לא ברור עדיין האם מדובר בעשרות או במאות אלפים, אבל אין ספק שמדובר בהמונים. הישראלים צובאים על דלתותיה של אירופה, לפחות ברמה הבירוקרטית, ודורשים את המגיע להם – דרכון זר. צאצאים של אנשים המגיעים ממדינות אירופה השונות מוצאים כי מגיעה להם אזרחות שניה, שמאפשרת להם ליהנות ממגוון יתרונות בחיים, ובעולם תחרותי, מאתגר ומלחיץ, כל יתרון הוא מעלה. תהליך קבלת דרכון רומני אצל עו"ד מאיה לנקר ירדני הוא תהליך פשוט ואפקטיבי, מקצועי ונגיש, שמאפשר לכל מי שמגיע לו ליהנות מהזכות לדרכון אירופאי מרומניה לקבל את הדרכון שלו בצורה היעילה ביותר.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

עם 15 שנות ניסיון לא מתווכחים, וכך גם עם מאות לקוחות מרוצים, ואין-ספור הצלחות גם במקרים מורכבים הדורשים ידע ויכולות, הגדלת ראש וחשיבה יצירתית.

למה אני צריך דרכון רומני?

יש לא מעט יתרונות לקבלת דרכון מרומניה, והסיבה העיקרית היא לאו דווקא רומניה עצמה. נכון, האוכל מצוין, האנשים חמים ומסבירי פנים, והמחירים בהחלט אטרקטיביים, אבל הסיבות שהישראלי הממוצע בוחר להוציא הדרכון הרומני בימינו הן דווקא אחרות, והן נובעות מהזיקה של רומניה לאיחוד האירופי.

הנה כמה מהיתרונות הברורים של קבלת דרכון מרומניה:

  • לעבוד באירופה – רומנים, כלומר אנשים שמחזיקים בדרכון רומני (גם ישראלים שמחזיקים בדרכון רומני הם בעצם רומנים לכל דבר ועניין), יכולים לעבוד בכל רחבי אירופה, בצורה חוקית לגמרי. בין אם אתם בדרך לביצוע רילוקיישן מהעבודה, או שאתם פשוט רוצים להגר לאירופה או לעבוד במקצוע שלכם באירופה, עם הדרכון הרומני אתם יכולים לעבוד באירופה בצורה חוקית, ובלי כל קושי.
  • שהות בלתי מוגבלת – בהתאם לתקנות והליכים בירוקרטיים פשוטים למדי, של רישום במדינה זו או אחרת, הרי שבעלי דרכון רומני יכולים לשהות בגבולות אירופה ללא הגבלה וללא הפרעה. בעלי דרכון ישראלי לעומת זאת יכולים להיכנס למדינות אירופה בקבלת אשרת שהיה עם הנחיתה או ההגעה למדינה, לרוב לפרק זמן שלא יעלה על 90 ימים, וזאת כל 180 ימים.
  • לימודים והשכלה גבוהה – הדרכון הרומני פותח צוהר לקבלת השכלה גבוהה ומסובסדת באירופה, והזדמנות לאפיק חיים והזדמנויות ייחודיות בתחום הלימודים ולאחר מכן בקריירה, דבר אפשר אך קשה יותר כאשר הדרכון היחידי שלכם הוא דרכון ישראלי.

חושבים רומניה – חושבים קדימה

גם אם אתם לא חושבים כרגע כלל וכלל על הרפתקאה אירופאית, ואם אתם מבוגרים מאוד והרעיון של לימודים באירופה בכלל לא נוגע לכם, הרי שעדיין העתיד לא ידוע, והדרכון הרומני מהווה שער מילוט למצבים שונים שעלולים להגיע. תקופה כפי שחווה העולם במהלך מגיפת הקורונה היא דוגמא מצויינת, שבה אירופאים יכלו להתמקם במקומות נוחים יותר וזולים יותר במהלך התקופה, כדי לצלוח אותה בקלות גבוהה יותר מאשר מי ש"נתקע" בישראל ולא יכל להתפרנס.

דרכון רומני אצל עו"ד מאיה לנקר ירדני מאפשר לכם לקבל את הדרכון החשוב לעתיד המשפחה בקלות רבה, כולל בדיקת זכאות, וליווי מלא מהמסמך הראשון ועד לקבלת הדרכון עצמו.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…