פרופ' שלומי דולב, מן המחלקה למדעי המחשב באוניברסיטת בן-גוריון בנגב קיבל בימים אלה מענק יוקרתי מחברת וריסאיין (Verisign), שנועד לחזק את תשתית האינטרנט במסגרת חגיגות ה-25 לסיומת .com
במהלך השבת נפרצו על ידי האקרים טורקיים אתרי ערוץ מאיר העוסקים בשידור תכנים יהודיים ותורניים לילדים ולמבוגרים ברשת. באתרי האינטרנט נכתב: "הפסיקו לתמוך ברוצחי תינוקות". הרקע למעשה אינו ברור אך יתכן כי מדובר בתגובה לראיון שפורסם יומיים לפני הפריצה עם גר צדק מוסלמי
האח הגדול גם באינטרנט: שירות חדש של חברת האינטרנט דרים וויו יגלה לבעלי העסקים מה לקוחותיהם מחפשים בגוגל
ח"כ מאיר שטרית, יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה: "במקום לשלוח טנקים להלחם, אפשר לתקוף באינטרנט את התשתיות וליצור כאוס במדינה"
חברת הביטוח מגדל הבינה שכדי להביא למודעות הציבור הרחב ובעיקר לצעירים את נושא תחום הביטוח והפנסיה צריך למצוא דרך ייחודית ושפה קלה וקלילה. ואכן, הסדרת האינטרנטית הקומית החדשה "פאני" עושה את העבודה. והסדרה הולכת וצוברת תאוצה מדי יום
בסקר שערכה המכללה האקדמית גליל מערבי בקרב מאות סטודנטים, נמצא כי שלושת האתרים המובילים בקרב הסטודנטים הם גוגל, פייסבוק ו-וואלה. בפילוח מגדרי נמצא כי נשים מעדיפות באופן מובהק את וואלה! בעוד שהגברים - את ynet . שישים אחוז מהסטודנטים מחזיקים תיבת מייל באתר וואלה! מתוך שתי תיבות מייל לפחות לכל סטודנט. לרוב המוחץ: 99% יש מחשב אישי בבית וחיבור לרשת. 25% מקדישים לפחות שעה לגלישה באינטרנט, 34% מהם מבלים בין שעתיים לארבע שעות יומיות ברשת
כל אחד ואחת מאיתנו מעוניינים למצוא אהבת אמת, ולבלות איתה/ו את שארית חייהם. החלום והמרדף אחר נפש תאומה מלווה אותנו מגיל ההתבגרות ועד הרגע בוא אנו מביטים במישהו או מישהי, מרגישים שזהו האדם איתו נועדנו לחלוק את חיינו. ההחלטה להתמסד מגיעה לכל אחד בשלב שונה בחיים, חלקנו מוכנים לכך כבר מגיל ההתבגרות ולחלקנו דרושים תהליכי הבשלה והתבגרות שייצרו את המוכנות לקיים קשר ארוך טווח ומחייב שמוביל להקמת משפחה עם כל מה שכרוך בכך
ארבעים אחוז מכלל המסרים ב"טויטר" הם סתמיים וחסרי משמעות, כך עולה ממחקר שהציג ד"ר יובל דרור, חוקר אינטרנט ומרצה בביה"ס לתקשורת במכללה האקדמית נתניה. לדיברי ד"ר דרור, "טויטר", המאפשר לגולשיו לפרסם דיווחים קצרים על מעשיהם או הגיגיהם באותו רגע, זוכה להצלחה עצומה של שני מיליון עוקבים בשעה
מגדל, חברת הביטוח הגדולה בישראל, משיקה "אינדקס סוכנים" באתר האינטרנט שלה. לקראת ההשקה, הפתיעו אנשי מערך השיווק של הקבוצה את בכירי הסוכנים בישראל וצילמו את חברי מועדון ה- MDRT היוקרתי עם כניסתם לאירוע שערך המועדון. כל חבר MDRT התבקש לציין גם כמה מילים על פעילותו העסקית
האהבה במאה העשרים ואחת נעשית יותר ויותר דיגיטאלית. האינטרנט הפך לפלטפורמת המפגש העיקרי בין בני אדם ברחבי תבל, ואדריכלי אתרי ההיכרויות והרשתות החברתיות הוכתרו כשדכנים המוצלחים ביותר. לרגל יום האהבה הנערך כבכל שנה בט"ו באב, נחשפים לראשונה שני יזמים ישראלים צעירים האחראים לפריחת שלושה אתרי ההיכרויות ייחודיים, מובילים ופופולאריים בישראל ובעולם