המטרה של כל חנות, באופן טבעי, היא למשוך אליה כמה שיותר לקוחות. בין אם זה חנות שכונתית ובין אם זו חנות בקניון או בכל מקום אחר. אחת הדרכים לעשות זאת, היא באמצעות פרסום ושיווק, שימוש באמצעים שונים שיכולים לייצר חשיפה לחנות ולמשוך עניין בקרב לקוחות פוטנציאליים.

כלים

 

לא כל בעל עסק יש לו את האמצעים והמשאבים לעשות זאת דרך אמצעי פרסום גדולים, כמו למשל, פרסומות בטלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות ועוד. לא תמיד זה גם משתלם, בגלל אופי החנות, המיקום שלה או קהל היעד אליו היא פונה.

בשביל להתגבר על קשיים אלו ולמצוא את הדרך כיצד לעשות את זה בצורה נכונה ויעילה, מוטב לחפש פתרונות אחרים, לכאורה יותר פשוטים אך משמעותיים ואיכותיים לא פחות. לדוגמא שימוש במוצרים כמו שקיות.

הרעיון של שקיות ממותגות הוא לא חדש. חברות, בתי עסק וחנויות רבות משתמשות באופציה זו מאז ומתמיד. הרי אם הן מציעות שקיות ללקוח שמגיע אליהן לרכוש מוצר מסוים או לכל דבר אחר, מדוע לא להדפיס על גבי השקית את הלוגו של בית העסק עם פרטי התקשרות. זה מאפשר להפוך כל שקית למוצר פרסומי, במחיר זול יחסית.

 

מדוע שימוש בשקיות הוא אידיאלי?

היום, בעלי עסקים ובפרט בעלי חנויות, יכולים להשתמש באופציה של שקיות בד לצד שקיות ניילון, עם מיתוג של בית העסק שלהם. השימוש בשקיות אלו כמקדם מכירות הוא אידיאלי מכמה סיבות:

סיבה ראשונה – שקיות בד הן מוצר שניתן להשתמש בו לצרכים רבים, פרטיים. כלומר, הלקוח שמקבל את השקית מבית העסק, לא יניח אותה בצד או יזרוק אותה, אלא יחזור וישתמש בה שוב ושוב.

סיבה שנייה – ניתן לעצב שקיות בד בצורות שונות, ייחודיות ומרשימות. כך ניתן למתג את בית העסק כפי שרוצים, עם מוטיבים ומאפיינים שונים.

סיבה שלישית – מאחר והשימוש בשקיות בד הוא מאוד נפוץ, אזי שבית העסק מרוויח כאן "מקדם מכירות נייד" שעובד כל הזמן עבורו ובחינם. בניגוד נניח לפרסום בטלוויזיה או במקומות אחרים, שהוא זמני וצריך לשלם עליו סכומים עצומים, כאן בעל העסק מרוויח את העובדה שהלקוח משתמש בשקית במקומות שונים ומפרסם את בית העסק, גם בלי שמבקשים ממנו.

איך ממתגים שקיות בד בצורה נכונה?

שקיות ממותגות לחנויות, בין אם אלו שקיות בד או שקיות ניילון להבדיל, צריך להתבצע על פי מאפייני בית העסק, עם שימוש בצבעים המתאימים לו, שימוש בלוגו או סלוגן רלוונטי עבורו, וכמובן יש להציג את כל פרטי ההתקשרות בשביל שיהיה ניתן ליצור איתו קשר בהקדם.

לפני סיום, בשביל שהמיתוג יהיה מושלם, חשוב להקפיד גם על רכישת שקיות איכותיות, שקיות שיכולות להחזיק מעמד זמן רב ויהיו נוחות לשימוש עבור הלקוח, בכל מצב ובכל תנאי.