דירקטוריון אבגול אישר לחברה לחתום על ההסכמים ולהרחיב את כושר הייצור הן באתר החברה בארה"ב והן באמצעות קו ייצור נוסף שימוקם באתר שיהיה בעל הפוטנציאל הגבוה ביותר לתרומה להכנסות החברה. סך ההשקעה הנדרשת להקמת קווי הייצור הנוספים כוללת, להערכת החברה, את הכשרת האתרים הרלבנטיים, עלות רכישת קווי הייצור והמכשור הנלווה. מתוך סך השקעה של כ-80 מיליון דולר, ישולם סך של כ-16 מיליון דולר בשנת 2010 והיתרה תשולם לשיעורין בשנים 2011 ו- 2012, על פי התקדמות העבודה.
שלמה (מומו) לירן, מנכ"ל אבגול, מציין כי "אנחנו מזהים הזדמנות גדולה בשוקי היעד שלנו, וההחלטה על רכישת שני קווים נוספים תאפשר לנו לתת מענה מיטבי לביקושים הקיימים. החלטה אסטרטגית זו היא תוצאה של המשך הגדלת היקף הרכישות והבעת האמון באבגול ובקווי הייצור שלה מצד לקוחותינו הגדולים ברחבי העולם".
עוד אמר לירן, "בתחילת 2010 התקשרנו בהסכם עם לקוח מהותי לאספקת מגוון מוצרי בד לא ארוג לחיתולים לתקופה של 3 שנים בהיקף כולל של יותר מ-100 מיליון דולר. לשם כך הגדלנו השנה פי שניים וחצי את כושר הייצור של החברה בסין. המהלך הנוכחי לרכישת קווי ייצור נוספים והגדלת כוח הייצור של החברה בכ-30% יאפשר לנו להביא לידי ביטוי את היתרונות התחרותיים שלנו – הפריסה הגלובלית, החדשנות, האיכות חסרת הפשרות והשירות המעולה ללקוחות, ולבצר את מעמדה של אבגול כספק המוביל והמועדף לשנים ארוכות קדימה".
מימון ההשקעה ייעשה ברובו ממקורותיה הקיימים של אבגול ובחלקו באמצעות נטילת הלוואות ארוכות טווח שתגייס אבגול במהלך הקמת קווי הייצור הנוספים.
אבגול הינה חברה טכנולוגית גלובלית, מובילה עולמית בפיתוח ייצור ושיווק בדים לא ארוגים, בעיקר לתעשיית החיתולים. החברה מייצרת מעל 10% מחומרי הגלם לחיתולים בשוק העולמי ובין לקוחותיה העיקריים של החברה גם פרוקטר אנד גאמבל,קימברלי קלארק, יוניצ'ארם ו SCA.
לחברה כיום 11 קווי ייצור, מתוכם 3 קווים בארה"ב, 2 קוי ייצור בסין, קו ייצור אחד ברוסיה והיתר בישראל. עיקר מכירות החברה הינן בחו"ל. אבגול רשמה במחצית הראשונה של 2010 שיפור ניכר של קרוב ל-30% בהכנסות לכ-130 מיליון דולר. הרווח הגולמי של החברה הסתכם בכ-24.5 מיליון דולר והרווח הנקי הסתכם בכ-6.7 מיליון דולר.