השבוע מעלה חטיבת סיאט, לבית צ'מפיון מוטורס, קמפיין טלוויזיה. סרט הקמפיין ייחודי ביותר ושונה, מופק כקליפ, שחקניו (שאינם שחקנים מקצועיים) לוהקו באמצעות קמפיין שנערך בפייסבוק, בו הוזמנו לקוחות סיאט, וחברים ב"קלאב סיאט" להשתתף בסרט פרסומת

כלים
הסרטון, המציג את הרכב וחבורת אנשים שיוצאת לבילוי, עולה בפייסבוק לפני שיעלה לטלוויזיה. השחקנים בקליפ מיח"צני המסיבות המובילים בת"א, ומה שמכונה "חיות פייסבוק"- שהנם חלק מחברי קלאב סיאט- קהילת המותג.

קלאב סיאט שהושק השנה, מהווה מועדון לקוחות, המייצג עולם תוכן מלא בעל סגנון חיים מעוצב, ספורטיבי, אופנתי ומעודכן, ופועל בין היתר בשיתוף פעולה עם חברת ההפקות "זאן" מוזיקה מקבוצת" זאפה", ומקיימים אירועי מוסיקה ייחודיים.

חטיבת סיאט מקבוצת צ'מפיון מוטורס ממשיכה לקיים פעילויות שיווקיות, מיתוגיות המגשימות את ערכי המותג, כרכב אופנתי, ספורטיבי, בעל ביצועים מרשימים לקהל צעיר ומעודכן.