musicoffeקפה עלית מקבוצת שטראוס ממשיך לפנות לקהל הצעיר עם המותג קפה נמס עלית והפעם עם קונספט ייחודי וחדשני: "מיוזיקפה", ההופעות האינטימיות של קפה נמס עלית, פעילות קיץ בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ש"ח, בהשתתפות אביב גפן, עברי לידר, מוש בן ארי, כנסיית השכל, מרסדס בנד, מופע הארנבות של ד"ר קספר והדג נחש

כלים

חטיבת הקפה של עלית מקבוצת שטראוס משיקה את פעילות הקיץ:8 הופעות ייחודיות ואינטימיות, הופעה אחת בשבוע לאורך כל הקיץ, בשבלול ג'אז בר בנמל תל- אביב.

על מנת לזכות בזוג כרטיסים להופעה יש להיכנס לאפליקציה שרצה בפייסבוק ונקראת "מיוזיקפה". במסגרת האפליקציה, כל גולש צריך לבחור איך הוא שותה את הנמס עלית שלו ולאחר מכן "לשאול" את האמן של אותו שבוע שאלה שתמיד רצה לשאול. ברי המזל ששותים את הקפה שלהם באופן זהה לאומן וישאלו את השאלות המעניינות ביותר, יזכו בכרטיס זוגי להופעה והזדמנות לשאול את האמן את השאלה המעניינת שלהם באופן אישי. קיימים 25 כרטיסים זוגיים לכל הופעה בלבד. את ההופעות תנחה הדר מארקס.

משרד הפרסום לבני הנוער teenk לוקח חלק במהלך ומפיק את הפעילות והקמפיין עבור קבוצת שטראוס. ההופעה הראשונה של הפרויקט שתהיה של מופע הארנבות של ד"ר קספר תתקיים בתאריך 14.7.2010 ותועבר באתר WALLA בשידור חי.

אמיר יפרח, מנהל שיווק שטראוס קפה ישראל: "בשנים האחרונות זיהינו את הפוטנציאל בפניה לצעירים עם מותג קפה נמס עלית. בני נוער בגילאי 18 – 14 שעושים את צעדיהם הראשונים כשותי קפה בוחרים בקפה נמס עלית כקפה הראשון שלהם בשל טעמו הייחודי והמעודן האהוב עליהם במיוחד. בחרנו לפנות לקהל זה בערוצי התקשורת הרלוונטיים: הקמנו אפליקציה אינטראקטיבית בפייסבוק ונשדר חלק מההופעות ב- LIVE באתר וואלה שנחשב כיום לאתר הישראלי המוביל בקרב קהל יעד זה"