שוקלים להשקיע יותר במיתוג ושיווק העסק? ובכן, יצירת מותג היא תהליך, יש מי שיגידו אפילו תורה שלמה שמחייבת לנקוט בפעולות שיווק, מיתוג עסקים, התאמת מוצרי קד"מ ועוד. מה חשוב לדעת על אפשרויות מיתוג לעסקים? הנה המידע.

כלים
מיתוג ושיווק העסק
מיתוג ושיווק העסק

 

בעולם כל כך גדוש ורווי בעסקים מכל הסוגים ובכל הענפים, חשוב במיוחד לעזור ללקוחות לזכור מי העסק, מה הוא מוכר ומה שירותיו כוללים. יתרה מכך, חשוב להזכיר ללקוחות מהם ערכי המותג, וזה משהו שאפשר לשקף באמצעות מוצרי קד"מ שונים ומותרי מיתוג עסקים. בין אמצעי קידום המכירות השונים, אפשרי לשקול להשתמש בשיטות הבאות:

התקנת טפטים או מדבקות קיר מעצבות למשרד מדבקות המיועדות לזכוכיות המשרדים והחלונות מדבקות מיתוג לרכבי העסק או לרכבי העובדים מוצרי קד"מ משרדיים ומוצרי קד"מ הניתנים ללקוחות וקולגות מתקני תצוגה בהתאמה ודפוס אישי

לפרטים נוספים בקרו באתר סטיקי בכתובת https://www.sticky.co.il.

למה בכלל צריך מוצרי מיתוג וקידום מכירות?

בין אם מדברים על מיתוג עסקי מסוג כזה או אחר, מוצרי קידום מכירות הם אחת הדרכים הפנטסטיות להפיץ את המסר העסקי או השיווקי החוצה ללקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים. מוצרי מיתוג לעסקים מאפשרים לאנשים לדעת יותר על העסק, להבין את ערכיו המקצועיים ובעת הצורך, גם להניע לפעולה.

בין אם מדובר על עסק קטן או גדול יותר, מיתוג עסקי יכול לכלול שימוש בכל מיני מוצרים שונים ושיטות קידום שונות. ההמלצה היא להתחיל מהדברים הקטנים ולאחר מכן, לעבור לאלמנטים השיווקיים בעלי הנוכחות המוגברת. למשל, אפשר להתחיל בהזמנת מוצרי מיתוג למשרד ואח"כ להזמין מדבקות מיתוג לרכב.

כמה עולה מיתוג עסקי?

כדי להתאים בין העסק לבין המיתוג הנכון שלו, כדאי לסקור את המחירון הבא:

סוג השירות

מחיר

פרטים נלווים

הדפסת חולצות לעסקים

12 ₪ - 35 ₪

מחיר ליחידה בעת הדפסת 100 חולצות ומעלה

הדפסה על כובעים או כיפות

3 ₪ - 12 ₪

מחיר ליחידה בעת הדפסה של למעלה מ-1,000 פריטים

הדפסת מיתוג עסקי על תיקים

25 ₪ - 65 ₪

רלוונטי לתיקי 25 ליטר בעת הדפסה של למעלה מ-1,000 פריטים

מיתוג עסקי על מגבות

45 ₪ - 105 ₪

מחיר ליחידה בעת הדפסת 100 מגבות ומעלה

הדפסת מיתוג לעסקים על כריות

35 ₪ - 105 ₪

מחיר ליחידה בהדפסת 1,000 פריטים ומעלה

יש לציין, המחירים הנ"ל מובאים כהמלצה. בשטח, המחירים עשויים להשתנות בהתאם לסוג ההדפסה, סוג וניסיון בית הדפוס, איכות הפריטים המודפסים ועוד.

לבסוף, הוזלת עלויות מיתוג עסקים

כדי להוזיל עלויות מיתוג עסקים, ההמלצה הכי חכמה תהיה לערוך כמה בדיקות מקוונות הכוללות גם השוואת מחירים בין בתי דפוס. בימינו ישנם גם בתי דפוס דיגיטליים, מה שנקרא גם בית דפוס אונליין. בעזרת אלו, כל תהליך הזמנת המיתוג העסקי הופך קל הרבה יותר.

לאחר שעורכים השוואת מחירים בין בתי דפוס למיתוג עסקי, חשוב לבחון גם את תיק העבודות של בית הדפוס. באופן הזה ניתן להתרשם מיכולות הדפוס של בתי העסק השונים, לבדוק במה הם מתמחים, במה פחות וכן הלאה.