בימים אלו שכל בעל עסק שמכבד את עצמו מחזיק אתר תדמית או מכירות, וכולם מתחרים על השורות הראשונות בתוצאות של גוגל, ועל אותו קהל לקוחות, אתם מוצאים את עצמכם עובדים קשה כדי להישאר בשורה הראשונה, כדי להביא תנועה לאתר, וכדי לייצר עוד מכירות.

כלים
שיפור מהירות אתר
שיפור מהירות אתר

 

רוצים לעשות את זה קל? רוני קוקליטסקי מגיע אליכם עם הסברים מפורטים לגבי כל הנקודות החשובות שצריכות לבוא לידי ביטוי באתר שלכם. תרשמו לעצמכם.

רוני קוקליטסקי - מקדם אתרים מקצוען

לחברת רוני קוקליטסקי יש טודו ליסט שתרצו לקחת איתכם הביתה לבדוק שאתם אכן פועלים כמו שצריך באתר שלכם. חשוב שתבדקו את הרשימה האם אכן יש התייחסות באתר שלכם לכל הרשימה, ושאתם מקבלים ציון גבוה ופועלים בכל פרמטר.

  • קידום אתרים - עבודה לפי האלגוריתם של גוגל בכלים מתקדמים מהשורה הראשונה, כך שהאתר שלכם יופיע בתוצאות הראשונות בכל חיפוש שקשור לעסק שלכם.
  • שיפור מהירות לאתרים - מחקרים גילו שגולשים נותנים לכם צאנס של שניות בודדות להתרשם מהאתר שלכם. אתם חייבים אתר מהיר שמקבל ציון ירוק במובייל ובדסקטופ, כדי שהגולשים יספיקו להתרשם בצורה מיטבית מהאתר שלכם. מה שמעלה כמובן את אחוזי ההמרה.
  • נגישות- ניהול נגישות האתר לפי החוקים המעודכנים בארץ, כך שגם לקוחות בעלי מוגבלויות יוכלו למצות את התועלות של האתר שלכם.
  • ניהול מוניטין- וודאו שהמוניטין והדירוג שלכם בגוגל מקודם בצורה אמינה, אמיתית ומהירה.
  • גוגל אנליטיקס- ניהול תנועת גולשים, מעקב אחרי הגולשים ותחומי ההתעניינות שלהם וכל המידע לגבי התנועה באתר שלכם. כך שתוכלו לתקן מוקדים בעייתיים הגורמים לנטישה, ולשפר אחוזי המרה במכירות שלכם.
  • פרסום העסק בדיגיטל- אתר באינטרנט צריך לפרסם באינטרנט. וצריך לעשות את זה חכם כדי להצליח להביא תנועה איכותית ומדוייקת לאתר שלכם.

למה לקחת אותנו לקידום האתר שלכם?

במובן מסויים, מספר רוני קוקליטסקי, נולדתי למחשבים. מגיל צעיר אני חוקר כמו האקר את כל תחום קידום האתרים בארץ, ואת כל המעטפת הקשורה במישרין ובעקיפין להזרמת תנועה לאתרים, ולאחוזי המרה גבוהים.

בגלל התאבון הבריא שלי לתחום, צברתי באופן עצמאי וגם בלמידה מעמיקה ידע עצום, המאפשר לי לקחת את האתר שלכם ולשפר אותו באופן מיידי, ולטווח הארוך בעזרת בניית אסטרטגיה מדוייקת ויצירתית, ומציאת פתרונות לכל בעיה באתר שלכם.

בכך אני משאיר לכם לעסוק רק במה שאתם באמת מומחים.

לסיכום, אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא ולהתקדם להצלחה, אתם חייבים לקחת חברה מקצועית כמו רוני קוקליטסקי, שמקיפה את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. אנחנו נעיף אתכם קדימה כך שתעופו על עצמכם ובצדק.

רוני קוקליטסקי - המזל מעדיף את הנועזים

רוני קוקליטסקי לוקח את העסק שלכם למקום חדש של הצלחה ברשת. יש לחברה שלי מגוון רחב של פתרונות לקידום אתרים ולפתרון בעיות באתרים, כך שהלקוחות שלי תמיד מדורגים גבוה ותמיד מצליחים להגיע לשלב הבא. כל זה בעזרת קידום אתרים מקצועי ומדויק, שיפור מהירות לאתר שלכם, הנגשה של האתר, ניהול המוניטין שלכם בחכמה וביושר, גוגל אנליטיקס וכמובן פרסום העסק בדיגיטל.

בחברה שלי, אני מחזיק צוות מקצועי ומומחה שמאמין בפתרונות, ויודע להביא אתכם ישירות מהבעיות והאתגרים לתוצאות הכי יעילות בשבילכם.

רוצים להסתכל על המתחרים שלכם מלמעלה? צרו איתנו קשר ותקבלו שירות VIP עם זמינות גבוהה, מקצועיות מטורפת וקסם של תוצאות!