בפיצה האט שברו שיא של מכירות בערב גמר האח הגדול שנחשב ליום משלוחי הפיצה הלאומי. בשעות שלפני ההכרזה על הזוכה נרשמו ברשת הזמנות בסדר של גודל של 1500 שקל בדקה – עליה של 50 אחוז לעומת שנה שעברה
גמר האח הגדול עשה טוב לפיצה האט שדיווחה על מכירות שיא בשעות שלפני ההכרזה על הזוכה. לדברי מנכ"ל החברה נמכרו פיצות בקצב של לא פחות מ-1500 שקל בדקה. מדובר על עליה של 50 אחוז בקצב המכירות לעומת גמר האח הגדול 2, שם נרשמו מכירות של 1000 ₪ בדקה.
על מנת להתמודד עם הביקושים הגדולים למגשי פיצות בערב הגמר התכוננו בפיצה האט מראש ותגברו את הצוות הקיים בעוד 256 אנשי צוות ו-156 אופנועים נוספים. בערב הגמר פעלו 380 שליחים ואופנוענים ברחבי הארץ שיצאו לספק פיצות לבתי אב בישראל מ-26 סניפים.
בפיצה האט עקבו אחר נתוני הרייטינג שהלכו והתחזקו ככל שהתקדמה העונה וצפו כי תהיה עליה בביקושים בגמר לעומת שנים קודמות. "טירוף הפיצה של גמר האח הגדול מקביל לגמר הסופר בול בארה"ב שנחשב ליום חג של פיצה", אומרת לארי לוין, סמנכ"ל שיווק בפיצה האט.
"בשנתיים האחרונות קצב המכירות נקבע בערבים בהתאם לתוכניות הריאליטי, שמערב לערב, בעקבות עליית הרייטינג מעלות את צריכת המשלוחים הביתה. אנחנו מברכים על תוכניות הריאליטי ומודים יום יום לאילו שמפיקים אותם".