בחודש מרץ תפתח חנות מותג האיפור הבינלאומי בובי בראון בקניון רמת-אביב בהשקעה של 2 מיליון ₪. אורן רווח מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ישיק את חנות המותג בישראל שתצטרף ל-25 חנויות עצמאיות של מותג האיפור בובי בראון בעולם כולו

בחודש מרץ תפתח החנות הראשונה של בובי בראון ישראל. החנות שגודלה כ- 80 מטר רבוע היא פרי של שיתוף פעולה בין אדריכלי המותג בניו יורק ופריז.

עיצוב החנות היא ביטוי של הגישה הייחודית והאסטטית של בובי בראון. האסטטיקה הנקייה והמודרנית של בובי משתקפות בפרטים הארכיטקטוניים כמו ארונות פלדה תעשייתיים ושיש קררה בד בבד עם שפע של אור טבעי המעניק למקום תחושה של לופט בסוהו.

בליבו של החלל יש שולחן אומנותי היוצר אווירה ידידותית חמה עבור הצרכנים אשר יכולים לנסות את המוצרים בזמנם החופשי, ואם יבחרו לעשות כן, יקבלו הדרכה מאומן איפור.

בובי בראון נכנסה לראשונה לתחום היופי ב-1991 עם השקת בובי בראון איסנשלס אשר שינתה את פני האיפור עם 10 ליפסטיקים על בסיס גוון חום .

הפילוסופיה של בובי הייתה פשוטה: "נשים רוצות להיראות ולהרגיש כמו עצמן רק יותר יפות עם יותר ביטחון". גישתה הייחודית לקוסמטיקה הייתה מתנה שנשים אשר אשר רצו מראה טבעי חיכו לה זמן רב ולכן לכדה את תשומת ליבה של אימפריית הקוסמטיקה אסתי לאודר אשר רכשו את בובי בראון קוסמטיקה ב-1995.

20 שנה לאחר מכן, בובי בראון קוסמטיקה היא מותג גלובאלי אשר התרחבה מעבר לליפסטיק למגוון רחב של מוצרי איפור , בישום וטיפוח עור. היום, עם נוכחות של קרוב ל 1000 נקודות מכירה ב-56 מדינות.

בובי בראון קוסמטיקה מבוקשת על ידי אומני איפור בעלי של עולמי, ידוענים, וסטייליסטים המעריכים את גישתה הייחודית של בובי ויכולתה לתרגם את המגמות האחרונות לסגנונות מראה של החיים המציאותיים הניתנים ליישום.