים אווירה עוצמתית ואיכותית.

לסיכום

השכרת שירותים מפוארים לחתונה או לאירועים, יכולה להפוך לחוויה רב חושית מרגשת, אם רק בוחרים שירותים ניידים איכותיים, עם רמת ניקיון גבוהה, מיזוג אוויר מותאם אישית, ועיצוב מפואר שמפנק את כל מי שנכנס לחדרי השירותים הניידים.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…