
למה בכלל צריך קידום אתר בחו"ל?
קדום אתרים בחו"ל, לא נועד רק לתרגם תוכן, הוא פתח קריטי חשוב ביותר לפתיחת דלתות בשווקים עם פוטנציאל עצום. מעבר להגדלת התנועה, הקידום בחו"ל מאפשר לחברות להשיג נראות גבוהה מול קהל יעד מגוון ולשפר את המרות המכירה והאמון. למעשה, 76% מהלקוחות יעדיפו לרכוש מאתר בשפתם והשקעה ב־international SEO משפרת את חוויית המשתמש ויחס הקליק להמרה.
היתרונות העיקריים כוללים:
1. הרחבת היקף חשיפה: מאפשר חדירה מדויקת לשווקים כמו ארה"ב, קנדה או בריטניה, עם תוכן מותאם אישית ותמיכה ב ־Brand Awareness
2. תוכן חזק ומתאים: מעבר לתרגום, מדובר גם בלוקליזציה, קרי התאמה תרבותית, שימוש במונחים מקומיים, הבנת הסלנג והעדפות הצרכנים.
3. תחרות מתוחכמת: שווקים בינ"ל לרוב פחות רוויים מתוכן בשפה האם, גישה מוקדמת יכולה להעניק יתרון משמעותי בדירוגים.
4. אמון ומותג גלובלי: משתמשים יעדיפו מותג שמדבר בשפתם ובנגיעה תרבותית מדויקת, מה שמעלה את הסיכוי להמרה חוזרת ותמיכה בבניית אמון לאורך זמן.
5. תשואה איכותית על ההשקעה (ROI): בניגוד לפרסום ממומן שדורש עלות בכל קליק, SEO נכון מביא תנועה מתמשכת בעלות נמוכה יחסית לאורך זמן.
מחקר שוק מיטבי
זיהוי שוק יעד:
● הסיגנלים מגיעים ממקורות קיימים כמו גוגל אנליטיקס, חיפושים בפייסבוק/לינקדאין, פניות מכתובות מייל.
● נסו לבדוק האם יש עניין בשווקים כמו ארה"ב, קנדה או בריה"מ.
מחקר מילים:
● בצעו keyword research בשוקי יעד: השתמשו בכלים כגון Google Keyword Planner, Ubersuggest של Neil Patel וכלי כמו seo.com כדי למצוא ביטויים כמו 'SEO services' המייצגים את החיפושים הנפוצים בארה"ב, לעומת מונחים בעברית כגון "קידום אתרים". כל שוק דורש מילים ממוקדות + הבנת תרבות הצלילים, למשל אחוזי שימוש במילות ביטוי באנגלית כגון “PPC,” “SEO expert”, “organic SEO” ועוד.
מבנה אתר URL ו-hreflang:
מבנה URL לפי מדינה/שפה:
● יצירת מבנה כמו yourwebsite.com/us/... לכתיבה באנגלית בארה״ב, אוfr.yoursite.com לצרפתית, מאפשר לאינדקסים להבין היכן לשייך את התוכן.
● אחידות בין דומיינים, תת־דומיינים ותיקיות היא קריטית לזיהוי יעיל.
Hreflang:
● שימוש בתכונת hreflang ב־HTML כדי לציין שפה ויעד מדיני, לדוגמה, hreflang="en-US" : נדרשת כדי למנוע יצירת "דפים משוכפלים" (דפים שיש בהם תוכן זהה או כמעט זהה) ולהתאים לכל מדינה.
קידום אורגני (SEO):
אופטימיזציה טכנית:
● השתמשו בכותרות (H1, H2) כתובות URL, מטא תגיות ונגישות למובייל.
● צרו תוכן מקורי, קריא וברור, Google שמה דגש על תוכן איכותי .
תוכן מקומי:
● צרו תוכן מותאם, התאימו לשפה ולסלנג מקומי. חשוב גם לשלב ביטויי מפתח כמו:
o קידום אתרים בארצות הברית.
o קידום אתרים בחו"ל.
o חברת קידום אתרים.
o מומחה קידום אתרים.
o קידום ממומן (PPC)
o קידום אורגני (SEO)
o גוגל, בינג.
בניית קישורים (Link Building):
● חפשו אתרים בעלי אוטוריטה באותה מדינה (למשל בלוגים טכנולוגיים, או פורומים) וקשרו אליהם כדי לחזק Domain Authority
● קישורי Editorial יתרמו רבות.
קידום ממומן (PPC):
● בשילוב SEO מומלץ להשתמש בקמפיינים ממומנים בגוגל ובינג.
● בחרו מילות מפתח ממוקדות, למשל "PPC agency USA" ו־ "SEO services US", כדי לבדוק ולהשוות תגובות שוק מדויקות בארה״ב, מה שיאפשר לכם לשלב קידום ממומן (PPC) עם קידום אורגני (SEO) באופן מאוזן ואפקטיבי.
התאמה לפי מנוע חיפוש:
● גוגל שולטת ברוב השווקים, אך בינג נמצא במקום שני בארה״ב , כך שניתן לכלול את הקמפיינים בשניהם.
● ודאו שהאתר נגיש גם ל ־Bing Webmaster Tools, כולל XML-sitemap ו-robots.txt.
ניטור ואופטימיזציה:
● השתמשו ב־ Google Search Console ו- Google Analytics כדי למדוד את התנועה והדירוגים לפי מדינה.
● בצעו SEO audit שוטף כל מספר חודשים והתאימו בכל פעם לפי שינויים בשוק ובמילים / הביטויים.
פלטפורמות, שירותים ומשאבים:
● חשוב לרכז את מאמץ הקידום בין:
o כותבי תוכן דוברי שפת היעד.
o מומחי SEO עם ניסיון בינ"ל.
o אנשי מקצוע טכניים לתמיכה בתשתיות ו־ hreflang וכו'.
● אפשר לשקול שימוש בחברה / מומחה קידום אתרים מקומי, כמו קורנגה, שיכולים לספק פתרון כולל.
איך קורנגה יכולה לסייע לך בקידום אתר בחו"ל?
1. מחקר מעמיק ומותאם שוק:
קורנגה מבצעת מחקר שוק לפרטים כמו מתחרים, מילות מפתח ונפחי חיפוש עבור שווקים בינלאומיים, כולל ארה"ב וקנדה כדי לבנות תשתית אסטרטגית אמיתית מדוייקת.
2. מבנה אתר מותאם גלובלית:
מבצעת עיצוב מבנה אתר תואם מדינות (תיקיות, תת-דומיינים) עם תגיות Hreflang, על מנת להבטיח שמנועי חיפוש כמו גוגל יבינו איפה להציג כל עמוד וכך למנוע כפילויות.
3. קידום אורגני (SEO):
אופטימיזציה טכנית: בדיקה ושיפור כותרות, מטא תגים, מהירות טעינה וניווט נוח למובייל.
תוכן מותאם לשוק היעד: כתיבה בשפה האנגלית לפי ביטויים נפוצים וסלנג מקומי.
SEO ממוקד ומבוסס: בנייה נכונה של קישורים באתרים בעלי סמכות מארה"ב או מדינות נוספות.
4. קידום ממומן (PPC):
יצירת קמפיינים ממומנים בגוגל ובינג עם התמקדות במילות מפתח מותאמות לקידום במדינת היעד ומעקב,
5. ניתוח ושיפור מתמיד:
ניטור באמצעות Google Analytics ו Search Console -כדי להבין תמורות בתנועה ודירוגים לפי מדינות. ביצוע SEO audit תקופתי לאורך השנה, בהתאמה לפי ביצועים ומגמות חדשות.
**קורנגה מתמחה בקידום אתרים חו"ל, קידום אורגני וקידום ממומן ויכולה לתמוך בכל שלב החל מגיבוש אסטרטגיית הקידום הבינ"ל ועד ליישום בפועל, תוך השגת נראות בתוצאות חיפוש במדינות בהם את מעוניינים לעשות עסקים ולקדם את הנכסים הדיגיטליים שלכם בהן.
לסיכום
קידום אתרים בינלאומי (International SEO) ובפרט בארצות הברית, הוא צעד חיוני עבור חברות המעוניינות להרחיב את נוכחותן הגלובלית, לבנות אמון בקרב קהלים חדשים ולהגדיל מכירות. התהליך שונה מקידום מקומי ודורש מחקר מקיף של שוק היעד, התאמה טכנית (כמו מבנה URL ושימוש ב-hreflang), לוקליזציה תרבותית של תוכן, בניית קישורים באתרים מקומיים ושילוב חכם של קידום ממומן (PPC) לבדיקה וחידוד אסטרטגיה. חברה מקצועית לקידום אתרים, יכולה לספק פתרון כולל - החל ממחקר מעמיק ועד לניטור ושיפור מתמיד, על מנת להבטיח נראות ויתרון תחרותי בשווקים בינלאומיים.