למי מתאים מערכת חתימה על מסמכים מרחוק?
במציאות של היום כל בעלי העסקים זקוקים למערכות מתקדמות ודיגיטליות לניהול העסק, להפקת חשבוניות ומסמכים דיגיטליים ולהחתמת לקוחות על מסמכים והסכמים חשובים. לכן, מערכת חתימה מרחוק מתאימה לכל עסק, ארגון או חברה, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. בין היתר, המערכת להחתמת לקוחות על מסמכים מרחוק נמצאת בשימוש נרחב אצל רואי חשבון, עורכי דין, אדריכלים, חברות בנייה, חברות וסוכנויות ביטוח, בנקים, מוסדות ציבור ועוד. למעשה, המערכת מתאימה מאוד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, כמו גם לארגונים גדולים, לתאגידי ענק ולחברות גדולות ומובילות במשק. גם חברות הייטק עברו להשתמש במערכות החתימה הדיגיטלית מרחוק כדי להחתים את הלקוחות שלהם בקלות וללא צורך לשלוח שליחים ולתאם פגישות. בנוסף לזאת, כדאי לדעת כי המערכת מסוגלת לבצע משימות מורכבות יותר כמו סבב חתימות, נוהל נפוץ בחברות הזנק, בחברות הייטק, מפעלים ועוד.
מה היתרונות של מערכת חתימה מרחוק?
היתרונות הגדולים ביותר של מערכת חתימה דיגיטלית מרחוק הם:
- אוטומציה לשיפור ולייעול תהליכים בעבודה הקשורים להתחמת לקוחות וגורמים נוספים על מסמכים והסכמים חשובים.
- חיסכון משמעותי בהוצאות העסק.
- שיפור משמעותי של חוויית השירות ללקוחות העסק.
- חיסכון משמעותי בזמן ובכוח עבודה.
- מערכת זמינה ונגישה 24/7.
- כלי זמין לאימות החותם מרחוק.
- ניתן לנהל סבב חתימות מהיר ויעיל, בלי לרדוף אחרי האנשים שצריכים לחתום על המסמך.
- פתרון ירוק השומר על הסביבה, אין צורך להדפיס את המסמכים וניתן לשמור את המסמך החתום בארכיב ממוחשב.
חשוב לציין כי מערכת חתימה ירוקה כוללת פיצ'ר חכם ומתקדם של חתימה דיגיטלית, המערכת מאפשרת לכם להחתים לקוחות וספקים מרחוק ללא צורך להדפיס את המסמכים החשובים ובלי לרדוף אחר אנשים כדי להחתים אותם. המערכת מאפשרת לבעלי העסקים לייעל את העבודה וליהנות מחיסכון בזמן ובהוצאות מאחר שאין צורך לתאם פגישות עם הלקוחות על מנת להחתים אותם על הסכם או מסמך אחר, וגם אין צורך לטרטר את לקוחות העסק כדי לחתום על מסמך או הסכם. לאחר החתימה על המסמך, מקבלים התראה במערכת ושומרים את המסמך הדיגיטלי בארכיון, ללא צורך בהדפסות ובלי לתייק את המסמכים ולשמור אותם בקלסרים התופסים חלל אחסון גדול במשרד.
עוברים לטפסים מקוונים
עסקים רבים מעוניינים לייעל את תהליכי העבודה וליהנות מתדמית של עסק ירוק השומר על הסביבה. המעבר למערכת חתימה מרחוק מאפשר לעסק להיות ירוק וניתן להכין טפסים מקוונים בקלות, לשלוח את הטופס לחתימה מרחוק לאדם אחד או לקבוצה של אנשים, לנהל סבב חתימות בהתאם לצורך ואפשר לשלוף את המסמכים החתומים בקלות מתוך הארכיון הממוחשב. המערכת החכמה והמתקדמת להחתמת לקוחות מרחוק היא כלי עבודה יעיל ומרכזי הנחוץ ברוב בתי העסק הקטנים והבינוניים וגם בארגונים הגדולים. המערכת מבטיחה חוויית משתמש ייחודית והיא משפרת את שירות הלקוחות, מייעלת את העבודה ומעניקה יתרונות משמעותיים על פני המתחרים.