רוב האנשים מאוד אוהבים לאכול בשר אשר נצלה באש חיה. "על האש" או ברביקיו נחשב להיות מפגש מסוג מהנה במיוחד, והוא מתאים הן בחגים ומועדים והן בכל עת שמתחשק.

כלים
קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים
קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים

בארץ קיימים לא מעט מקומות בהם ניתן להיפגש ולעשות ברביקיו, לרבות פארקים מסוימים, גינות, וחוף הים. כמו כן יש אנשים אשר רוכשים מתקן גריל ביתי, ועושים על האש במרפסת או בגינת ביתם. אחד הדברים שמשפיעים על איכות המפגש הוא טעם הבשר. כאשר הבשר נרכש במקום איכותי, גדלים הסיכויים כי אכן יהיה מדובר בבשר באיכות גבוה.

צליית בשר – טיפים חשובים

כאשר צולים בשר על האש, חשוב להקפיד על כמה נושאים:

· בחירת נתח מתאים – יש נתחים המתאימים לצלייה מהירה, ובהם מומלץ לעשות שימוש במסגרת ברביקיו עם המשפחה. הנתחים שמתאימים במיוחד הם: אנטריקוט, סינטה, פילה – אם מדובר בנתח מבשר בקר ושוק אן מדובר מנתח טלה. יש לבדוק היטב שמדובר בנתח מיושן ולא נתח מופשר (נתח טרי שהוקפא והופשר). נתחים מסוג זה ניתן לרכוש בחנויות שונים.

· הוצאה מקירור לפני צליה – נתחים טריים חובה לשמור בקירור לפני השימוש בהם. לפני שאתם צולים את הנתח, חשוב שהוא ישהה מעט זמן מחוץ למקרר, על מנת שהוא יגיע לטמפרטורת החדר. אם תנסו לצלות נתח שעכשיו יצא מהמקרר, יגרום הדבר לצלייה לא אחידה.

אטליז דהן רמלה בשרים איכותיים וטריים da76e

· תיבול – אם צולים נתח איכותי חשוב לעשות שימוש בתבלינים על מנת שאלו יעצימו את הטעם של הבשר. יש להימנע מתיבול יתר אשר ישתלט על טעם הבשר. אפשר לתבל בשר בתבלינים רבים ושונים, לרבות טימין, רוזמרין, חרדל, פלפל שחור, מלח גרוס, שום ומרינדה.

· צריבה- אם עושים שימוש במכשיר ברביקיו מומלץ לצלות את הבשר על פי מידת העשייה האהובה עליכם. צליית בשר בתנור מומלץ לעשות בחום של 240 מעלות למשך עשר דקות.

· מנוחה אחר צליה – אם בחרתם לצלות את נתח הבשר בתנור, מומלץ להמתין כעשר דקות בטרם תאכלו אותו. דבר זה יאפשר לנתח להיות יותר עסיסי וטעים בזמן האכילה.

לכתבות נוספות בנושא:

Allabout.co.il

purecomm.org.il

eldadvezehoo.co.il

tasteoflifeisrael.com

lachef-store.co.il

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים