רכשתם דירה מקבלן ואתם עומדים להתאכלס בחודשים הקרובים? שירות חדש של פורטל בית משותף מאפשר לכם לרכוש את כל המוצרים והשירותים למעבר דירה בערב אחד, בהנחה גדולה ולחסוך זמן וכסף.
מוצר חדש ומהפכני לדיירים בישראל - ערב "סוגרים הכול" מבית פורטל בית משותף מאפשר לדיירים שעומדים להתאכלס לסגור את כל המוצרים והשירותים למעבר הדירה בהנחה ובערב אחד.
הפורטל הוותיק, המתמחה במתן שרותי מידע ושירותים שונים לדיירים וועדי בתים ומאפשר מזה מספר שנים להקים קהילות לדיירים שרכשו דירות בפרויקטים חדשים החליט להרים את הכפפה גם בנושא החשוב של רכישת מוצרים למעבר דירה.
ערב "סוגרים הכל" לדירה מתקיים אחת לחודשיים ומפגיש מאות דיירים החברים בפורטל עם עשרות ספקים ועל ידי כך חוסך לדיירים והן לספקים זמן רב של התרוצצויות, טלפונים וזמן ששווה היום הרבה כסף לכולנו.
בנוסף לערב "סוגרים הכל" לדירה שזהו ערב שמאורגן על ידי הפורטל מתחילתו ועד סופו – החל ממציאת המקום לאירוע ועד לקייטרינג או כל דבר אחר, האתר מארגן גם ערבי דיירים אצל ספקים שיש להם אולמות תצוגה כגון: רשתות למוצרי חשמל, ארונות עיצוב הבית, ריהוט ועוד. בערבים אלה הספקים מתחייבים לתת הנחות של עשרות אחוזים – רק לאותו הערב ורק לחברי הפורטל שנרשמו לאירוע.
"זיהינו באתר שדיירים בודדים מקימים קבוצות קטנות של דיירים, פונים לספקים על מנת לקבל הצעות מחיר קבוצתיות" אומר דרור מגל, מנהל הפורטל.
"אנחנו זיהינו מספר בעיות בהתארגנות מסוג כזה: ישנן הרבה קבוצות קטנות, לעיתים מספר קבוצות באותו הפרויקט. בנוסף, אין ממש פיקוח על איכות המוצרים ורמת השירות והתלונות בפורומים לא מאחרות להגיע, הבעיה שאין להם את מי להאשים..."
הבעיות בבחירת בעלי מקצוע הן רבות: החל ממחירים לא אחידים, השנייה היא האמון הנמוך בבעלי מקצוע והשלישי הוא הזמן שאנחנו משקיעים בלמצוא את בעל המקצוע ולא לפחד שהוא "גונב אותנו" או שיעשה לנו עבודה לא מקצועית ולא חסרים מקרים כאלה.
"הדבר שחשוב מבחינתנו בערב מסוג זה, מלבד המחיר הוא לייצר אמון בין הדיירים לבין בעלי המקצוע תחת המעטפת שלנו כפורטל וכך להפיג את החששות בין הדייר לספק. בערב זה הם יכולים להיפגש פנים מול פנים. כפורטל שעובד כבר מספר שנים בהפעלת שירות של בעלי מקצוע (המוקד לדייר), חלק גדול מנבחרת בעלי המקצוע שלנו עובדים איתנו כבר לאורך שנים ואם אנחנו סומכים עליהם, אנחנו יכולים להמליץ עליהם גם לדיירים שלנו." אומר מגל.
הבסיס המנחה הוא בניית קבוצת רכישה אחת של כל הפרויקטים יחד. מדובר בעשרות רבות של פרויקטים ששייכים לאותה קבוצת קניה ואלפי דיירים בשנה.
"כאשר דייר רוכש מוצר או שירות דרך בעל מקצוע שקשור עם הפורטל (בניגוד למה שקורה כשהוא עושה את זה לבדו) העסקה מול הספק היא לא עסקה בודדת אלא מתמשכת. מכיוון שהספקים שעובדים איתנו עובדים עם פרויקט אחרי פרויקט, הספק יודע שהוא חייב לתת את השירות הטוב ביותר אם הוא רוצה להמשיך ולתת שירות דרך הפורטל. " מסביר מגל.
בערב זה, דייר יכול להגיע עם תוכניות הדירה שלו ולסגור מוצרים כגון: מיזוג אוויר, רשתות, בדק בית, סורגים, כבלים או לווין, שיש, הובלה, ניקיון, החלפת מנעולים ומיגון, מערכות סינון מים, מים מינרלים, מטבח ופתרונות נוספים למעבר דירה כמו אריזה ועיצוב פנים.
הוא יכול להגיע עם דו"ח יתרות המשכנתא שלו ועל המקום לקבל הערכה כמה כסף הוא יוכל לחסוך במשכנתא על ידי שינוי תמהיל המשכנתא, שירות הניתן על ידי יועץ משכנתא בכיר.
מגל מוסיף כי: "כהקדמה לערב "סוגרים הכל" לדירה החברים נרשמים באתר ואנחנו מנחים את הדיירים להגיע עם מסמכים כגון: גודל החלונות, תוכניות הדירה ודו"ח יתרות לסילוק המשכנתא וזאת על מנת שיוכלו כבר להזמין את המוצרים והשירותים הדרושים להם בשלבי הבניה בו הם נמצאים כרגע.
הסיבה שאנחנו שואפים לערוך את הערב הזה אחת לחודשיים / שלושה היא שאנחנו מתקדמים עם הדיירים בהתאם להתקדמות הדירה, לדוגמא: אם בערב הראשון שהתקיים כמה חודשים לפני האכלוס היה להם רלוונטי יותר אדריכלית ומיזוג אוויר, אזי בערב שיתקיים חודש לפני האכלוס הם יוכלו כבר להזמין ניקיון, הובלה, החלפת מנעולים, בדק בית ועוד
אנחנו שואפים גם לשנות ולגוון את הספקים ואת התחומים ולהוסיף מוצרים ושירותים מערב לערב, על פי בקשות, פידבקים וסקרים שאנחנו עורכים יחד עם הדיירים."
בנוסף לערבים אלה, יש באתר מערכת ידידותית, המשתלבת בתוך אתרי הדיירים בה הדיירים יכולים להזמין מוצרים ושירותים שלא במסגרת הערבים המאורגנים ואוספת את כל הפניות לדיירים למקום אחד ונוח לניהול גם עבור הדיירים וגם עבור בעלי המקצוע והספקים.
למידע נוסף: ערב "סוגרים הכל" לדירה