תחרות שבעת פלאי עולם הטבע מתחממת - בימים הקרובים ישיק משרד התיירות אתר אינטרנט ייעודי ב-8 שפות, במטרה לקדם מועמדותו של ים המלח בתחרות שבעת פלאי עולם הטבע. בנוסף ייצא המשרד בקמפיין במדיה החברתית – פייסבוק, טוויטר ויוטיוב לעידוד ההצבעה לים המלח בקרב הגולשים
קפה עלית מקבוצת שטראוס ממשיך לפנות לקהל הצעיר עם המותג קפה נמס עלית והפעם עם קונספט ייחודי וחדשני: "מיוזיקפה", ההופעות האינטימיות של קפה נמס עלית, פעילות קיץ בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ש"ח, בהשתתפות אביב גפן, עברי לידר, מוש בן ארי, כנסיית השכל, מרסדס בנד, מופע הארנבות של ד"ר קספר והדג נחש
הבלוג "פעולה אחת ביום" שהקימו האגודה לזכויות האזרח ועמותת במקום – מתכננים למען זכויות תכנון, הוקם במטרה להביא לכך שהכפר א-תואנה, כפר פלסטיני בדרום הר חברון שנמצא תחת אחריות ישראלית מלאה, יחובר למים. במשך חודשיים וחצי, הוזמנו הפעילים שהתנדבו לפרויקט דרך הבלוג ופייסבוק, להתגייס בכל פעם לפעולה אחת של כמה דקות. בכל פעם, יעד אחר נבחר ל"בליץ". הפעילים עבדו בתיאום מלא – על אף שרובם מעולם לא נפגשו זה עם זה או עם תושבי הכפר הפלסטיני
החשיפה התקשורתית של המכללה האקדמית נתניה בחלק המערכתי של אתרי האינטרנט גדלה במחצית הראשונה של 2010 בכ-56 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מדו"ח פעילות של מנהל השיווק במכללה מבי גאוי. לדבריו, החשיפה מתייחסת לידעות חדשותיות מאמרים, כתבות ואזכורים של המכללה באתרי אינטרנט כולל ברשתות חברתיות
לבנימין שמיטנקה (93) ומרתא לבנשטיין (90) מ"אחוזת בית" רעננה יש פרופיל בפייסבוק, בו הם מצ'וטטים עם הנינים. "למי אין היום פרופיל בפייסבוק?" זוהי שאלה שאולי לא תמיד רלוונטית בקרב בני גיל הזהב. אך ב"אחוזת בית" רעננה, דיור מוגן לגיל הזהב – חושבים קצת אחרת
ביה"ס לתקשורת במכללה האקדמית נתניה והמרכז לדיאלוג אסטרטגי במוסד אירחו את ד"ר ויקטור מאייר שונברגר מנהל מרכז המידע וחקר מדיניות החדשנות באוניברסיטה הלאומית של סינגפור שחיבר שיטות ל... שכיחת מידע עודף לנוכח היקפי המידע העצומים המסופקים לנו בעולם האינטרנטי
מחקר חלוצי אשר בחן את השתלבות האקדמיה בעולם הרשתות החברתיות, מצא הבדלים בולטים בשימוש בהן בין המכללות לאוניברסיטאות. עורכי המחקר, מבית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב: "המוסדות הקדימו לאמץ את טוויטר, המשיכו בפתיחת חשבונות בפייסבוק, אך השימוש בשתי הרשתות הללו - מועט ושמרני"
היסטריית סיגל דקל בפייסבוק: מ-1,700 לכ-18,000 "אוהדות" בתוך שבועיים בעקבות השקת מבצע "או-לה-לה", בהשקעה של 40 אלף שקל בלבד. בחודש דצמבר האחרון פתחה מעצבת האופנה ובעלת רשת החנויות סיגל דקל עמוד ברשת החברתית "פייסבוק", מתוך כוונה לפנות בצורה ממוקדת יותר אל קהל היעד שלה, ובמטרה להגיע אל קהל צעיר יותר
השבוע מעלה חטיבת סיאט, לבית צ'מפיון מוטורס, קמפיין טלוויזיה. סרט הקמפיין ייחודי ביותר ושונה, מופק כקליפ, שחקניו (שאינם שחקנים מקצועיים) לוהקו באמצעות קמפיין שנערך בפייסבוק, בו הוזמנו לקוחות סיאט, וחברים ב"קלאב סיאט" להשתתף בסרט פרסומת